Alla kategorier Kiropraktor Stockholms län Sollentuna Nordiska Hälsogruppen Leg. Naprapat

Nordiska Hälsogruppen Leg. Naprapat

Linnés Väg 104, 191 35 Sollentuna — Visa karta

Drottninggatan 101, 11360, STOCKHOLM
Tverin Health
Anne-Marie R:
Bemötandet har alltid varit trevligt och professionellt. Jag har fått lära mig att gå rätt och har inte längre bekymmer med ryggen när jag ...

Kiropraktorer nära Nordiska Hälsogruppen Leg. Naprapat:

Evenemangsgatan 29, Solna
Vi är legitimerade naprapater och specialister på löprelaterade skador och käkle... Läs mer ›
Erika N:
Mycket nöjd med bemötande och behandling

Indalsbacken 2, Vällingby
Corpus Kiropraktik tar väl hand om dig och din rygg! Läs mer ›
Gudrun A:
Fick akuta problem med min rygg så jag kontaktade er. Fick snabb tid, noggrann undersökning, och hjälp med mina akuta besvär, samt instrukti...

Läs vad 5 kunder tycker om Nordiska Hälsogruppen Leg. Naprapat

• Måns J
    Måns J skrev om Nordiska Hälsogruppen Leg. Naprapat
    Gick hos Michael Carnhage för många år sedan, har gått hos några andra Naprapater därefter, och ingen har kommit upp i samma klass som Michael. Sätter en 4 eftersom jag är extremt restriktiv med att ge toppbetyg på något. Mycket möjligt han är värd 4+

/Måns
  • Jenny K
    Jenny K skrev om Nordiska Hälsogruppen Leg. Naprapat
    Jag håller helt med föregående talare. Mars 2012 hade jag väldigt ont i båda knäna, vilket jag trodde berodde på överansträngning. Jag blev tipsad om Mikael Carnhage av en bekant på gymmet och det tackar jag för! Micke hittade problemet direkt, en snedställning i höften som han kunde korrigera. Jag fick med mig ett rehabprogram hem då mina knän vridit sig till följd av snedbelastningen och efter två månaders rehabträning var jag helt återställd. Micke får mina bästa och varmaste rekommendationer. Han är ett fullblodsproffs och dessutom en oerhört trevlig och fin person.

Jenny Kardell
  • Christian N
    Christian N skrev om Nordiska Hälsogruppen Leg. Naprapat
    För mig är det viktigt att känna fullt förtroende för min naprapat, något jag verkligen har för Michael Carnhage.
    Michael är bred och mångsidig i sitt arbete och en riktig problemlösare med bra kunskaper och erfarenheter
    av såväl justerande som förebyggande åtgärder.

Jag vill på dessa grunder ge naprapat Michael Carnhage mina allra bästa rekommendationer.
  • Sofia
    Sofia skrev om Nordiska Hälsogruppen Leg. Naprapat
    Jag vill ge Michael Carnhage, naprapat på Nordiska hälsogruppen, mina allra bästa rekommendationer! Jag hade haft ont i höften och bäckenet i över ett år när jag träffade Michael. Då hade jag även varit runt hela vårdkedjan, allt ifrån husläkare till ortopeder, röntgenundersökningar, 5 sjukgymnaster med OMT-inriktning och slutligen Smärtkliniken på st Görans sjukhus där jag fick morfinpreparat av olika slag mot min smärta. Ingen hittade felet. Sen fick jag rekommendation om Michael Carnhage, som redan vid första besöket konstaterade att jag hade en snedställning i min högra bäckenled (SI-leden). Detta justerade han med tre behandlingar och jag är nu i stort sett helt smärtfri!!!!
  • Noomi S
    Noomi S skrev om Nordiska Hälsogruppen Leg. Naprapat
    Nordiska Hälsogruppens Mikael är den absolut bästa naprapaten jag träffat på. Han hittar problemet och åtgärdar det och jag och de med mig som jag har erfarenheter från honom kan varmt rekommendera hans kunnande och handlag och det trevliga bemötandet hos alla på kliniken!

Linnés Väg 104, 191 35 Sollentuna