Nordiska Hälsogruppen Leg. Naprapat

Nordiska Hälsogruppen Leg. Naprapat

5 omdömen om Nordiska Hälsogruppen Leg. Naprapat

Måns J
Skrev om Nordiska Hälsogruppen Leg. Naprapat

Gick hos Michael Carnhage för många år sedan, har gått hos några andra Naprapater därefter, och ingen har kommit upp i samma klass som Michael. Sätter en 4 eftersom jag är extremt restriktiv med att ge toppbetyg på något. Mycket möjligt han är värd 4+ /Måns

Jenny K
Skrev om Nordiska Hälsogruppen Leg. Naprapat

Jag håller helt med föregående talare. Mars 2012 hade jag väldigt ont i båda knäna, vilket jag trodde berodde på överansträngning. Jag blev tipsad om Mikael Carnhage av en bekant på gymmet och det tackar jag för! Micke hittade problemet direkt, en snedställning i höften som han kunde korrigera. Jag fick med mig ett rehabprogram hem då mina knän vridit sig till följd av snedbelastningen och efter två månaders rehabträning var jag helt återställd. Micke får mina bästa och varmaste rekommendationer. Han är ett fullblodsproffs och dessutom en oerhört trevlig och fin person. Jenny Kardell

Christian N
Skrev om Nordiska Hälsogruppen Leg. Naprapat

För mig är det viktigt att känna fullt förtroende för min naprapat, något jag verkligen har för Michael Carnhage. Michael är bred och mångsidig i sitt arbete och en riktig problemlösare med bra kunskaper och erfarenheter av såväl justerande som förebyggande åtgärder. Jag vill på dessa grunder ge naprapat Michael Carnhage mina allra bästa rekommendationer.

Sofia
Skrev om Nordiska Hälsogruppen Leg. Naprapat

Jag vill ge Michael Carnhage, naprapat på Nordiska hälsogruppen, mina allra bästa rekommendationer! Jag hade haft ont i höften och bäckenet i över ett år när jag träffade Michael. Då hade jag även varit runt hela vårdkedjan, allt ifrån husläkare till ortopeder, röntgenundersökningar, 5 sjukgymnaster med OMT-inriktning och slutligen Smärtkliniken på st Görans sjukhus där jag fick morfinpreparat av olika slag mot min smärta. Ingen hittade felet. Sen fick jag rekommendation om Michael Carnhage, som redan vid första besöket...

Noomi S
Skrev om Nordiska Hälsogruppen Leg. Naprapat

Nordiska Hälsogruppens Mikael är den absolut bästa naprapaten jag träffat på. Han hittar problemet och åtgärdar det och jag och de med mig som jag har erfarenheter från honom kan varmt rekommendera hans kunnande och handlag och det trevliga bemötandet hos alla på kliniken!