Alla kategorier Kiropraktor Stockholms län Sollentuna Öhrns Naprapatmottagning
Rekommenderat företag 2016 - Öhrns Naprapatmottagning

Öhrns Naprapatmottagning

Tingsvägen 17, 191 61 Sollentuna — Visa karta

Öhrns Naprapatmottagning i Sollentuna erbjuder aktiv friskvård som är bra för både kropp och själ. Lider du av fysiska åkommor såsom ledbesvär, ryggont eller huvudvärk kan vi på Öhrns Naprapatmottagning hjälpa dig. Istället för långa sjukskrivningar sätter vi in snabb behandling på nära håll. Vi kan behandla åkommor såsom led- och muskelbesvär, rygg, ischias, olika slags huvudverk, spänningshuvudverk, migrän och yrsel. Bland våra behandlingsmetoder använder vi oss av bland annat chiropraktik, akupunktur samt naprapat. Vi börjar alltid med att undersöka kroppen för att bestämma vilken typ av metod som passar just dig. Vi kan även erbjuda fotvårdsbehandlingar, de vanligaste åkommorna vi behandlar inom fotvård är exempelvis förhårdnader av olika slag, nageltrång och fotsvamp. I en fotbehandling ingår det rengöring, borttagning av förhårdnader samt genomgång av naglar och en massage. Varmt välkommen!

Läs vad 77 kunder tycker om Öhrns Naprapatmottagning

• Majken G
    Majken G skrev om Öhrns Naprapatmottagning
    alltid lika trevligt bemötande här!
    Mycket bra!
  • Lin Z
    Lin Z skrev om Öhrns Naprapatmottagning
    Öhrns är professionell, vänlig och seriös.
  • Per J
    Per J skrev om Öhrns Naprapatmottagning
    Mycket bra proffsigt utförande💪
  • Margareta L
    Margareta L skrev om Öhrns Naprapatmottagning
    Toppen behandling, mycket kunniga och trevligt bemötande.
  • Paul S
    Paul S skrev om Öhrns Naprapatmottagning
    Hårdhänt... precis som jag önskade! Superbra
  • Magnus W
    Magnus W skrev om Öhrns Naprapatmottagning
    Jag är jättenöjd med Öhrns och har anlitat dem både för ryggbesvär naprati och medicinsk fotvård.
    Rekommenderas varmt! /Magnus
  • Jan S
    Jan S skrev om Öhrns Naprapatmottagning
    Den fotbehandling jag får är helt enligt mina förväntningar och önskan samt med trevlig omsorg. Jag får adekvata råd och förslag för egen fortsatt skötsel.
  • Evelina E
    Evelina E skrev om Öhrns Naprapatmottagning
    Bra bemötande och jobb med naprapatbehandling!
  • Inga-lill S
    Inga-lill S skrev om Öhrns Naprapatmottagning
    Ej nöjd. Vill inte uttala mig mer.
  • Monir S
    Monir S skrev om Öhrns Naprapatmottagning
    Jag fick en bra behandling och är nöjd med.
  • Åsa H
    Åsa H skrev om Öhrns Naprapatmottagning
    Fantastisk upplevelse av att någon så klart uttrycker det jag vill veta och det blir dessutom ett gott resultat av behandlingen👍 Kände mig väl omhändertagen och har rekommenderat fler med ryggproblem att gå till er 🤗
  • Li L
    Li L skrev om Öhrns Naprapatmottagning
    Väldigt nöjd. Trevligt bemötande.
  • Britt-marie K
    Britt-marie K skrev om Öhrns Naprapatmottagning
    Jag kan varm rekommendera Er. Väl omhändertagen och ett vänligt bemötande
  • Carina S
    Carina S skrev om Öhrns Naprapatmottagning
    bra.Men dom här i Sverige måste kunna göra undersökning om kunden har en rock.
  • Pär S
    Pär S skrev om Öhrns Naprapatmottagning
    Mycket kunnig och professionell.
  • Birgitta W
    Birgitta W skrev om Öhrns Naprapatmottagning
    Har bara besökt solarieverksamheten och den är bra tycker jag fast det är länge sen.
  • Mira S
    Mira S skrev om Öhrns Naprapatmottagning
    Mycket bra bemötande. Kunskap får högsta betyg.
  • Anders B
    Anders B skrev om Öhrns Naprapatmottagning
    Bra klinik med humana priser. Goda möjligheter till snabb hjälp när det krisar till sig i ryggen. Genom att kombinera goda kunskaper i kinesisk akupunktur med naprapati kan Öhrn skräddarsy behandligen för bästa möjliga resultat.
  • Thomas J
    Thomas J skrev om Öhrns Naprapatmottagning
    Mycket bra. Akupunktur och naprapati hjälpte mitt ryggonda.
  • Lars-gunnar J
    Lars-gunnar J skrev om Öhrns Naprapatmottagning
    Trevlig bemötande och väl omhändertagande. Duktig o kunnig naprapat som kan o ger utomordentligt bra behandling så patienten blir bra. Rekommendera varmt till andra som vill ha hjälp med sina besvär, till Öhrns Naprapat.
  • Magnus M
    Magnus M skrev om Öhrns Naprapatmottagning
    Bra mottagning med genuint intresse för dig som kund. Flexibel och lösningsorienterad för att hitta tider som passar dig. Kanske lite trångt i själva behandlingsrummet. Men det spelar ingen roll när man mår bra i ryggen efteråt..
  • Ronny F
    Ronny F skrev om Öhrns Naprapatmottagning
    Bra bemötande och bra kvalitet på utfört
    arbetw
  • Ulla D
    Ulla D skrev om Öhrns Naprapatmottagning
    Jag har verkligen fått fantastisk hjälp vid flera tillfällen
  • Gunnel Ö
    Gunnel Ö skrev om Öhrns Naprapatmottagning
    Personligt och trevligt bemötande!
  • Dennis M
    Dennis M skrev om Öhrns Naprapatmottagning
    Ok, men inte den typ av ryggmassage jag önskade.
  • Ratsame A
    Ratsame A skrev om Öhrns Naprapatmottagning
    Det var en mycket bra behandling och jag kommer gärna tillbaka om jag får problem igen
  • Mats L
    Mats L skrev om Öhrns Naprapatmottagning
    Proffsigt och inlyssnande bemötande
  • Lars B
    Lars B skrev om Öhrns Naprapatmottagning
    Bra bemötande seriöst och proffsigt
  • Singa B
    Singa B skrev om Öhrns Naprapatmottagning
    Snabb och bra smärtlindrande behandling. Mottagningen är alltid mycket ren och fin. C-o Öhrn tar dig sig alltid tid att lyssna och vid behov trösta och förklara.
  • Tomas W
    Tomas W skrev om Öhrns Naprapatmottagning
    Personlig och trevligt bemötande
  • Stefan S
    Stefan S skrev om Öhrns Naprapatmottagning
    Bra och profisionellt mottagandet. Kunnig personal.
  • Anna-karin K
    Anna-karin K skrev om Öhrns Naprapatmottagning
    Bra mottagande.
    Behandlingen har gjort att jag blivit av med mina nackbesvär.
  • Bengt A
    Bengt A skrev om Öhrns Naprapatmottagning
    Bra fungerar blev av med smärtan efter 5 gånger
  • Johan B
    Johan B skrev om Öhrns Naprapatmottagning
    Då jag besökte Öhrn 2008 senast, kan jag tycka att denna enkät är lite sen!
  • Soledad A
    Soledad A skrev om Öhrns Naprapatmottagning
    Mycket trevligt bemötande med goda kunskaper
  • Ragnhild Birgitta W
    Ragnhild Birgitta W skrev om Öhrns Naprapatmottagning
    Jag går regelbundet hos er var 6:e v och är helt nöjd med både behandling och samvaro och trevliga samtal
  • Olle A
    Olle A skrev om Öhrns Naprapatmottagning
    En seriös och ärlig/äkta person
  • Eva-lena Z
    Eva-lena Z skrev om Öhrns Naprapatmottagning
    Ett bra bemötande och upplevelse
  • Janni F
    Janni F skrev om Öhrns Naprapatmottagning
    Jag har fått den hjälp jag behövde Tack!
    Mvh Janni
  • Chatarina E
    Chatarina E skrev om Öhrns Naprapatmottagning
    Kunnig naprapat o akupunktör . Man blir väl omhändertagen.
  • Annica N
    Annica N skrev om Öhrns Naprapatmottagning
    Proffsigt bemötande och behandling 👍🏻
  • Anita H
    Anita H skrev om Öhrns Naprapatmottagning
    Jag var mycket nöjd.Trevligt bemötande.
  • Agneta L
    Agneta L skrev om Öhrns Naprapatmottagning
    Utmärkt hjälp för min onda rygg - snabbt mottagande när vården inte kunde ta emot. Håller vad de lovar och har flera olika behandlingsmetoder
  • Kristin A
    Kristin A skrev om Öhrns Naprapatmottagning
    Jag kontaktade Öhrns på grund av mycke värk i höft o ett ben. Kände att jag hade kommit rätt på första mötet. Jag gick först på behandling varje vecka 10-15 ggr, då hade det blivit så mycket bättre. Sedan har det varit 1gång i månaden ett tag o nu bara då o då vid behov.Från att inte ha orkat stå eller gå längre stunder behöver jag inte tänka på det längre. Visst bir jag fortfarande trött till o från men då kan jag justera själv med olika rörelser.Jag rekomenderar Öhrns Naorapat till alla med krämpor, Jag har fått ett nytt liv tack vare honom.
    Mark N gillar detta
  • Merit S
    Merit S skrev om Öhrns Naprapatmottagning
    Jag har varit hos många olika läkare napprapater kiropraktiker för min jobbiga onda nacke !! Men den bästa hjälpen och smärtlindring har jag fått hos Öhns naprapat mottagning mycket kunnig vänlig och ett undebart bemötandel
  • Katarina H
    Katarina H skrev om Öhrns Naprapatmottagning
    Jag sökte för smärta i nacke/axel. Bokade via nätet närmaste naprapat. Väl där blev jag ombedd att räcka ut tungan för att diagnosticera mig (?!). Jag ville inte men blev påtryckt. Ser inte hur detta alls kan ha att göra med min axel.

Efter detta fick jag lite massage och akupunktur, och efter det TENS. Efter att behandlare tog bort TENs glömde han att jag även hade akupunkturnålar fasta i mig - jag som patient fick påpeka detta och be att han tog bort dessa. Under behandlingen hade han också synpunkturer på sjukgymnaster som han ansåg ha betydligt lägre kompetens än han själv, som naprapat. Jag upplever det oprofessionellt att dels vara så dömande, dels att ta upp detta med en kund - jag jobbar med sjukgymnaster som jag tycker gör ett utmärkt arbete.

Det jag tycker är riktigt illa är att jag trodde jag gick till en napratat, men utan att ens bli tillfrågad fick jag just de kiropraktiska övningar som jag är rädd för. - Jag låg ned och ombads att slappna av och så vreds min nacke, vilket kan orsaka förlamning. Han tog också av min BH utan att säga något (jag liggandes på mage - inget sexuellt) i ett läge där jag i andra situationer med massörer och andra behandlare, har blivit tillfrågad. Jag anser det ej professionallt at ta av en klient kläder utan att påpeka/fråga. Personligen påverkar det mig inte , men jag vet att det finns

Han var väldigt på tryckande om att en andra behandling var nödvändig. Mest för att slippa diskussion sa jag ja och avbokade efteråt. Efter avbokningen blev jag uppringd för att jag uteblivit och hans fru hade inte förstått vad jag sa i telefonsvararen
  • Carlos J
    Carlos J skrev om Öhrns Naprapatmottagning
    Har varit hos Öhrns naprapatmottagning flera gånger under några år upplever honom som mycket professionell, och kompetent i sitt området .
  • Anita B
    Anita B skrev om Öhrns Naprapatmottagning
    Hej!
    Bemötandet har varit mycket gott och professionellt. Jag har fått hjälp med värk i nacke och höger axel. Efter behandling har det känts bra. Några homopatpreparat har inköpts och som varit verksamma.
    Har alltid blivit omtänksamt och trevligt bemött.
  • Lars G
    Lars G skrev om Öhrns Naprapatmottagning
    Har varit kund i drygt 20 år o fått hjälp med rygg, knä och axlar inför mina olika tävlingar bl.a. 32 Vasalopp. Fått hjälp både fysiskt o mentalt. Mycket nöjd också med bemötandet. Har för avsikt att fortsätta behandlingar vid behov.
  • Vimar K
    Vimar K skrev om Öhrns Naprapatmottagning
    Kurt-Olof Öhrn har behandlat mig för olika ryggbesvär då och då under mer än tjugo år. En tiogångers behandling på hösten 2002 minns jag särskilt, eftersom jag var symptomfri i flera år efteråt.
    Öhrn är en händig man som vet precis vad han ska göra. Lika precis vet jag att behandlingen kommer att lyckas när han påbörjar den.

Tingsvägen 17, 191 61 Sollentuna