Alla kategorier Målare Stockholms län Stockholm Kungsholmen Nordisk Yta Nordisk Yta Stockholm

Nordisk Yta Stockholm

En del av Nordisk Ytanordiskyta.se

Alströmergatan 34, 112 47 Stockholm — Visa karta

Nordisk Yta Stockholm fick sitt nuvarande namn år 2015 efter att ha varit medlem i företagsgruppen Nordisk Yta sedan 2012. Tidigare hette bolaget Granath och Pols Målerifirma och erfarenheten inom bolaget sträcker sig tillbaka till 1987. Idag jobbar ett 15-tal målare på Nordisk Yta Stockholm på Kungsholmen.

Genom nätverket som Nordisk Yta skapat kan vi erbjuda dig som kund ett brett sortiment av måleritjänster. Allt från dekorationsmålning och schablonmålning till målning av plåttak och fasader. Även andra hantverkstjänster såsom golvläggning, kakelsättning och mycket mer går att få genom oss!

Hör av dig så hittar vi en lösning som passar just dig och ditt projekt!

Läs vad 17 kunder tycker om Nordisk Yta Stockholm

• Sara A
    Sara A skrev om Nordisk Yta Stockholm
    Vi är otroligt nöjda med Granath & Polsk! Mycket proffsig kontaktperson, och målaren gjorde ett helt fantastiskt jobb! Alltid i tid och med en mycket trevlig attityd - och vårt sovrum blev finare än vi kunnat önska oss! Så roligt att det finns så duktiga målare kvar!
  • Rulle V
    Rulle V skrev om Nordisk Yta Stockholm
    Skulle aldrig rekommendera denna firma. De är urtypen för dåliga hantverkare. Lovar brett men kommer inte ens när de ska. Har fått byta till en annan firma istället som gjorde jobbet istället för att bara snacka.
    2015-04-09 Representant för Granath & Polsk svarar Rulle V
    Tråkigt att höra. Vi har haft en projektledare som nu har slutat som tyvärr lämnat en del oreda efter sig . vi gör vårt bästa för att reda ut röran. Vad gällde det för jobb ? kontakta oss gärna och förklara vad som hänt. Mvh / Ken G
  • Christer S
    Christer S skrev om Nordisk Yta Stockholm
    Tapetsering. Bra arbete. Trevlig, kunnig och förstående personal.
  • Mats J
    Mats J skrev om Nordisk Yta Stockholm
    Alldeles utmärkt, duktiga och bra samarbete. Rekommenderas.
  • Lisa G
    Lisa G skrev om Nordisk Yta Stockholm
    Mycket bra bemötande och ett väl utfört arbete. Rekommenderas varmt.
    2014-11-05 Representant för Granath & Polsk svarar Lisa G
    Tack Lisa, ja, taket blev bra nu när vi fick på mikroli väven.
    Vi kommer gärna tillbaka när det är dags för nästa projekt.
  • Jakob L
    Jakob L skrev om Nordisk Yta Stockholm
    Snabb service, pålitliga, god kvalitet på utfört arbete!
    2014-11-04 Representant för Granath & Polsk svarar Jakob L
    Tack Jakob, tapeter från Lim & Handtryck är lite speciella men vackra.
  • Steven A
    Steven A skrev om Nordisk Yta Stockholm
    We used Granath & Polsk to repaint our apartment white. We contacted them roughly 4 weeks before we wanted the work to begin. Ken came the next day, discussed what, how and when the work could be done, and send a quotation within a few days.
    The whole process of getting materials to the apartment, painting and cleaning up was well planned and executed. The job was done quickly and on schedule. We are very happy with the result, and would definitely recommend Granath & Polsk to others.
    2014-11-04 Representant för Granath & Polsk svarar Steven A
    Hi Steven and thanks for the kind words. We pride ourselvs on delivering the whole package and enjoy working in private homes. I hope you and your wife enjoy living in a lighter, brighter apartment.
    Best regards, Ken
  • Per E
    Per E skrev om Nordisk Yta Stockholm
    Målning och tapetsering av vardagsrum och matsal. Trevlig och kunniga medarbetare. Håller vad de lovar
    2014-03-13 Representant för Granath & Polsk svarar Per E
    Tack Per, hoppas att Ni trivs med tapeterna.
  • Pia S
    Pia S skrev om Nordisk Yta Stockholm
    Superbra! Snabbt och professionellt bemötande.
    2014-03-13 Representant för Granath & Polsk svarar Pia S
    Hej Pia, ett lite annorlunda jobb med målning av två magnetiska väggar och den handmålade skyllten i trapphuset, Kul.
    Ha det bra, Ken
  • Lena L
    Lena L skrev om Nordisk Yta Stockholm
    Andra gången vi anlitar Granath & Polsk. Målat och tapetserat hel lägenhet. Trevligt bemötande, bra rådgivning. Mycket noggrant och proffsigt utfört arbete. Bra samordning med andra underleverantörer. Vettiga priser på utfört arbete. Kan varmt rekommenderas.
    Svante
    2014-03-13 Representant för Granath & Polsk svarar Lena L
    Tack Svante för de fina orden. Hoppas att Ni kommer att trivas i den nya våningen. Hälsa Lena, Ken
  • Linda W
    Linda W skrev om Nordisk Yta Stockholm
    Väldigt positivt bemötande. Flexibla!
    Rätt så dyra tyvärr.
    Inte så bra på att hitta kreativa lösningar på plats men det beror nog på målaren.
    Resultatet väldigt bra!
    Som helhet mycket nöjda, lite dyra dock.
    2013-12-20 Representant för Granath & Polsk svarar Linda W
    Hej Linda, tack för din feedback.
    Mer än 30% av vår verksamhet är till privata kunder som du själv. Vid nästan samtliga förfrågningar lämnar vi fastpris offert,utan kostnad, precis som vi gjorde till Er. Offerten visar arbetskostnad, materialkostnad samt ev. ROT avdrag. Det för att kunden ska veta vad det kostar innan vi börjar.
  • Roger  L
    Roger L skrev om Nordisk Yta Stockholm
    Bemötandet var positivt, jag talade om vad jag ville ha gjort och fick professionella svar som var lätta att ta till sig.
    Mycket bra jag sätter högt värde på pålitlighet och de levererade företaget
    Väldigt hög service vi började varje morgon med en genomgång så att jag hela tiden var uppdaterad det gillar jag.
    Lite dyrare än andra men tänker man på service och resultat så skulle jag anlita dem igen
    Bra service professionella/tekniskt kunniga glada trevliga lätta att prata med och de förklarar på ett enkelt sätt så att alla begriper
    2013-12-20 Representant för Granath & Polsk svarar Roger L
    Tack Roger för de fina orden. Jag ser till att målaren får höra det.
  • Sara F
    Sara F skrev om Nordisk Yta Stockholm
    De var mycket proffsiga och gjorde ett väldigt bra jobb.
  • Aline R
    Aline R skrev om Nordisk Yta Stockholm
    Proffsigt bemötande, kändes seriöst vid första kontakten och mötet. Dagen därpå fick jag en offert, snabbt och proffsigt.
    Jag hade egentligen inga förväntningar då det var en ny kontakt för mig, så från första mötet till efter arbetat var avklarat var vi väldigt nöjda; både med arbetet och de personer vi träffat. Över förväntan!
    Trevlig stämning och god service.
    Jag tycker att det var ett rimligt pris. Arbetet är väl utfört, det tog lite längre tid än vad vi trodde men det var för att den person som hjälpte oss var väldigt noggrann och det märks nu i efterhand.
    Vi är väldigt nöjda med allt från början till slut.
    2013-12-20 Representant för Granath & Polsk svarar Aline R
    Hej Aline och tack. Vår målare tykte att det var ett trevligt tapetjobb och att han fick ett fint bemötande av ER.
  • Ulf H
    Ulf H skrev om Nordisk Yta Stockholm
    Bra bemötande. Representanter från firman var på plats i lägenheten och inspekterade vad som behövde göras redan samma dag vi ringde. Vi fick offert och jobbet kunde som tur var komma igång direkt. Allt blev färdigt inom utsatt tid. Bra, skickliga och trevliga målare som ville göra ett bra jobb och inte hafsa iväg.
    Extra målare sattes in vissa dagar för att värna om att jobbet skulle bli klart i tid.
    Vi är mycket nöjda med slutresultatet som blev en nödvändig totalrenovering av väggar, tak, målning snickerier i en nyköpt bostadsrätt.
    Bra med offert! Med tanke på det utmärkta jobb som sedan gjordes är vi även nöjda med priset.
    2013-12-20 Representant för Granath & Polsk svarar Ulf H
    Hej Ulf och tack för att du tog dig tid att besvara Reco.
  • Margareta L
    Margareta L skrev om Nordisk Yta Stockholm
    Trevliga grabbar.
    Snyggt och välgjort jobb.
    Bara bra.
    Jo det kostar pengar att få målat, därför var det roligt att det blev så bra.
    Rekommenderar dem!
  • Jan V
    Jan V skrev om Nordisk Yta Stockholm
    Bra och proffsigt bemötandet. Bra utfört jobb.

Alströmergatan 34, 112 47 Stockholm