Alla kategorier Frisör Stockholms län Nykvarn Nykvarns Clippcorner

Tallbacksvägen 2, 155 30 Nykvarn — Visa karta

Läs vad 1 kund tycker om Nykvarns Clippcorner

• Moa R
    Moa R skrev om Nykvarns Clippcorner
    Jag gjorde en balayage hos Charlotte och var super nöjd med färgerna när jag gick därifrån. När jag kollade mig i spegeln dagen efter så var det för skarpa kanter på högra sidan än vad en balayage ska vara. Det var ojämnt, färgen var lagd högre på höger sida och lägre på vänster sida.

Jag hörde av mig till henne tisdag (dagen efter jag var hos henne! och hon skulle hjälpa mig och höra av sig måndagen veckan därpå. Hörde inget från henne på måndagen utan hon hörde av sig på tisdagen. Ingen priotering på mig inte utan jag fick vänta YTTERLIGARE 1 vecka för att kunna den tid hon erbjöd. Mycket dåligt att inte priotera en kund som inte är nöjd med resultatet o få det fixat fort.

När jag väl kom dit så satt jag i ca 2 timmar och två frisörer försökte lösa problemet med mitt hår. Dem blekte mitt underhår (min utväxt som jag inte färgat på 4 år) o även överhåret lite som ja ej ville o nu har jag fått världens fulaste utväxt.

Första gångern ja går t frisören o färgar håret och blir inte nöjd. Resultatet efter dem fixat blev bättre men inte ett wow direkt. Kommer ej gå dit mer tyvärr! Läs mer

Tallbacksvägen 2, 155 30 Nykvarn