Alla kategorier Lokalvårdare Uppsala Enköping Nyboda Städ HB

Österunda-Hällby 7, 749 72 Fjärdhundra — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Nyboda Städ HB

• URBAN H
    URBAN H skrev om Nyboda Städ HB
    Nyboda Städ skulle utföra en flyttstädning i vår fastighet i Bredsand, Enköping. KATASTROF!! Tyvärr fick de betalt innan besiktningen. Badrummet var helt ostädat! Spröjsen från 7 fönster låg i högar på golvet! Asklådan var överfull vid öppna spisen! Sopsäckar på golvet, fulla med sopor! En stor hög med rengöringsredskap i hallen! Vid kontakt med Nyboda Städ HB lovar dom att ringa - men ringer aldrig! Lovar att komma och rätta till det ostädade - men kommer aldrig! Svarar inte i telefon! Har minst 5 mobiltelefonnummer! Vi kommer nu låta annat städföretag avsluta städningen. Givetvis kommer detta att faktureras Nyboda Städ HB.
    Vad ni än gör - anlita ALDRIG Nyboda Städ HB eller familjen Käppe i Fjärdhundra och Enköping!!!!!!!!!
    OBS betyget ovanför är för högt satt, skall vara KATASTROF!
  • Linda B
    Linda B skrev om Nyboda Städ HB
    Dom gjorde flyttsdäd hos oss fönster var ej tagna bakom kyl och frys var ej taget. när dom sen kom och tog bakom kyl och frys repade dom der hela taket när dom skulle dra ut kyl, fönsterna var randiga. Rekomenderar inte denna städ firma
  • Carina K
    Carina K skrev om Nyboda Städ HB
    svart till anki s ang nyboda städ. Alla kan vi väl göra fel nångång,men vi är så pass seriösa så att vi ersätter de som är fel.
    du fick ersättning för bänkskivan så det borde vara ur världen
    MVH
    Nyboda Städ
  • Anki P
    Anki P skrev om Nyboda Städ HB
    Dom fick omstädning och fönster handtaget hade dom försökt att limma fast när dom hade haft sönder det.

Köksbänken använde dom så starkt medel på att vi har fått byta ut den.

Österunda-Hällby 7, 749 72 Fjärdhundra