Alla kategorier Frisör Skåne Trelleborg Nikita Hair

Nikita Hair

Algatan 16, 231 42 Trelleborg — Visa karta

Nikita Hair är Skandinaviens största och ledande frisörkedja, med närmare 600 medarbetare och snart 100 salonger i Norge och Sverige. Nikita startade 1984 i Norge av Inger Ellen Nicoliasen och expanderar stadigt varje år.

Läs vad 1 kund tycker om Nikita Hair

• AK
    AK skrev om Nikita Hair
    Mitt första besök hos Nikita Hair, Trelleborg.
    Blev klippt av frisören Charlotta.
    Kan givetvis inte tala för hela salongen men fick ett otroligt bra bemötande av min frisör som var mycket lyhörd för mina önskemål, lyssnade, och återkopplade för att försäkra sig om att inga missförståd skulle uppstå. Frisören gav adekvata tips och råd angående mitt hår och min frisyr och bjöd på en trevlig pratstund likväl som en skickligt utförd klippning som jag blev mycket nöjd med. Helt klart är det Charlotta som får ta hand om mitt hår även nästa gång.

Lokalen hade kanske kunnat vara något trevligare i sig (den ligger i Valens köpcentrum med full insyn) men å andra sidan går jag hellre från en salong som gjort ett bra jobb ifrån sig oavsett tak och väggar, än från en supertrendig salong med klåpare bakom saxen.

Algatan 16, 231 42 Trelleborg