Alla kategorier Bilverkstad Stockholms län Järfälla Norrorts Bil & Van Service AB

Norrorts Bil & Van Service AB

Skarprättarvägen 16, 176 77 Järfälla — Visa karta

NBV startade 1983 med service på USA-bilar. Vi har verkstad för renovering av convertrar och en avdelning för bara växellådsrenovering. Vi är anslutna till ATRA, ATSG, TCRA Sonnax TascForse och MRF.

Läs vad 1 kund tycker om Norrorts Bil & Van Service AB

• Thomas D
    Thomas D skrev om Norrorts Bil & Van Service AB
    Ett gift par f.d. "bilburen ungdom" från 70-talet äger denna bilverkstad, onödig men kanske kul kuriosa att veta. Problem med stavning på kvitton etc är ganska roligt mitt i bedrövelsen.
    Vi lämnade in vår klassiker i tron att verkstaden kunde renovera bilens automatlåda vilket de inte klarade av. Bilen fick lämnas in igen, vilket ledde till ytterligare fel och cirka 100 mil i provturer av bilmeken. Till slut så tröttnade jag och ville ta hem bilen med bärjare, men verkstadsägaren ville inte det (helt otroligt). Istället så behöll verkstaden bilen i 3 månader samtidigt som deras verkstad byggdes om och bilen fick ytterligare skador då bilen fick knuffas omkring. Vi fick tillbaka bilen "färdigreparerad" samma vecka som garantin på automatlådan gick ut, perfekt timing minst sagt. När jag fick tillbaka bilen så sa ägaren : hör du motorblocket har spruckit. Jag har ägt och kört med bilen i över 10 år så det är definitivt inte jag som orsakat det utan i så fall bilverkstaden med sina "provturer". Läs mer

Bästa bilverkstäderna i Järfälla:

Sajma Sajma tycker: