Nikita Hair

1.3

3 omdömen om Nikita Hair

Tindra W
Skrev om Nikita Hair

Jag bad om att färga min mörka utväxt blond och dom gjorde mig orange hårig sen klaga dom på mig och sa att det var mitt fel för jag sa fel. Hon sa även att d ett var ett missförstånd och att hon glömde säga att färgen kunde göra en orange hårig jag behövde även betala efter jag bröt ihop och grät för det var så fult blev även blå i hår ett av en inpackning och hon sa att hår är ju inte allt när jag klaga icke

Creative Headz Skånegatan
4.6/5 i betyg av 301 omdömen 4.6 av 301 omdömen
BadgeTwoYears

MIYOKO J
Skrev om Nikita Hair

Var på Nikita i Sollentuna och fick en riktig chock av priset, 3600 kr för slingning och klippning av toppar! Mina vänner blev lika chockade av priset som jag! Inte ok!

J
Skrev om Nikita Hair

Inte alls nöjd. Visserligen blev resultatet helt okej men frisören var otrevlig samt att priset blev väldigt mycket dyrare än andra ställen tar för samma jobb. Skulle inte gå tillbaka till Nikita hair och inte rekomendera det vidare.

Bangerhead Studio
4.9/5 i betyg av 1014 omdömen 4.9 av 1014 omdömen