Optimal Montage Kaj Forslöf AB

Läs vad 8 kunder tycker om Optimal Montage Kaj Forslöf AB

• SANDRA NATASHA B

2020-11-11

SANDRA NATASHA B skrev om Optimal Montage Kaj Forslöf AB
    Vi bygger nytt hus och anlitat Optimal Montage via IKEA. Vi har även köpt till mättjänst och förbesiktning . De var väldigt flexibla vilket passade oss utmärkt då det är en byggarbetsplats och vi haft begränsad tillgång till huset. De samarbetade med entreprenadens VVS, Elektriker och snickare och det var god kommunikation och flöt på utan problem.

De dök upp på utsatt tid och körde ett ytterligare besök efter Besikning i huset på kort varsel och varit tillmötesgående i den hjälp vi behövt.
    Vi har haft hjälp av Eddie, Kristian, Daniel, Mats och Kaj. Alla är lyhörda och hjälpsamma och professionella.
    Vi hade fel mått på vägg plattor men då vi haft mättjänst via IKEA så beställde de nya helt själva och helt problemfritt. Vi rekommenderar Optimal Montage gänget starkt och kommer anlita dom igen om det skulle behövas i framtiden. Läs mer
    Tollberg Bygg & Inredning
    4.8 / 5 i betyg — 30 omdömen
    Badge2020
    "Vi har använt Tollbergs Byggs tjänster både inomhus och utomhus och är otroligt nöjda. De är väldigt kundfokuserade och är mån om att vi som"
  • Niklas T

2020-08-29

Niklas T skrev om Optimal Montage Kaj Forslöf AB
    Vi är väldigt nöjda med Optimal Montage. Vi kom i kontakt med företaget på IKEA när vi i våras skulle byta ut vårt kök. De har från start varit väldigt kommunikativa och började med en förbesiktning som en extra trygghet. Samarbetet mellan hantverkaren (Simon), elektriker, VVS och målarfirma flöt på bra, och köket var klart nästan en vecka före planerat slutdatum. De rev och transporterade bort det gamla köket på en dag utan några spår av rivningsarbetet varken i trappuppgången eller utanför bostaden. De la nytt klick-golv, monterade det nya köket, installerade trådlös takbelysning, installerade ny eldosa, satte nytt kakel, installerade kolfilterfläkt, byggde hyllor och målade om väggar, tak, element och fönsterkarmar. Och de har alltid kommit på utsatt tid. Vi visste att elektronikjobbet skulle bli dyrare än offerten, men fakturan hamnade ändå inom rimlig budget. Vi kan varmt rekommendera Optimal Montage som IKEA-kök entreprenör/montage och är mer än nöjda med resultatet. Läs mer
  • 2020-01-10

ROLAND K skrev om Optimal Montage Kaj Forslöf AB
    Jag är supernöjd med Optimal Montage! Jag hade den stora turen att få Micke som hantverkare. Det visade sig att Micke var en riktig klippa,kunnig och effektiv. Dessutom jäkligt trevlig och sympatisk. Samtliga inblandade i mitt kök VVS,elektriker och målare har gjort ett kanonjobb.VD Kaj Forslöf har varit mycket tillmötesgående för mina önskemål mm.Dessutom höll sig slutfakturan inom offerten med tillägg endast för material.Inga fantasisummor där.
    Två veckor innan jul var köket klart. På Julafton drog jag igång värmegolvet som funkar utmärkt.
    Jag är grymt nöjd.Bättre kan det inte bli. 5 plus av 5 möjliga är mitt betyg ;) Läs mer
    Home Design One
    3.9 / 5 i betyg — 81 omdömen
    Badge2019
    "Installation av skjutdörrar till en garderob, trevligt och proffsigt bemötande och resultat, så nöjd, tack Doorline!"
  • 2019-04-06

Anna W skrev om Optimal Montage Kaj Forslöf AB
    Jag är mer än nöjd med Optmal Motage/Kaj Forslöf från dag ett! Levererar till 100%. Jag var bortrest under en period av min totalrenovering av mitt kök och IKEA hade missat några delar i beställningen, då åker Optimal Montage(Rasmus) över helgen och köper dessa delar så de kan fortsätta jobbet! Kan inte ge mer ros. Jag har världens vackraste kök numera tack vare Optimal Motage/Kaj Forslöf. Rekommenderar alla att anlita dem! Läs mer
  • Silvia F

2018-10-13

Silvia F skrev om Optimal Montage Kaj Forslöf AB
    Renovering av kök. Det gick fort men de missade kvaliteten, det enda de tänkt på är att arbetet ska göras snabbt. De har rivit bort tapet, använt kofot när de skulle ta bort en del av en gipsvägg som orsakade stora hål i väggen på flera ställen och sprickor. Skåpen sitter snett. Golvet är inte lagt enligt avtalat och sviktar. Taklist har släppt vid rivningen av köket. Dörrfoder byttes, det är mellanrum mellan vägg och dörrfoder. Vi har påtalat bristerna, renoveringen utfördes i februari 2018, inget resultat ännu trots att det gått 8 månader. Läs mer
    Målabromma Entreprenad
    4.6 / 5 i betyg — 117 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Reparation och ommålning av träfasad + puts. Bra offert till att börja med. Under arbetet upptäcktes att delar av träfasaden måste bytas ut."
    Valentino B
  • Donna S

2018-02-22

Donna S skrev om Optimal Montage Kaj Forslöf AB
    Kan jobba men utan professionalitet. Rekommenderar att anställa mera professionella medarbetarna. Har gått i twist för dåligt utfört jobb. Läs mer
  • Jojje L

2012-02-16

Jojje L skrev om Optimal Montage Kaj Forslöf AB
    Vi har i över 10-år samarbetat med Optimal montage renoverat flera 100-tals kök och vill bara här lämna vår bedömning från ett branchperspektiv, och det omdömet är väldigt högt. Det ryms mycket kompetens och erfarenhet på Optimal Montage och deras vilja att lösa problem och genomgripande förståelse för köksrenoveringar gör att vi varmt rekommenderar dem. Läs mer
    VNP Bygg
    4.9 / 5 i betyg — 69 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Noggrannhet och punktlighet utmärker den här byggfirman. Att man också kan bolla sina idéer med byggledaren och att denne är sakkunnig och i"
  • Robert N

2011-12-04

Robert N skrev om Optimal Montage Kaj Forslöf AB
    Lysande leverantör, allt på utsatt tid till rimlig kostnad, mycket tillmötesgående och flexibla. Rekommenderas varmt! Läs mer

Bästa snickarna i Täby:

Per C Per C tycker:
“Vi är mycket nöjda med utförd ...” Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte