Alla kategorier Restaurang Uppsala Uppsala Oasia Fun Dining

Årstavägen 49, 12054, Årsta

Restauranger nära Oasia Fun Dining:

Heidenstamsgatan 75, UPPSALA
Olle J:
Mycket bra bemötande och allt fungerade perfekt Vi beställde varmrätter till 8 personer som vi tog hem i värmeskåp .Vi och gästerna tyckte ...

Läs vad 4 kunder tycker om Oasia Fun Dining

• Adam S
    Adam S skrev om Oasia Fun Dining
    Har bara 'loungat' här med goda drinkar i avslappnad miljö. En någorlunda värdig efterträdare efter just 'Lounge' som tyvärr lagt ned. Kan kanske spetsa till konceptet ngt ytterliggare..
  • Anders S
    Anders S skrev om Oasia Fun Dining
    Ett fantastiskt trevligt ställe, med suverän personal! Kan bara rekommenderas!
  • karin k
    karin k skrev om Oasia Fun Dining
    Uppsalas trevligaste uteställe!
    EXTREMT bra musik på nedervåningen, trevlig personal, goda drinkar och en skön mix av folk i olika åldrar. Har bara haft det bra där. Hemmafest känsla i vacker orientalisk miljö!
  • Daniel P
    Daniel P skrev om Oasia Fun Dining
    Bästa drinkarna i stan och deras Dim sum (smårätter) som alla är asieninspiererade var oxå otroligt goda. Har än så länge prövat 4 av dessa men ska tillbaka så fort det öppnar i augusti för att gå igenom resten av det sortimentet. Angående priserna på drinkarna så ligger de marginellt över övriga etablisimang, men kvalitén gör att man gärna betalar denna skillnad.

Drottninggatan 9, 753 10 Uppsala