Np Måleri & Fastighetsservice

1.5 i betyg av av 2 omdömen

Läs vad 2 kunder tycker om Np Måleri & Fastighetsservice

• 2020-11-02

MICHEL T skrev om Np Måleri & Fastighetsservice
    Anlitade NP måleri för att måla väggar och tak i hela lägenheten. Efter att de var klara upptäckte vi en hel del brister.
    Dessa var bland annat icke utfört underarbete i form av spackling, att grundfärgen lös igenom täckfärgen, ej målat tillräckligt långt ned på väggen för att golvsockel skulle kunna täcka, målning hade skett runt vägguttag och strömbrytare (ej borttagna) och de hade dessutom missat att måla en till två centimeter under ca 50 av uttagen. Vissa uttag var även ordentligt nedkletade med färg. Det var helt enkelt väldigt dåligt utfört.

Det var inga problem att få till ett möte och gå igenom bristerna som NP Måleri åtog sig att ordna. Efter två två återbesök var resultatet OK.

Tyvärr känner jag mig tvungen att lämna ett lågt betyg nu ändå då jag fortfarande ibland upptäcker nya brister. T.ex. som idag när en ny lampa sätts upp, att måleriarbetet är så dåligt utfört att den nya färgen fläckvis inte riktigt täcker den tidigare, trots grundmålning (?). Läs mer
  • Reco tipsar!
    Annedal Bygg och Badrum AB
    4.9 / 5 i betyg — 75 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Jag renoverade ett badrum och en WC med hjälp av Annedal Bygg. Det goda intryck jag fick från första början, höll i sig genom hela processen"
    therese b
  • 2010-05-27

Helene C skrev om Np Måleri & Fastighetsservice
    Underkontraktör till byggare som jag anlitat. De hade dock i sin tur en underkontraktör som gjorde jobbet. Renovering av sekelskifteslägenhet spackling, måling av väggar och tak. Arbetet var under all kritik. Fick ta in en oberoende besiktningsman 2 ggr och jobbet gjordes om 4 ggr innan det var acceptabelt. Dock fortfarande ej bra. De hade helt ok inställning och var hyfast flexibla med att göra om jobbet gång på gång dock blev det aldrig riktigt bra. Läs mer

Bästa målarna i Stockholm:

NINA L NINA L tycker:
“Mycket nöjd med både slutresul...” Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte