Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Järfälla Norrorts Bil & Van Service AB

Norrorts Bil & Van Service AB

Skarprättarvägen 16, 176 77 Järfälla — Visa karta

NBV startade 1983 med service på USA-bilar. Vi har verkstad för renovering av convertrar och en avdelning för bara växellådsrenovering. Vi är anslutna till ATRA, ATSG, TCRA Sonnax TascForse och MRF.
Västra Vägen 13, 16961, SOLNA
Speedy Bilservice Solna
Johan U:
Göran & co på Speedy hjälpte mig på bästa vis. Toppenbra!

Bilverkstäder nära Norrorts Bil & Van Service AB:

Skolvägen 41, KUNGSÄNGEN
Välkommen till din OKQ8 verkstad i Kungsängen! Läs mer ›
Anna Debora B:
Bra service. Vänligt tillmötesgående. Det mesta man önskar finns i butiken. Verkstaden är jag helt nöjd med

DATAVÄGEN 10, Järfälla
Om du låter utföra ett jobb hos någon av Speedys bilverkstäder kan du vara säker... Läs mer ›
Sajma:
Väldigt bra bemötande, kunnig och efektiv personal! Kommer absolut att försätta laga min bil hos dem! Jag rekomenderar alla varmt att besök...

Galoppgatan 85, UPPLANDS VÄSBY
Vi hjälper dig med allt som rör din bil! Läs mer ›
007007 S:
Löst mitt problem på allra bästa sätt, varmt och trevligt bemötande, tumme upp och kommer säkert tillbaka!

Bergkällavägen 30, SOLLENTUNA
Vi är b.la en auktoriserad fullserviceverkstad för Citroën! Läs mer ›
Gisela L:
Sedan 1990-talet är L & P min absoluta favoritverkstad. Bemötandet är vänligt, kunnigt, proffsigt. Hjälpsamheten är alltid på topp. Man känn...

Läs vad 1 kund tycker om Norrorts Bil & Van Service AB

• Thomas D
    Thomas D skrev om Norrorts Bil & Van Service AB
    Ett gift par f.d. "bilburen ungdom" från 70-talet äger denna bilverkstad, onödig men kanske kul kuriosa att veta. Problem med stavning på kvitton etc är ganska roligt mitt i bedrövelsen.
    Vi lämnade in vår klassiker i tron att verkstaden kunde renovera bilens automatlåda vilket de inte klarade av. Bilen fick lämnas in igen, vilket ledde till ytterligare fel och cirka 100 mil i provturer av bilmeken. Till slut så tröttnade jag och ville ta hem bilen med bärjare, men verkstadsägaren ville inte det (helt otroligt). Istället så behöll verkstaden bilen i 3 månader samtidigt som deras verkstad byggdes om och bilen fick ytterligare skador då bilen fick knuffas omkring. Vi fick tillbaka bilen "färdigreparerad" samma vecka som garantin på automatlådan gick ut, perfekt timing minst sagt. När jag fick tillbaka bilen så sa ägaren : hör du motorblocket har spruckit. Jag har ägt och kört med bilen i över 10 år så det är definitivt inte jag som orsakat det utan i så fall bilverkstaden med sina "provturer".

Skarprättarvägen 16, 176 77 Järfälla