Nollåtta Fastighetsjour AB

Välkommen till Nollåtta Fastighetsjour AB!

Förebygg onödiga stopp i avloppet. Vi på Nollåtta Fastighetsjour AB är familjeföretaget som sätter dig som kund i fokus. Vår personal har lång erfarenhet inom branschen och jobben vi utför är alltid fackmannamässigt utförda.

Tjänster: Rörinspektion, stamspolning, avloppsspolning, avloppsspolning samt spolning av dräneringsrör/stuprör och mycket mer.

När vi arbetar har vi alltid miljön i åtanke, något som blir allt viktigare. Vårt mål är alltid att du som kund ska välja oss inte bara en gång utan fler gånger därpå.

Läs vad 137 kunder tycker om Nollåtta Fastighetsjour AB 2

2021-10-14
    Mycket trevlig personal som berättade vad som gjordes hela tiden.
    2021-10-13
    Väl utfört arbete. Utöver spolningen kämpade de på bra med att få en slang som jag själv råkat få fast i ett avlopp. Utan extra kostnad.
    2021-10-11
    Jag tyckte att killarna skötte sig som väntat, jag kunde bestämma
    vad som skulle utföras på frågan om flödesmätning svarade teknikerna att de bara kollade att flödet såg bra ut rent optiskt
    det tycker jag att man bör upplysa kunderna om när man ringer och erbjuder tjänsterna.
    2021-10-11
    Vilka superduktiga och trevliga killar, snabbt jobb och håller rent efter sig. Beställde spolning av rör.
    Trodde möjligen att filmning av rören skulle ingå, men det kostar extra.
    2021-10-09
    Trevliga, gjorde rent efter sig.
    Jag hade beställt spolning av avloppsrören ut till gatan.
    2021-10-07
    Inget fel egentligen men de var mer inställda på att göra så lite som möjligt än att rensa igenom allt. Känns inte som det som gjordes var så nödvändigt, eftersom jag regelbundet resar avloppen.
    2021-10-04
    Vi hade en tillfällig kontakt med Nollåtta för spolning av utrören med "varmt" vatten.
    Bortsett från att vi hade vatten via ett tidur, var kontakten bra!
    Hälsningar Johan O Andersson
    2021-10-02
    Mycket serviceminded och duktiga
    2021-09-27
    Köpte spolning och filmning av rör. Killarna kom i tid, gjorde ett bra jobb (har dock ej sett filmen än), städade efter sig. Trevligt bemötande.
    2021-09-22
    Företaget tar sig tid att svara på frågor vid besöket och var serviceinriktade. Det kändes seriöst särskilt när man som kund är ovetande om vad som behöver göras är det viktigt att man inte känner sig uppkörd.
    2021-09-19
    Kan varmt rekommendera Nollåtta Fastighetsjour till alla som behöver hjälp med spolning av rör. Toppklass på både bemötande samt arbete.
    2021-09-15
    bra jobb men också bra betalt för 45 minuters jobb!
    Hej Tord, tack för ditt fina omdöme.
    Vi försöker alltid att motsvara våra kunders förväntan på oss och i ditt fall så hade vi kommit överens om ett fast pris för att spola fastighetens rörsystem. Det jobbet utförde vi och tog betalt lika mycket som var överenskommet.

Tack för ditt förtroende, hör gärna av dig i framtiden när behovet uppstår igen.

MVH Viktor och Nollåtta familjen
    2021-09-15
    Suveräna killar. Trevligt beteende och noggrant utfört arbete.
    2021-09-14
    Ett bra bemötande på telefon vid beställning av jobbet och kom på utsatt tid. Kommer fortsätta ringa företaget och rekommendera andra att använda sig av Nollåtta Fast.jour.
  • Jan H
    2021-09-10
    Allt fungerade jättebra och det var trevliga killar som gjorde jobbet så jag kan varm rekommendera Nollåtta fastighetsjour när ni behöver göra en spolning av avloppssystemet.
    2021-09-10
    Trevligt bemötande. Verkade kunnigt i sitt arbete. Svarade på alla frågor som vi hade. Fick tillräckligt med information angående avlopp och brun.
  • Kjell A
    2021-09-05
    Kom snabbt efter första kontakt. Spolning och fotografering av avlopp. Gav en bra bild av ett äldre avlopp som behöver åtgärdas. Utförandet gjordes snabbt och smidigt.
    2021-09-05
    Trevlig kille som kom och spolade vårat avlopp.
    Mycket nöjda.
    Pia
    Trevliga och ordningssamma. Väl utfört
    2021-09-03
    Mycket snabb service, trevligt bemötande. Kunnig personal på plats.
    Utförde extra arbete på plats, utan att det påverkade det fasta pris vi fått innan.
    Personlig uppföljning efter avslutat arbete.
    Kan verkligen rekommenderas!
    2021-09-03
    Killarna som kom och gjorde avloppsrensningen var trevliga, effektiva och städade upp efter sig. Jag uppskattade att räkningen var tydlig och inga oförutsedda poster dök upp. Rekommenderar absolut denna firma och kommer anlita dem igen när behovet framstår.
    2021-08-24
    Mycket proffsiga, arbetade snabbt.
    Tog av sig skona när man gick in i huset och skitade inte ner på något sätt
    2021-08-19
    Tydlig info, vänligt bemötande, de var kunniga och tog sig tid att informera och svara på frågor. Bra resultat av arbetet.
    2021-08-17
    Köksfläkten rengjordes utmärkt,
    Men röret upp gick tydligen inte att rengöra
    För att det var av eternit.
    2021-08-14
    De verkade professionella, artiga.
    Höll rent omkring sig.
    Jag hade beställt avloppsspolning och kompletterade med
    Videofotografering av rören.
    Spolning av samtliga rör
    Nöjd
  • Jörgen L
    2021-08-12
    Trevliga och proffsiga. De utförde spolning av alla mina avloppsrör och de gjorde det på ett bra sätt och efter såg man inte att de hade varit där.
    2021-08-12
    Trevlig och duktiga och utförde jobbet snabbt och effektivt
    2021-08-11
    Kom på utsatt tid, trevlig personal och väl utfört arbete!
    2021-08-10
    Snabbt och trevlig bemötande.
    Dom levererade det som jag efterfrågade på ett väldigt snabbt.
    Jag behövde hjälp med ett avlopps stopp ute på en ö utan bil förbindelse.
    2021-08-02
    trevliga killar men jag saknar flödes prov före och efter åtg
    avloppsrensning med spolbil
    Hej Per-Olof.
    Vi kontrollerar alltid flödet innan och efter spolning. Är det så att det har börjat rinna dåligt i avloppet får du gärna höra av dig till oss så åtgärdar vi det.

MVH Viktor Alfredson
    Nollåtta familjen
    2021-07-30
    Superfina killar som kom och hjälpte oss.
    De är välkomna tillbaka.

Supernöjd kund
    2021-07-30
    Snabb och proffsigt service vid mitt akuta problem
    2021-07-22
    Proffsigt och bra bemötande av 2 trevliga grabbar. De utförde jobbet snabbt och kunnigt
    2021-07-22
    Trevliga och skickliga killar.
    2021-07-22
    Mycket snabbt svar och service. Fick hjälp med stamspolning av avlopp. Trevliga killar.
    2021-07-21
    Vi är nyinflyttade i vårt äldre hus och hade ingen koll på avloppsrören. Nollåtta Fastighetsjour AB:s erbjudande om spolning passade oss som hand i handske.
    Vi hade egentligen inga förväntningar, men arbetet genomfördes på ett mycket proffsigt sätt och gav oss ny information och en känsla av säkerhet.
    Sammanfattning:
    bra service, gott bemötande och väl genomfört arbete.
    2021-07-20
    Tjänsten såldes in på ett sätt som medföljde höga förväntningar på utförande och service, vilket inte införlivades. Exempelvis att utförandet skulle ta ca 1,5 h men att de avsatte 2 h för varje kund, ifall nåt gick fel. I vårt fall var killen som kom klar på 25 min, vilket får en att känna sig lite lurad, man tror att det är ett mer utförligt/avancerat jobb som ska utföras, vilket får en att beställa jobbet från början för det priset. Dem fick mig även att tro att en lukt från toaletten ev berodde på att rören behöver rensas. Vilket jag i efterhand förstått bara var snack för att få mig köpa tjänsten. Det må vara ett familjeföretag och jag vill ge bästa betyg, men säljaren körde på ren marknadsföring och trix för att få en att köpa tjänsten. Med det sagt var ev jobbet korrekt utfört men jag kände mig lurad. Killen som var här var väldigt snabb med att säga att det sannolikt är packningen mellan toalett och golv som inte är tät. Han var heller inte rörmokare vilket dem sa i telefon att deras utförare är. En till viktig grej var att säljaren säger att ”vi plockar bort toaletter, inga problem. Har ni några fler bekymmer utöver lukten så hör av dig, det blir inga extra kostnader, vi är extremt måna om service och bra recensioner”. Killen som kom blev chockad, nån toalett hade han inte planerat ta bort, det skulle ju kosta extra, samt blev han irriterad på säljaren. Nej tyvärr, för att vara extremt noggranna med att endast få full pott på reco, är jag förvånad över hanteringen/utförandet. Ringde även efter utförandet, de hade då chansen att rätta till detta. Snabb återkoppling och proffsig hantering avseende kompensation. Som sagt inget fel på utfört arbete utan det var säljkonceptet som jag tyckte inte var helt ok. Ett företag som vill göra rätt för sig! Vilket gör att jag skulle anlita dem igen om jag behövde hjälp med något
    Hej Marlene.
    Jag får be så mycket om ursäkt för att vi brustit i vår kommunikation och inte levde upp till dina förväntningar. Jag hoppas att vi på något sätt kan kompensera dig för det, eller hjälpa dig med ditt problem med toaletten.

Tack för att du för fram den här kritiken om oss så att vi har en möjlighet att utvecklas som företag.

Med vänliga hälsningar
    Viktor Alfredson
    VD, Nollåtta Fastighetsjour AB
    2021-07-20
    Över min förväntan. Alla avloppsrör blev renspolade samt även dagvattenrör till sprängkista. Rent och snyggt när allt var klart. Proffsigt utfört arbete till rimlig peng.
    2021-07-20
    De kom snabbt och hade ett bra pris.
    2021-07-20
    Mycket bra bemötande. Förväntade mig ett bra och proffsigt jobb vilket företaget levde upp till. Ett bra företag som jag kommer att anlita igen. Jobbet nu var avloppsspolning
    Trevliga, kompetenta, effektiva
    2021-07-20
    Good service but if it wants to stand out from the others then I would recommend that a post-service cleaning is made part of the package.
  • Lars-Erik O
    2021-07-06
    Bra bemötande, snabb handläggning. Genomspolning av avjoppsledningar. Bra jobbat!
    2021-07-05
    kunnig personal och trevligt bemötande
    2021-06-28
    Trevlig och förtroendeingivande första kontakt. Genomförandet snabbt och prydligt. Känns skönt att veta att stammarna i mitt hus nu är rena och fina.
    2021-06-25
    Väldigt seriösa och snabba, kanonbra jobb.
    2021-06-25
    Utmärkt bra jobb och det var väldigt trevligt att kontakta er
    2021-06-21
    Bra bemötande och svarade på frågorna.
    Tjänsten avloppsrensning utfördes enligt. överenskommelse.
    Valde även tjänsten att filma rör insidan men stämde inte riktigt vad säljaren upplyste om men nöjd för utfört arbete.
    2021-06-20
    Proffsigt, smidigt och ett i allmänt glatt bemötande!