NOWN

STORGATAN 25, 114 55 Stockholm — Visa karta

Välkommen till Nown!

Nown på Östermalm är en vacker salong med smakfull inredning och atmosfär. Vi har noga utvalt sortiment av hårprodukter med fokus på hållbarhet och ekologi. Vi strävar efter att alltid kunna leverera välgjorda arbeten utifrån kundens önskemål och förutsättningar, med ett personligt och proffsigt bemötande. Utöver ordinarie tjänster har vi även hårförlängning och Olaplexbehandling. Välkomna att boka tid, eller kom förbi salongen för en personlig konsultation på hur vi kan hjälpa ditt hår på bästa sätt!

Läs vad 279 kunder tycker om NOWN

• 2019-10-22

Marie O skrev om NOWN
    Klippning och slingning. Kvällstid. Mycket nöjd Läs mer
  • 2019-10-21

Margareta B skrev om NOWN
    Gillade att Sofia tog mig i handen och sa sitt namn med ögonkontakt. Kände mig väntad och välkommen. Det var mitt första besök i salongen.
    Sofia förstod precis vad jag menade .Engagerade sig och hade egna ideer, som hon bollade med mig. Varmt och fint mottagande och mycket bra resultat. Läs mer
    2019-11-04 Nown svarar Margareta B
    Tack för din rekommendation.
    Vad härligt att läsa om din upplevelse hos oss och att du var så nöjd med vår nya stylist Sofia. Varmt välkommen tillbaka när det är dags igen.
  • 2019-10-16

Marianne H skrev om NOWN
    Trevligt bemötande i avslappnad miljö och kunnig behandling. Läs mer
  • Berit H

2019-10-15

Berit H skrev om NOWN
    Jag hade glädjen att få hjälp av vänliga och varma Jenny med mitt förstörda hår och hon gjorde underverk med färg och klippning!
    Ser fram emot att få hjälp med att få mitt hår i god form igen! Läs mer
    2019-11-04 Nown svarar Berit H
    Tack för din rekommendation och kul att läsa att du kände dig så omhändertagen av Jenny. Vi ser framemot ditt nästa besök i november igen.
  • 2019-10-15

Anna T skrev om NOWN
    Var hos Sofia och klippte mig. Jättenöjd! 🍒 Läs mer
  • 2019-10-10

Agnes L skrev om NOWN
    Jag går till Linda som är otroligt duktig på färg, klipp och löshår. Är alltid supernöjd efter besöken! Rekommenderar verkligen NOWN! Läs mer
    2019-11-04 Nown svarar Agnes L
    Tack för din rekommendation Agnes.
    Visst är Linda fantastisk. Vi ses i december igen!
  • 2019-10-01

Josefin S skrev om NOWN
    Jag färgade och tonade håret samt klippte mig och blev jättenöjd med resultatet! Jag kände dessutom att jag blev väl bemött - personalen var mycket trevlig. Läs mer
    2019-10-01 Nown svarar Josefin S
    Tack Josefin för din fina kommentar och betyg. Väldigt kul att höra att du blev nöjd och kände dig väl bemött. Varmt välkommen tillbaka :)
  • 2019-09-19

Olivia T skrev om NOWN
    Bra bemötande, gott kaffe och superskön och bra treatment! Snygg klippning Läs mer

Michelle D skrev om NOWN
    Haircut by Theo. A relaxing enjoyable experience and great result. Läs mer

Susanna H skrev om NOWN
    Barnklippning. Trevlig personal som förstod precis hur hon skulle klippa och bra med barn. Läs mer

Emmi P skrev om NOWN
    I cut my long hair short and took light highlights. Sofia was amazing and knew exactly what I wanted and what would look good on my fair shape and skin tone. I didn't have any expectations really but I don't think I've ever been this happy with my hair!
    I found the hair salon online while searching for hairdressers on Stockholm around Östermalm. Will definitely come and see Sofia again in a few months! Läs mer
  • 2019-09-04

Daniel K skrev om NOWN
    Sista-minuten herrklippning. Blev omhändertagen av en väldigt engagerad och trevlig ung kille som var extremt noggrann. Blev en bra klippning, en lugn timme och jag kan absolut tänka mig att testa dem igen även om jag egentligen har en fast frisör som jag normalt går till som var på semester. Läs mer
  • 2019-09-03

Rita D skrev om NOWN
    Lugn, fin atmosfär på salongen. Omsorgsfull klippning. Extra plus för föningen - en av de få gånger jag fått en look jag inte behövde göra om direkt efteråt hemma! Tack till Linnea. Läs mer
  • 2019-09-02

Annika T skrev om NOWN
    Kan inte säga annat än w o w! Nown och Linnéa var helt otroliga på alla sätt och vis; varmt välkomnande, fin salong och härlig atmosfär, men framför allt Linneas kunskap och engagemang. Så här nöjd med håret och helhetsintrycket har jag inte varit på länge!! Läs mer
  • 2019-08-29

Kajsa O skrev om NOWN
    Jättebra service, Hanna förstod precis vad jag ville ha. Bra priser också. Läs mer
  • 2019-08-28

Amanda W skrev om NOWN
    Jag fick ett genuint inkännande och trevligt bemötande av Theo som klippte mig. Är nöjd med frisyren, och kände att jag kunde vara med och påverka samtidigt som jag inte tvivlade på kompetensen hos frisören. Överlag god stämning i salongen, de kändes lyxigt och kundfokuserat. Jag är helnöjd! Läs mer
  • 2019-08-04

Julia B skrev om NOWN
    En mycket trevlig salong och Theo var super! Läs mer
  • Julia H

2019-08-02

Julia H skrev om NOWN
    Första gången jag gick dit och jag fick en toppenklippning, väldigt trevligt bemötande och mysiga avslappnande lokaler. Kan bara rekommendera. Läs mer

Mary-anne N skrev om NOWN
    Allt bra, proffsigt, smidigt, mycket nöjd Läs mer

Sofia T skrev om NOWN
    Jag klippte och slingade håret hos Linnea. Jag blev väl bemött och Linnea var supergullig och social. Det var första gången jag var på Nown. Jag blev nöjd med klipp och färg, men ansåg att hon slarvade lite/missade lite gällande hur nära hårbotten hon lade slingorna, vilket gjorde att jag hade en utväxt från start, som dessutom blev bredare ju längre bak upp på huvudet jag kom. Men jag kommer absolut att besöka salongen igen, men då poängtera vikten av att vara noggrann med hårbotten. Läs mer

Veronica B skrev om NOWN
    Jag var väldigt nöjd med både klippning och val av nya hair talk extensions som nu har suttit längre än någon gång jag haft dem innan jag kom till Nown. Hit går jag igen. Läs mer
  • 2019-07-30

Annaida N skrev om NOWN
    Theo var så trevlig och duktig! Blev jättenöjd med håret och hade en trevlig och avslappnande stund under tiden. Läs mer
  • 2019-07-30

Boel M skrev om NOWN
    Klippning
    Bra bemötande
    Ja, frisören lyssnade på mina önskemål Läs mer
  • 2019-06-28

Ajdin J skrev om NOWN
    Theo gjorde ett underbart jobb. Lyhörd, noga och väldigt trevlig allmänt. Tipsar varmt! Läs mer
  • 2019-06-28

Emelie O skrev om NOWN
    Jag slingade håret och klippte mig hos Linnea! Jag kände mig väldigt trygg med henne och blev supernöjd! Fick också bästa servicen, kaffe, bubbel, chips, massage, tidningar o det kändes så lyxigt! TACK! Läs mer
  • 2019-06-27

Erik B skrev om NOWN
    Min upplevelse på salongen var bra, trevlig personal och ett proffesionellt bemötande. Jag kan absolut rekommendera salongen. Läs mer
  • Jakob M

2019-06-26

Jakob M skrev om NOWN
    Helt otrolig klippning helt enkelt! Läs mer
  • 2019-06-26

Sophie J skrev om NOWN
    Tvätt & Fön och miniset schampo/balsam Kevin Murphy
    Trevligt bemötande, mysig miljö.
    Jag är mycket nöjd!! Läs mer
  • 2019-06-24

Linda C skrev om NOWN
    Utmärkt! Fick så bra tips och hjälp!
    Kunnig personal! Läs mer

Nicole A skrev om NOWN
    Blev såå nöjd med mina slingor! Fick den perfekta beiga färgen som jag ville ha. Läs mer

Elizabeth F skrev om NOWN
    Klippning och slingor. Bra service. Blev supernöjd. Läs mer

Ulla C skrev om NOWN
    Mycket bra bemött och mycket nöjd med klippningen. Läs mer
  • 2019-06-09

Amalia L skrev om NOWN
    Superbra bemötande, bra kvalitet, bra rekommendationer! Trevlig 😊 Läs mer
  • 2019-06-04

Emelie F skrev om NOWN
    Satte i hair talk. Superproffsigt bemötande och håret blev SÅ bra!! Läs mer
  • 2019-05-21

Malin P skrev om NOWN
    Nown har supergullig och proffsig personal. Inredningen är jättefin och man känner sig lugn när man kommer in. Tycker också att salongens hållbarhetsperspektiv är jättebra. Läs mer
  • 2019-05-20

Linn O skrev om NOWN
    Jag klippte mig hos Theo och kände mig otroligt ompysslad och resultatet blev jättebra! Superfin salong, kan varmt rekommendera den! Läs mer
  • 2019-05-18

Ulrika E skrev om NOWN
    Klippning, toppen, alla var vänliga och de var i tid, ingen vänta, klippning blev utmärkt, jag var alltså väldigt nöjd och tänket gå tillbaka, gärna till samma person, som jag tyckte mycket om Läs mer
  • 2019-05-17

Lucie F skrev om NOWN
    Klippt håret! Mycket duktig frisör! Läs mer

Kajsa V skrev om NOWN
    Professionellt men ändå varmt bemötande och alltid ett felfritt resultat. Läs mer

Petra L skrev om NOWN
    Köpte en klippning för långt hår, frisören klippte för mycket och håret blev väldigt ojämnt. Trevlig och hjälpsam personal i övrigt, ska få fixa till detta. Fin lokal. Läs mer

Nathalie G skrev om NOWN
    It was my first visit at Nown. I will definitely book an appointment with Linnéa again. She is very welcoming, professional and friendly. The atmosphere at the salon is very pleasant and relaxed. I am very happy with my haircut! Läs mer
  • 2019-04-30

Erika E skrev om NOWN
    Färgade och klippte och blev mycket nöjd. Trevligt bemötande och proffsig personal👌 Läs mer
  • 2019-04-30

Ulrika W skrev om NOWN
    Jag är en riktigt petig kund och blev grymt imponerad av hur "min" frisör" direkt förstod vad jag efterfrågade. alla mina förväntningar infriades och det var länge sedan jag kände mig så fin i håret:) Läs mer
  • 2019-04-25

Maria D skrev om NOWN
    Fick jättebra bemötande och var mycket nöjd med resultatet! Bra pris om man väljer trainee för studenter! Läs mer
  • 2019-04-24

Eva E skrev om NOWN
    Jag beställde klippning.
    Blev trevligt bemött.
    Servicen var bra med kaffe och kaka.
    Kände mig väldigt glad över min nya frisyr. Gick glad och nöjd därifrån. Läs mer
  • 2019-04-13

Johanna O skrev om NOWN
    Jättebra - lyhörda och rådgivande på samma gång! Läs mer
  • Iris N

2019-04-08

Iris N skrev om NOWN
    Köpte en vanlig klippning och alla var supertrevliga och duktiga, hade inga speciella förväntningar men har tipsat alla mina vänner om detta ställe. Jättebra! Läs mer
  • 2019-04-08

Alexandra S skrev om NOWN
    Fin salong, jättetrevlig personal, jättenöjd med klippningen. Läs mer
  • Frida M

2019-04-08

Frida M skrev om NOWN
    Bästa frisör-upplevelsen jag varit med om. Fantastiskt bemötande, varm miljö och ett alltid lika perfekt resultat. 💕 Läs mer
  • 2019-04-04

Kicki E skrev om NOWN
    Hanna räddade mitt hairtalk (misslyckad insättning från en annan salong). Helt klart ny trogen kund! 5/5 Läs mer

STORGATAN 25, 114 55 Stockholm