Orazio Bil & Plåt AB

Orazio Bil & Plåt AB

5 omdömen om Orazio Bil & Plåt AB

Sture T
Skrev om Orazio Vignuolo Bil & Plåt AB

Suveränt trevliga, kunniga och seriösa. Månar alltid om dig som kund och har definitivt inga ockerpriser. Jag är stadig kund hos dem med min Alfa sen flera år och är alltid trygg med att lämna pärlan där.

Speedy Bilservice Eskilstuna
4.6/5 i betyg av 671 omdömen 4.6 av 671 omdömen

Mycket snabb och proffsig hjälp med akut bromsproblem. Väldigt hög nivå på kundservicen!

AGNETA SOFIA L AGNETA SOFIA L
Victor Alexander G
Skrev om Orazio Bil & Plåt AB

Otroligt bra bemötande, service & resultat hela vägen!

KAKHABER S
Skrev om Orazio Bil & Plåt AB

Jag har lackerat min svart Audi A7 på Orazio Bil & plåt, och jag är mycket nöjd med deras arbete. Efter att jag jätte noggrann kund de har gjort ett jobb som kunde inte hitta något fel ändå. Speciellt Oakim är ett snäll och proffs person. De låser problem utan problem! Rekommenderar starkt!!! mvh Kakhi

Speedy Bilservice Täby
4.8/5 i betyg av 1099 omdömen 4.8 av 1099 omdömen

Otroligt bemötande, frågar först vad det kostar att byta bromsar fram o bak, 3500 kr säger han Göran i telefon, lämnar in bilen dagen där på

Ulf Z
Skrev om Orazio Bil & Plåt AB

Har fått hjälp av gänget med tre olika bilar nu av varierande ålder och märken. Pålitliga, hjälpsamma, rätt prislapp och jag rekommenderar dem varmt!

Vinland
Skrev om Orazio Bil & Plåt AB

Trevligt bemötande, snabb service och humana priser. Jobbar främst med Fiat och Alfa.

Mekonomen Huddinge Centrum
4.5/5 i betyg av 754 omdömen 4.5 av 754 omdömen