Nollåtta Fastighetsjour AB

Nollåtta Fastighetsjour AB

Läs vad 39 kunder tycker om Nollåtta Fastighetsjour AB 2

Seriöst familjeföretag.
    Kom i tid, hörde av sig och mycket trevligt bemötande. Snabbt smidigt och fick jobbet gjort. Spolade avloppsstammarna.
    Genomspolning avlopp
    Mycket proffsigt utfört
    Mycket bra bemötande
    Höga förväntningar som blev bra
    Trevligt och skickligt bemötande
    2021-04-12
    Har inget att klaga på. Trevliga och proffsiga!
    2021-04-07
    Spolning av avloppen - bra jobb!
    2021-04-05
    Spolning avlopp enfamiljshus
    Meddelade försening först vid tidpunkt jobbet skulle börja (eller faktiskt 1 tim sent pga missförstånd tid)
    Effektivt arbete med bra hänsyn till att inte "smutsa ner"
    2021-04-05
    Mycket bra service och trevlig personal
  • Arja K
    2021-03-31
    Bra, snabb, effektiv service från en trevlig, kunnig ung man.
    2021-03-31
    Spolning samtliga avlopp i villan. Snabba och mycket trevliga! Kan absolut rekommendera Nollåtta.
    2021-03-30
    Trevligt och professionellt bemötande vid beställning av spolning! Person på plats, som utförde spolningen gjorde det snabbt och bra. Rekommenderas varmt!
    2021-03-30
    Viktor x 2 kom och spolade mina rör.
    snabbt, smidigt och med ett trevligt bemötande.
    jag fick ha skämskudde för mina vattenlås var så grisiga :)
    Hej Magnus, tack för ditt fina omdöme. Jag lovar att vi sett bra mycket värre i våra dagar :) Dessutom skulle du ju inte behöva oss om det va rent innan vi kom så vi är tacksamma för att kunna stå till tjänst. MVH Viktor och Victor Nollåtta Fastighetsjour AB
    2021-03-29
    Trevliga, fick jobbet jort och tog inte ut rövarpriser.
    2021-03-29
    företaget skötte avloppsrensningen utan anmärkning men redovisade inte resultatet av utlovad fotografering
    2021-03-28
    Jätte bra bemötande och fick hjälp trots att de var uppbokade
    2021-03-26
    Rensning avloppsrör.
    Trevliga killar
    Förväntningarna ä r svårt att svara på då vi blev uppringda av försäljare med erbjudande. "*Försäljaren hade kunnat vara lite tydligare*. Några argument var lite oklara med tanke på alla erbjudanden som görs till äldre. När jag kollade säljarens telefonnummer så fanns det inte.
    2021-03-24
    Bemötande var mycket god i telefonen
    Tjänsten: spolning i rörsystemet
    Förväntningarna var oxå mycket goda
    Killen som kom var mycket trevlig och noggrann. Talade om hur man gör ett stambyten.
    Vi är mycket nöjda
    2021-03-22
    Mycket proffsigt utfört arbete och tidsschemat fungerade utan anmärkning.
    Vi hade egentligen inga förväntningar men det överträffade likväl vad vi hade förväntat oss.
  • Anders Y
    2021-03-22
    Snabbt på plats och löste problemet. Trevligt bemötande.
  • Kjell F
    2021-03-22
    Jag köpte högtrycksspolning av avloppsledningar.
    Allt från kontakt till utförande sköttes mycket bra av företaget och killarna som utförde uppdraget.
    Det hela gick fortare och smidigare än vad jag som skeptiker trodde från början.
    Därför ger jag 5 kryss i betyg.
  • Lars L
    2021-03-21
    Jag köpte genomspolning av avloppssystemen. De som var här var trevliga. Jag hade trott att de skulle gå igenom alla avlopp och rensa alla vattenlås, som den som ringde upp och sa, men det enda de öppnade var köksavloppet. Vi har tex fortfarande problem i badrummet. Det är så att när man köper grisen i säcken får man inte vad man förväntat. Lärpengar för framtiden!
    Hej Lars, tack så mycket för ditt omdöme. Vi vill gärna ha en chans att rätta till felet och ge dig den service som du som kund förtjänar hos oss. Ring mig gärna på 073-0419995 så bokar vi en tid då jag kan komma över till er. MVH Viktor Alfredson, VD Nollåtta Fastighetsjour AB
    2021-03-21
    god information, punktlighet och trevligt bemötande.
    2021-03-21
    Fick en stamspolning utförd, och på ett trevligt och förtroendeingivande sätt. Mycket nöjd!
    Kan ev komma beställa någon form av takrenovering/tvätt av dem i sommar.
  • Rikard L
    2021-03-20
    Snabba och trevliga. Gjorde ett bra jobb
    2021-03-19
    Avloppsspolning av en villa...
    Mycket trevlig kille, noggrann och prisvärt.
    Dock hade de inte full koll på LTA, men det löste sig bra....
    Jättenöjd...
    2021-03-19
    Vi är mycket nöjda med det arbete som utfördes. Vi fick våra avloppsrör genomspolade på ett snabbt effektivt och noggrant sätt.
    Det var lätt att göra vår beställning, ett fantastiskt engagemang av personen som utförde arbetet.
    Ja vi kan verkligen rekommendera firman.
    Med vänlig hälsning,
    Gunilla
    Avloppsrengörning

bra bemötandet och snabb leverans

Förväntningar var att arbetet utförs fackmannamässigt.

Arbetet utfördes snabbt och bra.
    2021-03-19
    För den snabba insatsen och proffsiga insatsen när vi satt i nöd
    2021-03-19
    Vi använder Nollåtta som underentreprenör för att snabbt få hjälp med stopp i avlopp när vi inte hinner själva. Proffsigt utförande och rak kommunikation. Starkt rekommenderat
    2021-03-18
    Spolning av avloppsrör
    Lätt att få kontakt. Flexibilitet med önskad tidpunkt. Bra utfört jobb med trevlig kontakt under tiden. Bra råd.
    Inga klagomål.
    Stamspolning Bra bemötande Få rena avlopp. Jag är nöjd med resultatet
    Tack Stig för ditt fantastiska omdöme. Det var ett nöje för oss att underhålls spola er bostadsrättsförening med 54 lägenheter i Upplands Väsby. Nollåtta Fastighetsjour AB
    2021-03-17
    Jag är mycket nöjd med renoveringen.
    Vad kul att du blev nöjd med renoveringen av ditt sovrum. Det är alltid roligt när vårt fokus på service och utförande ger utdelning även när vi utför snickarjobb åt våra kunder. Nollåtta Fastighetsjour AB
    2021-03-17
    Ett seriöst företag som gör ett bra jobb till ett rimligt pris och ställer upp med kort varsel.
    I detta fall var det stopp i avloppet ut mot stomnätet,
    Hej Jan, tack för att du tog dig tid att lämna en rekommendation. Hör gärna av dig om behov skulle uppstå i framtiden så lovar vi att leverera samma kvalitet och inom den tidsram som är överenskommen. Nollåtta Fastighetsjour AB
    Spolning av avloppssystem,
    Vänligt bemötande
    Vi förväntade att få rena avloppsrör.
    Det uppstod problem med lukt och stopp som fick avhjälpas
    med två extra besök innan allt var OK.
    Den ansvarige var medveten om att snabbt rätta till felen
    och vi blev till slut nöjda.
    Hej Mats, tack så mycket för ditt omdöme. Jag är glad att vi fick chansen att fortsätta arbetet tills allt var till din belåtenhet. Hör gärna av dig vid framtida behov eller frågor gällande ditt avloppssystem// Viktor Alfredson Nollåtta Fastighetsjour AB
    2021-03-17
    Vi köpte spolning av avloppen, bemötande från företaget mycket bra, proffsigt arbete dock saknade jag att personalen inte bar munskydd.
    Hej Pentti. Tack för ditt omdöme, vi tar självklart med oss din viktiga kritik i dessa tider och har nu återställt vårt lager på nya munskydd. Ha en trevlig vecka/ Viktor Alfredson Nollåtta Fastighetsjour AB
    2021-03-17
    Rensning av avlopp. Trevlig personal. Allt OK utom avloppet i köket.
    Hej Katerine, jag kommer jättegärna i kontakt med dig för att undersöka vad det är som inte va ok i köket så att vi kan rätta till det. Skriv gärna till mig på kontakt@08jour.se så lovar jag att återkomma snarast. MVH Viktor Alfredson Nollåtta Fastighetsjour AB
    2021-03-17
    Bra snabb kontakt. Trevligt bemötande. Mkt bra och lyhört arbete såvitt jag kan bedöma. Mkt nöjd med hela deras agerande.👍🤠
    Hej Ronnie, tackar och bockar för ditt fina omdöme trots att det blev en ombokning av den första utsatta tiden. Hör gärna av dig om några problem skulle uppstå i framtiden. Hälsningar Viktor och Victor Nollåtta Fastighetsjour AB
    2021-03-17
    De löste mitt problem med dålig lukt från avloppet ut ur huset. / GT
    Hej Göran, ja dålig lukt vill väll ingen ha och det har vi blivit experter på att avhjälpa våra kunder med. Tack för att vi fick hjälpa till och för ditt förtroende. Bästa hälsningar Viktor Alfredson Nollåtta Fastighetsjour AB
    2021-03-17
    Hade beställt avloppsrensning och filmning av avloppsrören.
    Filmningen gick ej att genomföra då rätt optik inte fanns att tillgå.
    Hantverkaren lovade att vara tydlig med att detta skulle meddelas fakturaavdelningen men så blev inte fallet utan jag fick ringa upp extra för att lösa detta.
    Avloppet i garaget saknade rensningskanal och kunde inte åtgärdas. Avloppet i köket gick ej att komma åt.
    Endast två avlopp gick de facto att åtgärda, total tidsåtgång cirka 30 minuter.
    Lärdomen är att inte acceptera ett fast pris på något som visar sig vara ett mycket mindre arbete än det som det fasta priset bygger på.
    Hej Kay, vi tar absolut till oss din kritik och lovar att bli bättre på att undersöka hur förutsättningarna ser ut innan vi kommer ut till kund. Jag ber om ursäkt för att du fick ringa upp oss en extra gång för att påminna om missen vi gjort, Det är tråkigt att du känner att priset inte var till din belåtenhet hör gärna av dig till mig på kontakt@08jour.se så ska jag undersöka om det är något som inte gått till som det borde och om vi bör göra ett avdrag på fakturan. Vår ambition är att skapa goda kundrelationer och det kan vi så klart inte om vi inte motsvarar våra kunders förväntningar. Mvh Viktor Alfredson Nollåtta Fastighetsjour AB
    2021-03-17
    Fick hjälp med att installera rör i badrummet. Väldigt hög service med tillmötesgående och vänlig personal. Hjälpte till och med åtgärder som inte ingick i deras uppdrag. Rekommenderar starkt företaget.
    Hej Ilknur. Tack för ditt fina omdöme, jag är glad att allt löste sig till din belåtenhet och att vi fick klarhet i materialåtgången. Du är varmt välkommen att kontakta oss igen eller också använda dig direkt av vår underentreprenör Ledande VVS och Entreprenad. MVH Viktor Alfredson Nollåtta Fastighetsjour AB
    2021-03-17
    Spolning av avloppsystem och videofilning av ett avloppsrör.
    Bra utfört arbete och bra bemötande.
    Noggrant utfört arbete.
    Jag är mycket nöjd.
    Hej Jöran, tack så mycket för ditt fina omdöme. För ett litet företag där varje kund är viktig så är det extra kul att höra att vår fokus på service och utförande uppskattas av våra kunder. Ha en fin dag/ Viktor Alfredson Nollåtta Fastighetsjour AB