Alla kategorier Restaurang Uppsala Uppsala Ichiban Sushibar

Vaksalagatan 18A, 753 20 Uppsala — Visa karta

Kista Galleria, 16491, Kista
Lord al Dente
Kristina N:
Glad trevlig,hjälpsam och uppmärksam personal

Restauranger nära Ichiban Sushibar:

Heidenstamsgatan 75 och Fulleröbacke 101, UPPSALA och STORVRETA
Tobias H:
Stora portioner och väldigt god mat. Vi anlitade dem för bröllopsbuffe och de var väldigt trevliga och tillmötesgående. De kan starkt rekomm...

Läs vad 9 kunder tycker om Ichiban Sushibar

• Mary
    Mary skrev om Ichiban Sushibar
    Middagsbuffén innehöll ganska många rätter, men få passade mig (som är kräsen) i smaken. Jordnötssåsen var annorlunda, mycket krämigare än på andra ställen, men ändå okej. Glass ingick i buffén, men vi blev inte erbjudna någon friterad banan som föregående talare blev. Skulle gå dit igen, det är ett av de bättre bufféställena i Uppsala.
  • christina w
    christina w skrev om Ichiban Sushibar
    Jag rekommenderar starkt denna restaurangs middagsbuffé! Det är god mat och många rätter att välja på. Kokosmjölksoppan och kyckling med cashewnötter är personliga favoriter. Friterad banan med glass ingår i priset. Det bästa är att det finns möjlighet att sitta avskilt i lugn och ro. Det tycker vi är värt 139kr! Personalen har varit mycket hjälpsam, särskilt då vi en gång glömt kvar personliga tillhörigheter i restaurangen.
  • Adam S
    Adam S skrev om Ichiban Sushibar
    Urtråkig Thaimat. Jag som tyckte Amazing Thai var tråkigt och ville prova ngt nytt. Snopen blev men. Tråkig mat, obrydd personal, oinspirerande lokaler. Värt att notera är att jag bara ätit lunch här.
  • Linn L
    Linn L skrev om Ichiban Sushibar
    För det första är det tråkig mat som inte på något sätt kan mäta sig med riktigt thaimat. För det andra var de på restaurangen så oerhört snikna att vi aldrig kommer att gå dit igen. Se scenariot framför er: Vi är sex stycken vuxna som äter mat och bredvid oss sitter ett 10 månaders barn. För att barnet inte ska få det tråkigt och börja gråta eller störa andra på restaurangen ger modern det några majskorn på en assiett som barnet kan få smaska på. Då kommer en anställd fram och kräver att barnet betalar för en hel buffé med kommentaren "Tänk om alla gjorde så!". Ja tänk om restaurangen blev överfylld med barn som inte ens var 1 år fyllda som åt upp all deras majs! Tänk om de kunde vara så pass trevliga och tillmötesgående att man faktiskt gick tillbaka dit. Nej. Aldrig mer.
  • A. M
    A. M skrev om Ichiban Sushibar
    Jag gar ofta pa olika asiatiska buffer i Sthlm, sa nar jag kom till Uppsala forvantade jag mig samma standard. Tyvarr var lunchbuffen under all kritik. Endast 4 olika varmratter + fardigproducerade friterade calamari samt lite wokade gronsaker. Inget smakade gott eller speciellt thailandskt samt hade en valdigt gammal & trott uppsyn.
    Salladsbuffen hade ocksa bara 4 olika sorters gronsaker & fruktbuffen bestod av annanas & melon.
    Det fanns bara ett slags te - som var svart.

Dessutom made jag illa hela dagen efterat, och blev dalig i magen.
  • Johanna L
    Johanna L skrev om Ichiban Sushibar
    Håller verkligen med föregående talare. Har endast besökt restaurangen en gång, men det ska det snart bli ändring på. Riktigt god mat och buffén var definitivt prisvärd.
  • Philip J
    Philip J skrev om Ichiban Sushibar
    +Ljuvlig mat med generösa portioner till ett humant pris,

+Trevlig och serviceinriktad personal.

+ En charmfull och en trevlig asiatisk inspirerad miljö som samtidigt väcker en stor länktan till Thailand;)

Rekommenderas varmt!
  • Cattis
    Cattis skrev om Ichiban Sushibar
    Fantastikt god mat! Bra personal kanske lite höga priser.......
  • Christian E
    Christian E skrev om Ichiban Sushibar
    Jättegod mat, trevlig miljö, bra personal och bra priser. Takeaway-buffén för 99kr är mycket prisvärd!

Vaksalagatan 18A, 753 20 Uppsala