Nordisk Fordonsspårning AB

4.5

4 omdömen om Nordisk Fordonsspårning AB

Thomas J
Skrev om Nordisk Fordonsspårning AB

Bra produkter till bra priser. Hjälpsam personal och trevligt bemötande. Kan hjälpa till med både söksystem, larm och digital körjournaler.

Mekonomen Huddinge Centrum
4.5/5 i betyg av 753 omdömen 4.5 av 753 omdömen

Billy William E Billy William E
Harald B
Skrev om Nordisk Fordonsspårning AB

Jag vill rekommendera Nordisk fordonspårning. Ingen bindningstid, ingen månadsavgift. Grabbarna på servicekontoret i Solna är alltid till hands. Tack för en bättre och billigare lösning än tidigare. /Harald.

Henrik L
Skrev om Nordisk Fordonsspårning AB

Service minded och trevliga som tusan. Hjälpte mig och 7 av mina vänner att montera gpser i båtarna. Vi är jätte nöjda. Tack för all hjälp John, nu kommer båtarna stå säkert i vinter.

Min Bil Bromma
4.4/5 i betyg av 2021 omdömen 4.4 av 2021 omdömen

Hör byter jag oftast/alltid däck för säsongen. Inga problem: snabbt gjort och trevligt bemötande. Har även köpt nya däck och fått goda tips

Jocke N
Skrev om Nordisk Fordonsspårning AB

Mycket bra personal . Fick hjälp med montering av våra 15 bilar trots att det var helg. Personalen var mycket tillmötesgående , snabbleverans och en bra produkt rakt igenom. Enormt glad att slippa mina månadskostnader som jag betalade innan.