Nollåtta Fastighetsjour AB

Nollåtta Fastighetsjour AB

Ring 073-041 99 95 08jour.se

Välkommen till Nollåtta Fastighetsjour AB! Förebygg onödiga stopp i avloppet. Vi på Nollåtta Fastighetsjour AB är familjeföretaget som sätter dig som kund i fokus. Vår personal har lång erfarenhet inom branschen och jobben vi utför är alltid fackmannamässigt utförda. Tjänster: Rörinspektion, stamspolning, avloppsspolning,...

188 omdömen om Nollåtta Fastighetsjour AB

Ola Mattias D
Skrev om Nollåtta Fastighetsjour AB

Vi anlitade nollåtta fastighetsjour för stamspolning då de var billiga och gav ett bra intryck. Tyvärr verkar många av omdömena på Reco inte vara korrekta då vi haft en mycket dålig upplevelse av bolaget. Arbetet genomfördes slarvigt och flera medlemmar har klagat i efterhand på dåligt och hafsigt genomfört jobb. De provspolade i mitt kök utan att sätta fast röret vilket innebar att flera liter vatten rann ut över golvet. Föreningen har i omgångar försökt få bolaget att åtgärda ett fel som varit i en medlems vattenlås som...

Honkonen Byggnads AB
4.9/5 i betyg av 54 omdömen 4.9 av 54 omdömen
Badge2023

Jesper Alexander L
Skrev om Nollåtta Fastighetsjour AB

Riktig trevlig bemötande i telefon. Dem gör ett fantastik jobb precis som utlovad, och lika trevliga när dem kom hem. Bra bemötande, bra service och bra jobb. Tackar enormt.

AARON S
Skrev om Nollåtta Fastighetsjour AB

Väl utfört arbete, är väldigt nöjd. Dom kom i tid och höll våran överenskommelse. Kommer att anlita detta företag igen. Mvh Aaron

Revider Energi AB IVT Center
4.4/5 i betyg av 109 omdömen 4.4 av 109 omdömen

Från första mötet med en omtänksam, kunnig och kundfokuserad William som ville ge mig bästa pumpen efter mitt behov och bästa servisen till

CARL B
Skrev om Nollåtta Fastighetsjour AB

Super bra utfört arbete, lukterna och stoppen är helt borta. Ni räddade midsommarfesten 🥂 Tack.

Johan L
Skrev om Nollåtta Fastighetsjour AB

Otroligt bra service, mycket trevligt bemötande och väl utfört arbete

Allmänna Rörjouren
3.7/5 i betyg av 651 omdömen 3.7 av 651 omdömen

Snabbt och kompetent fixat av en trevlig rörmokare. Allt klart inom 2 timmar från vårt nödrop lördag kväll. Söndag morgon kunde vi tryggt åk

CHRISTOPHER S
Skrev om Nollåtta Fastighetsjour AB

Totalt oduglig firma! De var o spolade hos mig. Samma vecka fick jag problem med rören. Det skulle fixas och till slut sa även ägaren att hn personligen skulle fixa det hela. Men så fort räkningen var betald så var allt glömt. Mycket proffsigt snack från säljare och ägaren....men genomförande helt kass! Anlita aldrig!

Mohammad N
Skrev om Nollåtta Fastighetsjour AB

Hej , jag thanka bra service , Och hjälp Sam , jag rekordet min grans och kompade .

Relax Rör & Värme IVT Center
4.6/5 i betyg av 182 omdömen 4.6 av 182 omdömen
BadgeThreeYears

De är inte så där proffsiga i sitt sätt att göra saker eller jobba.

Mats B
Skrev om Nollåtta Fastighetsjour AB

Trevligt bemötande och bra utfört jobb.

Anders K
Skrev om Nollåtta Fastighetsjour AB

Ett trevligt bemötande och bra utfört spolningsarbete.

Precision VVS & Byggteknik AB
4.8/5 i betyg av 40 omdömen 4.8 av 40 omdömen

Therése A
Skrev om Nollåtta Fastighetsjour AB

Via telefonförsäljning spolning av alla rör. Det gick fort och smidigt. De var här i max en timme och de städade bra efter sig. Såg även till att byta ut en gummipropp som var trasig utan extra kostnad. Bra jobb helt enkelt.

Johan F
Skrev om Nollåtta Fastighetsjour AB

En 100% upplevelse från första kontakt med tydlig information om tjänsterna som erbjuds till sista detalj med faktura enligt ÖK. Teknikern ringde innan utsatt tid då han var tidig och frågade om det var ok. Höll perfekt rent runt arbetet och respekterade verkligen vårt hem i sitt arbete. Åtgärderna var precis det vi hoppats på och beställt! Rekommenderar Nollåtta Fastighetsjour AB till alla som behöver deras tjänster!

Solna Relining Service / VillaVVS
4.8/5 i betyg av 344 omdömen 4.8 av 344 omdömen

Allt gick enligt tidplan och ett par överraskelser hanterades galant. Bra gäng!

Lars L
Skrev om Nollåtta Fastighetsjour AB

Bra service med kompetent och trevlig personal.

Eva P
Skrev om Nollåtta Fastighetsjour AB

Trevliga och snabba. Hade beställt stamspolning.

Spolvision AB
4.8/5 i betyg av 92 omdömen 4.8 av 92 omdömen
Badge2023

Anlitade Spolvision när vi hade stopp i avloppet. Snabb service, fasta priser och trevligt bemötande.

Stellan B
Skrev om Nollåtta Fastighetsjour AB

Trevlig kunnig och kom tidigt tiöl min hjälp

Mari S
Skrev om Nollåtta Fastighetsjour AB

Fint bemötande i telefon och jag fick en snabb tid. Killarna kom före utsatt tid och gjorde ett proffsigt och gjorde rent och fint efter sig!

Kyl & Värmepumpservice IVT Center
4.5/5 i betyg av 221 omdömen 4.5 av 221 omdömen

Trevlig och kompetent servicetekniker. Väl utförd underhållsservice. Snabb respons på förfrågan, kort väntetid för besöket. Dessutom kom

Henrik Ö
Skrev om Nollåtta Fastighetsjour AB

Väldigt proffsiga och trevliga. Kan tänka mig att det är den typen av tjänst många är osäkra kring och undrar om det är legitima företag, detta kändes dock väldigt seriöst och bra. Om någon googlar detta hoppas jag det är till hjälp. :D

Amelie R
Skrev om Nollåtta Fastighetsjour AB

De var trevliga och tillmötesgående i bemötandet, enkla att ha att göra med och såg till att snabbt ordna en tid för oss trots fullokat schema.

Energipartner Sverige AB
4.5/5 i betyg av 220 omdömen 4.5 av 220 omdömen

Har IVT bergvärme från Energipartner sedan drygt 10 år, den bara går och går. När jag vid något enstaka tillfälle behövt hjälp fick jag snab

Håkan T
Skrev om Nollåtta Fastighetsjour AB

Allting fungerade bra. Kort leveranstid, service utförd enligt överenskommelse och trevlig personal.

Karin H
Skrev om Nollåtta Fastighetsjour AB

Allt har fungerat mycket bra. Vi är mer än nöjda och kommer att återkomma till nollåtta, om vi får problem med vvs. Avloppsrengörning.

Inneklimat Service IVT Center
4.3/5 i betyg av 315 omdömen 4.3 av 315 omdömen

Vi bor på ön och tänkte anlita lokala Vi har installerat två värmepump från IVT företaget! Slutsatsen är medarbetare har väldigt dåligt omdö

Mohannad O Mohannad O
Barbara W
Skrev om Nollåtta Fastighetsjour AB

Jag vill tacka företaget som gjorde ett utmärkt avloppsrensningsarbete. Killen som jobbade hos oss hade svårigheter med att få rent rören. Han jobbade övertid och fick bort det mesta av sörjan i tvättstugan med hjälp av inkallad städassistans. Vi är väldigt nöjda hur företaget skötte jobbet. Barbara Walter

Bostadsrättsföreningen F
Skrev om Nollåtta Fastighetsjour AB

Jobbet utfört till vår fulla belåtenhet !

Energieffektivisering AB IVT Center
4.7/5 i betyg av 120 omdömen 4.7 av 120 omdömen

Mycket bra och proffsig service. Alltid snabb service.

Bostadsrättsföreningen B
Skrev om Nollåtta Fastighetsjour AB

Mycket bra överlag, allt ifrån första kontakten till avslutat jobb. Mycket serviceminded personal och snabb utryckning. Vi kommer att anlita er firma igen för stamspolning i framtiden :)

Jonas O
Skrev om Nollåtta Fastighetsjour AB

Bra bemötande och professionellt genomfört uppdrag.

Mårten E
Skrev om Nollåtta Fastighetsjour AB

Milt imponerad av bemötandet. Kom överens om en tid för spolning av rör i Hässelby där jag bor. Blev kontaktad av spolkillen nästan en timme innan avtalad tid. Han sa att han redan var på plats så han kunde börja tidigare. Nej sa jag, jag är inte redo, då detta var tidig förmiddag. Jag stressade med jobb och för att plocka undan för spolning. Blev klar 10 minuter innan avtalad tid och ringde upp och sa att han kunde börja. Då hade han åkt på ett annat jobb….inne i stan! Så jag fick veta att han helt plötsligt skulle bli...

Lasse A
Skrev om Nollåtta Fastighetsjour AB

Passade tiden hör av sig när han var på väg. Trevlig som förklarade vad vi skulle tänka på. Avloppsspolning av samtliga rör i huset.

Björn B
Skrev om Nollåtta Fastighetsjour AB

Egentligen inte så förtjust i Ftg som ringer och säger att de är i närheten om nån vecka. Men jag bad dem ändå mejla sitt erbjudande om rengöring av avloppsrören och nån månad senare bokade jag tid. Mycket bra bemötande av både bokare och tekniker som var hemma hos oss. Problemet med kluckande i köket försvann.

Ronnie N
Skrev om Nollåtta Fastighetsjour AB

De var snabbt på plats och åtgärdade felet samt rengjorde efter sig. Trevliga personer, som gav ett bra intryck.

Stylianos V
Skrev om Nollåtta Fastighetsjour AB

Snabbt, trevligt och mycket bra och prisvart service vid ventilationsrengoring

Carmela P
Skrev om Nollåtta Fastighetsjour AB

Blev bra bemött då vi i vår samfällighet valde att få så många fastigheter att spola sina rör och sedan spola våra gemensamma rör. Vi alla fick meddelande om när de skulle spola mina rör men tyvärr hamnade mitt mejl bland skräp posten men gick snabbt och smidigt att fixa. Mina förväntningar var att få bort all lukt från avloppen och att det skulle gå snabbt och smidigt. Det gjorde det men känner fortfarande av lite av lukten.

Jörgen M
Skrev om Nollåtta Fastighetsjour AB

Var inte personligen hemma me den som tog emot var positiv.

Jörgen P
Skrev om Nollåtta Fastighetsjour AB

Det här företaget kan kundvård! Ringer kl 07.00 en morgon för vi har helt stopp i köksavloppet. 07.45 kommer trevliga hantverkare och felsöker. Jobbar intensivt i 45 min för att lösa problemet. Allt fungerar som det ska efter besöket. Noga att inte smutsa ner, städar ordentligt efter jobbet. Nästa gång kontaktar jag givetvis samma företag. Allt till ett bra pris dessutom!

Wala H
Skrev om Nollåtta Fastighetsjour AB

Väldigt trevliga och hjälpsamma personal och gjorde ett fantastiskt jobb med rören. De gjorde rent efter sig. Rekommenderar varmt.

Gudrun B
Skrev om Nollåtta Fastighetsjour AB

Bra bemötande. Arbetet bestod av spolning av avlopp.

Kristina B
Skrev om Nollåtta Fastighetsjour AB

Snabbt och bra utfört arbete. Vi köpte rörspolning för alla avlopp i vårt hus. Priset övetensstämde med det vi avtalat.

Hanna R
Skrev om Nollåtta Fastighetsjour AB

Snabba att svara, gjorde som de skulle, uppfattas seriösa

Tarle Henry T
Skrev om Nollåtta Fastighetsjour AB

Vänligt bemötande. Bra utfört arbete. Lärde mig mer om egna fastigheten under trevlig gemenskap. Tack till Gurra från Henry

Rebecca K
Skrev om Nollåtta Fastighetsjour AB

Snabbt, trevligt, proffsigt och bra!

Tony H
Skrev om Nollåtta Fastighetsjour AB

Trevliga effektiva gav bra info. Avloppsrening beställdes.

Filip G
Skrev om Nollåtta Fastighetsjour AB

Spolningen av avloppet utfördes på ett utmärkt sätt. Ni kom på överenskommen tid och var trevliga i ert bemötande.

Helenas S
Skrev om Nollåtta Fastighetsjour AB

Bra kundservice och trevlig och kompetent personal som gjorde jobbet.

Jasem A
Skrev om Nollåtta Fastighetsjour AB

Vi blev kontaktade via telefon och fick erbjudande. Allt gick snabbt och arbete var perfekt .

Alejandra G
Skrev om Nollåtta Fastighetsjour AB

Snabba, proffsiga och pedagogiska!

Lena M
Skrev om Nollåtta Fastighetsjour AB

Gjorde det vi hade beställt utan problem. Skickade räkningen i tid.

Roland A
Skrev om Nollåtta Fastighetsjour AB

Bra att de ringde och meddelade 30 min sen ankomst. MEN! Glömde sätta tillbaka avloppsrör under Badkar och hade inte med sig nya vattenlås till brunnar som konstaterades dåliga.Det enda lås de hade med sig debiterades med 240 sek. Köpte övriga för 80 sek i bygghandel. Trevliga men inte helgjuten erfarenhet.

Henrik G
Skrev om Nollåtta Fastighetsjour AB

Professionell och trevlig personal.

Lars J
Skrev om Nollåtta Fastighetsjour AB

Kundfokuserade och måna om att hitta en lösning.

Urban G

Trevligt bemötande och kunniga

Bert E
Skrev om Nollåtta Fastighetsjour AB

Mycket trevligt bemötande, rening av golvbrunnar, bra arbete. Kan rekommendera Nollåtta Fastighetsjour AB som ett bra företag, man kan anlita. 😊

Jalil Z
Skrev om Nollåtta Fastighetsjour AB

Personalen är proffs och trevlig och kunniga Tack för fin jobbet

Bengt N
Skrev om Nollåtta Fastighetsjour AB

Bra bemötande och genomfört arbete!