Östermalmkliniken

Ring 076-007 79 96 ostermalmkliniken.se

10 omdömen om Östermalmkliniken

Marie S
Skrev om Östermalmkliniken

Caroline skapar en förtroendeingivande och professionell atmosfär genom att vara inlyssnande och genom att vara informativ i sin kommunikation. Klinikens ljusa, välkomnande och varma miljö bidrar till en behaglig behandlingsupplevelse. Jag ger min varma rekommendation för behandling hos Caroline.

Mandy Medical
4.8/5 i betyg av 283 omdömen 4.8 av 283 omdömen

Väldig nöjd med bemötande och service.

Katarina S
Skrev om Östermalmkliniken

Supernöjd! Gjorde fillers i läpparna. Caroline utförde ett så bra jobb och fick mig att känna mig så trygg. Hon guidade mig genom hela processen. Jättefint och naturligt resultat 👍

Astrid Magdelene B
Skrev om Östermalmkliniken

För mig som nybörjare vad gäller fillers och botox behandlingar är det en fröjd att mötas av ett proffs som Caroline! Hon är rak och ärlig och får mig att känna mig helt trygg i hennes händer.

WAU Nyköping
4.9/5 i betyg av 471 omdömen 4.9 av 471 omdömen

Sandra är alltid trevlig, proffsig och lyhörd för önskemål .

Linda Charlotte M
Skrev om Östermalmkliniken

Östermalmkliniken får högsta betyg av mig! Om man är ute efter ett smakfullt, estetiskt resultat är Caroline rätt val. Proffsig och kunnig och uppenbart bra på det hon gör! Rekommenderas! /Linda

Lisa W
Skrev om Östermalmkliniken

Supernöjda med vår förmiddag hos Östermalmkliniken. Varmt och samtidigt professionellt bemötande och mycket nöjd med resultatet.

Formedico Estetik
4.9/5 i betyg av 107 omdömen 4.9 av 107 omdömen

Professionella med hög standard och noggrannhet

Jessica L Jessica L
Catarina G
Skrev om Östermalmkliniken

Caroline är lyhörd och varm man känner sig omhändertagen och trygg, god information om behandling Ser fram emot nästa besök Verkligen professionell Kan sin sak! Kan varmt rekommendera denna klinik

Kim R
Skrev om Östermalmkliniken

Caroline är väldigt proffsig och seriös med alla kunder och i sina behandlingar.. kan verkligen rekommendera Östermalmkliniken.

Beauty & Medical Team
4.7/5 i betyg av 613 omdömen 4.7 av 613 omdömen

Tobias L
Skrev om Östermalmkliniken

Otroligt duktig och lugn personal som vet vad hon gör. Mycket fräscha lokaler!

OLIVIA J
Skrev om Östermalmkliniken

Supernöjd med mitt besök! Kände mig trygg och säker. Man fick information gällande vad som skulle ske och jag fick svar på mina funderingar och frågor. Jag fick ett väldigt bra bemötande och vill definitivt komma tillbaka för framtida besök!

Victoriakliniken
4.4/5 i betyg av 118 omdömen 4.4 av 118 omdömen

MELINA J
Skrev om Östermalmkliniken

Jag är jätte nöjd med mitt besök! Kände mig i trygga händer och fick ett jätte bra kundbemötande. Rekommenderar starkt!