Norrklipp

Ring 063-660 60 00 norrklipp.se

25 omdömen om Norrklipp

Lena W
Skrev om Norrklipp

Fantastiskt bra bemötande! Alltid trevligt att gå dit. Jag klippte och färgade håret och mina förväntningar infriades till fullo.

Malin L
Skrev om Norrklipp

Sedan jag började gå till Linnéa har jag alltid varit nöjd efter varje frisörbesök. Så trevligt bemötande och blir alltid nöjd med klippningen.

Nils H
Skrev om Norrklipp

Jag klippte mig för första gången på Norrklipp och är nöjd med klippningen som bemötandet.

Eva W
Skrev om Norrklipp

Proffsigt bemötande och över förväntan bra! Upplevde att bli lyssnad på vilket var viktigt för mig. Jag är väldigt nöjd, blev precis som jag ville ha det. Köpt hairspray.

Mona H
Skrev om Norrklipp

Jag är jättenöjd med bemötande service och min nya frisyr👍👍

Marcus N
Skrev om Norrklipp

Alltid lika bra. Finns ingen anledning att klippa sig någon annanstans

Chatarina O
Skrev om Norrklipp

Tycker Linnea är mkt bra. Lyhörd, Viktigt för henne att jag som kund blir nöjd. Noggrann, kommer med idéer o det känns att hon är kunnig o intresserad av sitt jobb o mig som kund.

Eva K
Skrev om Norrklipp

Personligt, proffsigt och bra bemötande. Väldigt duktig på att ta fram förslag till det bästa för mig. Uppfyller alltid mina förväntningar och mer därtill. Jag klipper och färgar håret.

Anna F
Skrev om Norrklipp

Väldigt duktig och trevlig! Jag hade inga direkta förväntningar innan besöket, men blev jättenöjd! Äntligen har jag hittat en frisör i Östersund som jag känner mig riktigt nöjd med. Jag kommer definitivt att gå tillbaka dit.

Sussanne M

Trevligt bemötande. Känner sig välkommen

Lena L
Skrev om Norrklipp

Alltid nöjd efter klippning & färg hos den absolut bästa frisören Linnea❤️

Cecilia O
Skrev om Norrklipp

Trevligt bemötande. Kunnig. Lyhörd för mina önskemål.

Susanne L
Skrev om Norrklipp

Bästa frisören! Hon ser vad håret behöver och klipper frisyren efter det. Alltid trevlig.

Anita R
Skrev om Norrklipp

Vänlig stämning, otroligt proffsig frisör som är lyhörd för kundens önskemål

Anna F
Skrev om Norrklipp

En omtänksamt och mysigt bemötande, och en frisör med engagemang för att kunden ska må bra och bli nöjd.

Carina M
Skrev om Norrklipp

Har haft Linnea som frisör länge och tänker inte byta. Hon är duktig på det hon gör och trevlig att prata med. Ödmjuk!

Gunilla W
Skrev om Norrklipp

Väldigt bra bemött av en proffsig frisör.Kände mig ung och vacker och lycklig när jag gick därifrån.Klippning,färg och slingor,köpte med mig en produkt som blir spännande att prova.Hon fick även agera lite psykolog när vi pratade,det kändes skönt både i håret och kroppen.

Ulla E
Skrev om Norrklipp

Fräsch fin och nyrenoverad lokal i centralt läge med otroligt duktig och trevlig personal. Alltid nöjd med klipp och färg 😃.

Susanne W
Skrev om Norrklipp

Jätteglad att jag hittat Linnea och är supernöjd med både klippning, bemötande och hennes fina lokal. Kan varmt rekommendera henne 💕 / Susanne W

Åsa O
Skrev om Norrklipp

Supertrevlig och duktig. Kommer tillbaka....

Mattias N

En trevlig klippning. Lättsam och noggrann frisör. 👍

Bengt P
Skrev om Norrklipp

Alltid trevligt bemötande och proffsig klippning.

Ulrika H
Skrev om Norrklipp

Mysigt ställe med världens bästa och goaste frisör! Jag vill för alltid klippa mig hos Linnea och Norrklipp.

Erik K
Skrev om Norrklipp

Bra bemötande, lyssnar på kunden önskemål samtidigt som klippningen sker på bästa sätt.

Maria W
Skrev om Norrklipp

Linnéa är mycket lyhörd för önskemål och behov , hon erbjuder alternativ och idéer på ett respektfullt sätt. Jag har alltid blivit mycket nöjd med resultatet och rekommenderar henne varmt. Klippning och färgning/blekning var åttonde vecka.