Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Sigtuna NH:s Bilmek i Rosersberg AB

Rosersbergsvägen 47B, 195 71 Rosersberg — Visa karta

Radiovägen 19, 13548, Tyresö
Volkswagen Tyresö - Trygg Bil
Olle H:
Fungerade jättebra med konstant återrapportering av jobbet. Ett försäkringsärende. Fort gick det också.

Bilverkstäder nära NH:s Bilmek i Rosersberg AB:

Cederströms slinga, ARLANDASTAD
Speedys bilverkstäder finner du bara på centrala lägen, vid stora trafikleder oc... Läs mer ›
Eva K:
Fick tid snabbt för däckbyte och det gick fort,

Galoppgatan 85, UPPLANDS VÄSBY
Christofer J:
Väldigt bra kundbemötande och utmärkt service. Dom gör sitt jobb på KM. På återseende!

Läs vad 2 kunder tycker om NH:s Bilmek i Rosersberg AB

• Anette A
    Anette A skrev om NH:s Bilmek i Rosersberg AB
    Är jävligt besviken, eftersom jag har blivit rekommenderad. Blir lurad på pengar o har kört med en livsfarlig bil i 4 månadar. Besiktade bilen och den går inte igenom, betalat 8.500 måste fixa till ännu mera för 5.000. Besiktningskillen reagerade på ett ljud som jag har hört hela tiden sen verkstan. Bilprovn. såg direkt va d va för fel, en bult som skruvats åt fel håll. Hjulet kunde ha farit åt h:vete vilken jäkla sekund som helst. Nej tack. har man gjort ett fel, kan man faktiskt bjussa på sig, man vänder inte ryggen åt när jag ska ta i hand. Fy fy fy fy Vilken tur jag har som lever idag :D
  • R A
    R A skrev om NH:s Bilmek i Rosersberg AB
    Än så länge bra och ärlig service, tål kritik och åtgärdar, bra priser, kunniga och trevligt bemötande.

Rosersbergsvägen 47B, 195 71 Rosersberg