Alla kategorier Snickare Stockholms län Täby Optimal Montage Kaj Forslöf AB

Granitvägen 36A, 183 63 Täby — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Optimal Montage Kaj Forslöf AB

• Silvia F
    Silvia F skrev om Optimal Montage Kaj Forslöf AB
    Renovering av kök. Det gick fort men de missade kvaliteten, det enda de tänkt på är att arbetet ska göras snabbt. De har rivit bort tapet, använt kofot när de skulle ta bort en del av en gipsvägg som orsakade stora hål i väggen på flera ställen och sprickor. Skåpen sitter snett. Golvet är inte lagt enligt avtalat och sviktar. Taklist har släppt vid rivningen av köket. Dörrfoder byttes, det är mellanrum mellan vägg och dörrfoder. Vi har påtalat bristerna, renoveringen utfördes i februari 2018, inget resultat ännu trots att det gått 8 månader. Läs mer
  • Donna S
    Donna S skrev om Optimal Montage Kaj Forslöf AB
    Kan jobba men utan professionalitet. Rekommenderar att anställa mera professionella medarbetarna. Har gått i twist för dåligt utfört jobb. Läs mer
  • Jojje L
    Jojje L skrev om Optimal Montage Kaj Forslöf AB
    Vi har i över 10-år samarbetat med Optimal montage renoverat flera 100-tals kök och vill bara här lämna vår bedömning från ett branchperspektiv, och det omdömet är väldigt högt. Det ryms mycket kompetens och erfarenhet på Optimal Montage och deras vilja att lösa problem och genomgripande förståelse för köksrenoveringar gör att vi varmt rekommenderar dem. Läs mer
  • Robert N
    Robert N skrev om Optimal Montage Kaj Forslöf AB
    Lysande leverantör, allt på utsatt tid till rimlig kostnad, mycket tillmötesgående och flexibla. Rekommenderas varmt! Läs mer

Bästa snickarna i Täby:

Steglitsvägen 55, 19255, SOLLENTUNA