NPN Bygg Sthlm AB

NPN Bygg Sthlm AB

Ring 072-002 90 15 www.npnbygg.com

Välkommen till NPN Bygg Sthlm AB! Är det dags att renovera din bostad? Kanske funderar du på att bygga en altan? Oavsett vilka byggdrömmar du har så finns vi på NPN Bygg Sthlm AB till för att lösa dina behov. Vi hjälper dig med små som stora jobb oavsett privatperson, företag eller bostadsrättsförening. Våra tjänster: Tillbyggnad,...

5 omdömen om NPN Bygg Sthlm AB

Johannes J
Skrev om NPN Bygg Sthlm AB

Proffsigt bemötande, arbetar snabbt, det blir bra och till en rimlig kostnad! Johannes

Badrumsrenoverarna
4.4/5 i betyg av 73 omdömen 4.4 av 73 omdömen
Badge2019

Emelie Elsa Birgitta O Emelie Elsa Birgitta O
Roman S
Skrev om NPN Bygg Sthlm AB

Har beställd de till olika projekt .Jätte duktiga!!! Arbete alltid görs i tid och bra kvalité. //Robban

Bilal C
Skrev om NPN Bygg Sthlm AB

Pålitliga och duktiga! Bra service och väldigt tillmötesgående.

Briljant Tak & Bygg Stockholm AB
4.7/5 i betyg av 119 omdömen 4.7 av 119 omdömen

Ademir M
Skrev om NPN Bygg Sthlm AB

ett jätte engagerat företag som kämpar och där när det behövs.

Christine J
Skrev om NPN Bygg Sthlm AB

Har använt dem vid 2 stora renoveringar. Där har de byggt kök, byggt ut badrum, flyttat väggar, platsbyggt garderob, målat, tapetserat mm. Pålitliga och duktiga hantverkare som är lätt att ha att göra med! Jag är supernöjd 😊

Damian Bygg i Stockholm AB
4.9/5 i betyg av 118 omdömen 4.9 av 118 omdömen