Naprapat Bokneberg

Naprapat Bokneberg

Läs vad 24 kunder tycker om Naprapat Bokneberg 2

2022-10-03 Insamlad av företaget
    It's a kind of magic för att citera Freddie. Gunnar har trollat mig i form ett antal gånger nu. Axel, ländrygg, skuldra och bröstrygg har alla gått från invalido till fullt fungerande på kortare tid än jag kunnat drömma om. Rekommenderar starkt ett besök!
    2022-10-03 Insamlad av företaget
    The experience felt like a miracle. I had been having problems with my achilles for months and had tried resting and stretching, but it was still hurting. I had chalked it up to just getting "older" until my trainer recommended Gunnar. Gunnar had triangulated the problem in the first visit and gave me adjustments and acupuncture with current. He explained the interworking of joints/muscle/nerves/connective tissue and how my hip joint/mobility/spine was actually affecting my achilles. The pain was gone after the first visit, and by the last visit (4th!) I had much better mobility. I have several excercises that I continue to do for hip mobility. I am so grateful and warmly recommend anyone with such issues to visit Gunnar.
    2022-09-08 Insamlad av företaget
    Fantastisk service och grym behandling. Alltid varit nöjd med mina besök.
    2022-09-08 Insamlad av företaget
    Mycket professionell och kunnig naprapat.
    kan starkt rekommendera Gunnar till vänner och bekanta.
    2022-09-06 Insamlad av företaget
    Professionellt bemötande, god lyhördhet och ett genuint intresse att förstå problemen (symptomen) samt bakomliggande rotorsaker.

Behandlingen gav god effekt och jag har sedan dess kunnat träna utan att problemen kommit tillbaka. Förutom behandlingen i sig så fick jag med mig en mängd goda råd för min framtida träning, och även inspiration för att sätta träningen i ett större sammanhang kring kost, sömn, återhämtning och andra livsstilsfaktorer.
    2022-09-06 Insamlad av företaget
    Trevlig och lyhörd. Känns väldigt proffsigt
    2022-09-06 Insamlad av företaget
    Alltid väldigt trevlig och mycket kunnig
    2022-09-05 Insamlad av företaget
    Mycket kunnig och trevlig. Fått stor hjälp!
  • Teresia S
    skrev om Naprapat Bokneberg
    2022-09-05 Insamlad av företaget
    Gunnar är mitt ess i rockärmen. Oavsett om jag kommit dit med en början på en hälsporre eller en nackspärr så har Gunnar hjälp mig att bli av med problemet på maximalt två sessioner. Han är effektiv och kunnig, jag kan varmt rekommendera ett besök!
    2022-09-05 Insamlad av företaget
    Gunnar är grymt kompetent och påläst.
    Trevlig och professionell behandling
    2022-09-04 Insamlad av företaget
    Han är den bästa naprapaten jag någonsin träffat. Proffsig, kunnig och ärlig. Säger som det är och förklarar vad du behöver göra för att bli bra igen.
    2022-09-04 Insamlad av företaget
    Gunnar är inkännande, lyssnar och ställer relevanta följdfrågor. Jag upplever honom som extremt proffsig och kunnig. Jag har gått till honom i två omgångar och har vid båda tillfällena blivit i princip helt problemfri. Han är också lite "sträng" och får en verkligen att förstå att övningar är viktiga och att man själv måste ta ansvar för sin kropp. Jag har rekommenderat Gunnar till alla jag känner som är behov av en naprapat/kiropraktor/fysioterapeut. Prova Gunnar!
    2022-09-04 Insamlad av företaget
    Gunnar Bokneberg är otroligt kunnig och har en holistisk syn på kroppen
    2022-09-04 Insamlad av företaget
    Gunnar är engagerad och kunnig. Avslappnat och vänligt bemötande. Jag hade ont i hamstringsmuskel och har bekymmer med båda knäna. Jag fick bra och effektiv behandlig, och övningar att göra på egen hand.
    Bra!
    2022-09-03 Insamlad av företaget
    Skickligt på alla sätt
    Suveränt bemötande
    2022-09-03 Insamlad av företaget
    Gunnar är oerhört påläst, skicklig naprapat och jobbar med att korrigera felaktiga rörelsemönster. Han ger tydliga instruktioner för de övningar man själv ska göra för att inte behöva gå dit igen.hjälpte mig efter höftoperation då fysioterapeuten inte var tillräcklig alls för att verkligen komma vidare. Väl investerad tid och pengar.
    2022-09-02 Insamlad av företaget
    Jag blir alltid bra bemött av Gunnar Bokneberg. Jag får en noggrann genomgång av kroppen och blir oftast mycket bättre. Jag rekommenderar verkligen hans behandlingar, men problemet med mitt bäcken är speciellt och ibland är det bara min läkare som lyckas med sin behandling.
    2022-09-02 Insamlad av företaget
    Gått till 20+ genom åren och Gunnar är i en klass för sig. Sen är han lika social som kompetent så alltid lika stor dos nöje som nytta.
    2022-09-01 Insamlad av företaget
    Med gott bemötande, god kunskap och excellent naprapati.
    2022-09-01 Insamlad av företaget
    Väldigt kunnig naprapat, även vad gäller kost mm.
    Rekommenderas starkt!
    2022-09-01 Insamlad av företaget
    Gunnars bemötande, kompetens och erfarenhet skapar tillsammans en oerhört trygg miljö och behandling.
    Jag rekommenderar alltid Gunnar som första alternativ till familj och vänner som behöver hjälp.
    Både när det är en skada, smärta eller ett nytt träningsprogram som behövs.
    2022-09-01 Insamlad av företaget
    Bästa ever med både träning och behandlig
    Tack för din fina kommentar. Hoppas din träning fortsätter bra. Naprapat Bokneberg
    2022-09-01 Insamlad av företaget
    Bra bemötande , kunnig och väldigt noggrann
    Bra !
    Tack för ditt fina omdöme. Må bäst med vidare träning. Naprapat Bokneberg