Nikita Hair

Nikita Hair

Ring 0410-464 60 www.nikitahair.se
2.3

Nikita Hair är Skandinaviens största och ledande frisörkedja, med närmare 600 medarbetare och snart 100 salonger i Norge och Sverige. Nikita startade 1984 i Norge av Inger Ellen Nicoliasen och expanderar stadigt varje år.

3 omdömen om Nikita Hair

Farzaneh A
Skrev om Nikita Hair

NIKITA västra Frölunda: - Liten lokal och proppfull möblerad - Smutsigt -Otrevlig lokal

J
Skrev om Nikita Hair

Besviken på mitt besök på Nikita Hair i Väsby Centrum. Fick betala ca 1000 kr mer än vad jag gjort för samma behandlingar på andra ställen. Dessutom var personalen otrevlig. Kommer inte gå tillbaka till detta ställe och inte heller rekommendera det vidare

Ak
Skrev om Nikita Hair

Mitt första besök hos Nikita Hair, Trelleborg. Blev klippt av frisören Charlotta. Kan givetvis inte tala för hela salongen men fick ett otroligt bra bemötande av min frisör som var mycket lyhörd för mina önskemål, lyssnade, och återkopplade för att försäkra sig om att inga missförståd skulle uppstå. Frisören gav adekvata tips och råd angående mitt hår och min frisyr och bjöd på en trevlig pratstund likväl som en skickligt utförd klippning som jag blev mycket nöjd med. Helt klart är det Charlotta som får ta hand om mitt...