AB Nacka VVS-Service

Soldatvägen 22, 132 45 Saltsjö-boo — Visa karta

5.0 i betyg av av 1 omdömen
Välkommen till AB Nacka VVS-Service!

Vi utför allt inom VVS, fjärrvärmeinstallationer och byggnadsarbeten i Nacka med omnejd och prioriterar akuta ärenden. Med våra välutrustade bilar är vi redo att åtgärda dina akuta problem.
Vi har ett stort utbud av material med 14 000 artiklar inom VVS, för installation. Vi utför arbeten hos dig som privatperson såväl som företag.

De tjänster vi utför är:
- Värmepumpar
- Värmepannor och vattenberedare
- Service
- Fjärrvärmeanläggningar
- Ombyggnation
- Nyinstallation

Vi på Nacka VVS-Service lämnar därtill 2 års garanti på alla utförda arbeten med vårt eget material. Hör gärna av dig om du vill veta mer om hur vi jobbar eller läs omdömen som tidigare kunder skrivit om oss här nedan.
Öppet just nu

• Reco tipsar!
    Vikströms Bygg & Kakel AB
    4.8 / 5 i betyg — 26 omdömen
    Badge2020
    "jag beställde renoveringen av en groventré samt byggande av nytt badrum. Vikströms var bland dem 2 billigaste av 5 tillfrågade. planeringen"
  • 2019-09-29

Anna-Lena M skrev om AB Nacka VVS-Service
    De har på kort varsel och proffsigt med trevlig personal hjälpt till med trilskande vägghängd toalett, läckande element, byte av avlopp vid installation av tvättmaskin/torktumlare samt vid uppmätning/byte av toppskivor i vårt kök inte bara hjälpt till med att plugga avlopp utan även att tillfälligt montera bort ugn, spishäll och skivor. Kort sagt bra service som man behöver. Läs mer

Bästa byggföretagen i Nacka:

ANNA-MARIA W ANNA-MARIA W tycker:
“Snabb, noggrann, kunnig rörmok...” Läs mer