Öviks Städservice AB

Öviks Städservice AB

oviksstad.se
  • BadgeTwoYears
4.4

Välkommen till Öviks Städservice AB! Öviks Städservice AB levererar städtjänster och trädgårdstjänster i absolut toppklass och har varit lokalt verksamma i Örnsköldsvik och dess omgivningar sedan starten. Företagets mål är att ge nöjda kunder genom att använda effektiva och miljövänliga rengöringsmetoder tillsammans med kompetent...

71 omdömen om Öviks Städservice AB

Susanne N
Skrev om Öviks Städservice AB

De pustade fönstren i mitt hus i samband med försäljning. Trevligt bemötande, perfekt utfört arbete, mycket prisvärt. Kan rekommendera dem varmt!

Simon J
Skrev om Öviks Städservice AB

Flyttstäd blev riktigt bra, duktiga städare rent och snyggt. Det som ger en 4a är att bokningen är lite strulig när man ringer finns ibland inte möjligt att boka direkt pga bilkörning etc annars bra service

Svar från Öviks Städservice AB

Tack Peter för ett fint omdöme. Jag förstår att det ibland är svårt att få kontakt vi telefon men just därför har vi kontaktmöjligheter både via mailformulär på vår hemsida, e-post och SMS. Vi återkopplar alltid inom någon timme via dessa kontaktvägar och det är någonting som brukar uppskattas av våra kunder. Skriftlig kommunikation är dessutom bra för att undvika missförstånd.

Peter J
Skrev om Öviks Städservice AB

Supertrevliga och välstädat och tillgängligheten finns när det behövs

Svar från Öviks Städservice AB

Tack Peter, det var roligt att läsa!

Inez L
Skrev om Öviks Städservice AB

Bra bemötande i telefon. Väntade mig att städningen skulle utföras efter vad vi kommit överens om, hade dessutom gjort en skriftlig information om vad som skulle flyttstädas och vad som endast skulle dammsugas pga att lgh skulle renoveras. Men gjordes inte efter informationen. Skrev att kyl och frys skulle bytas ut, så ingen städning, trots det blev de städade. Annars snabbt utfört, i bra tid.

Svar från Öviks Städservice AB

Hej, vi råkade städa lite för mycket, jag ber om ursäkt för det. Fast pris var det så ingen skada skedd kan man tycka. Tack så hemskt mycket för berömmet!

Christina H
Skrev om Öviks Städservice AB

Bra, trevligt och tillmötesgående. Alltid lika rent och snyggt när dom har städat hos oss. Mycket nöjd! Kan rekommendera dem.

Svar från Öviks Städservice AB

Tack tack, fantastiskt roligt att höra 😀

Peter J
Skrev om Öviks Städservice AB

Från beställning till utförande mycket snabbt, trevligt bemötande i telefonen och intresse av uppföljning för att veta om något går att göra bättre. Mycket. nöjd!

Svar från Öviks Städservice AB

Hej Peter, tack så mycket för fint omdöme. God fortsättning!

Pernilla S
Skrev om Öviks Städservice AB

Bra kommunikation, prisvärt - Jättenöjd!

Svar från Öviks Städservice AB

Så bra att ni är nöjd. God fortsättning!

Margona B
Skrev om Öviks Städservice AB

Bra bemötande och snabb återkoppling. Varierande resultat på städningen.

Svar från Öviks Städservice AB

Tack för omdömet Margona, det tar vi med oss in i 2024. God fortsättning!

Anita N
Skrev om Öviks Städservice AB

Hos Ö-viks städservice blir man bra bemött och bra service får man. Trevlig personal har dom, alltid glada miner. Effektiva och noga. MVH/Anita

Svar från Öviks Städservice AB

Hej Anita, så roligt att ni är nöjda och vår personal tycker också om att komma till er att städa. God fortsättning!

Bert Ola S
Skrev om Öviks Städservice AB

Mycket bra utförd tjänst och trevlig personal.

Svar från Öviks Städservice AB

Tipptopp, som det skall vara, tack för feedback.

Yusuf K
Skrev om Öviks Städservice AB

Jag blev väl bemöttad av företaget och städningen var jättebra. Jag är jättenöjd med servicen

Svar från Öviks Städservice AB

Tack så mycket, vi kände oss även väl bemötta vilket alltid är trevligt.

Tobias K

Trevliga, noggranna och otroligt duktiga. Hemstäd i toppklass! Mycket nöjd 😀

Svar från Öviks Städservice AB

Hej Tobias och tack så mycket för berömmet, otroligt inspirerande att läsa!

Morgan J
Skrev om Öviks Städservice AB

Riktigt bra firma, gör ett bra jobb

Svar från Öviks Städservice AB

Kul att höra Morgan, vi kämpar på.

Renée Ö
Skrev om Öviks Städservice AB

Har upplevt att ni skötte uppdraget mycket bra. Får svårt att få ihop 30 tecken. Varför så många tecken?

Svar från Öviks Städservice AB

Hej Renée, ja det är svårt att få till 30 tecken, ofta räcker några få ord. Bra att ni är nöjd i alla fall.

Harriet N
Skrev om Öviks Städservice AB

Hade inga förväntningar på städningen Men jag blev mer än nöjd med allt Högsta betyg!

Svar från Öviks Städservice AB

Hej Harriet, så bra med högsta betyg. Tack så mycket.

Erika M
Skrev om Öviks Städservice AB

alltid till mötes gående, lite struligt ibland med tiderna

Svar från Öviks Städservice AB

Hej Erika, tack för feedback. Mig veterligen har vi aldrig varit sena eller flyttat en städning men jag skall ta upp detta på nästa personalmöte i alla fall.

Linda F
Skrev om Öviks Städservice AB

Fantastisk att komma hem till ett mycket väl städat hem.

Svar från Öviks Städservice AB

Tack för berömmet Linda, det betyder mycket.

Jarkko L
Skrev om Öviks Städservice AB

Klockren service och ordna bra så det passa med datumen

Svar från Öviks Städservice AB

Tack själv för bra samarbete, det uppskattas.

Eva E
Skrev om Öviks Städservice AB

Trevlig personal som snabbt och smidigt putsade mina fönster. Jag är helnöjd och kommer att anlita dem igen!

Svar från Öviks Städservice AB

Hej Eva! Då ser vi fram emot er nästa bokning :-)

Ing-Marie W

Vi är väldigt nöjda med fönsterputsningen mvh Ing-Marie och Kjell

Svar från Öviks Städservice AB

Hej Ing-Marie och Kjell! Så roligt att ni blev nöjda.

Ann-Britt E

Storstäd. Bra bemötande Välstädat Nöjd kund

Svar från Öviks Städservice AB

Hej Ann-Britt och tack för fint betyg, det värmer.

Hanna H
Skrev om Öviks Städservice AB

Bra och snabbt bemötande. Nöjd med flyttstädningen!

Svar från Öviks Städservice AB

Hej Hanna, så roligt att allt gick som det skulle och du är nöjd.

Stig L
Skrev om Öviks Städservice AB

Kom i tid, var effektiva, gjorde ett bra jobb! Vi är mycket nöjda!

Svar från Öviks Städservice AB

Tack så hemsk mycket för berömmet!

Zonita Ö
Skrev om Öviks Städservice AB

Snabb service och bra resultat.

Svar från Öviks Städservice AB

Tack för feedbacak Zonita, så bra att du blev nöjd.

Margareta S
Skrev om Öviks Städservice AB

Vänligt och trevligt! Mina förväntningar var att jag anlitar ett etablerat företag och kommer att bli nöjd! Det blev jag också 👍😊 Men det fanns en oro ... ! Hörde av grannar att hyresvärden vid flertal tillfällen dömt ut städning som gjorts av olika firmor ... som fått " göra om "!! Men jag valde Öviks Städservice som fick alla rätt!! ✌💖 Det var alltså en flyttstädning!!

Svar från Öviks Städservice AB

Hej Margareta, ja det var ju jättebra att det blev godkänt trots att många fått backning från av just denne hyresvärd. Tur att du valde rätt städfirma 😊 Det är alltid roligt att med nöjda kunder och ännu roliga när de är så trevliga som du, det är väldigt uppskattat.

Leif L
Skrev om Öviks Städservice AB

Snabba och utförde ett bra arbete, (fönsterputs)

Svar från Öviks Städservice AB

Hej Leif, fantastiskt roligt att läsa.

Anton H
Skrev om Öviks Städservice AB

Snabba svar vid offert och smidigt med nyckelöverlämning. Arbetet som utfördes var en flyttstädning och städningen var inte helt perfekt, det var till exempel damm kvar på fönsterbräda samt kvar rengöringsmedel i ugnen. Vår balkongdörr var lämnad så att den inte gick att stänga helt då den blivit felmonterad efter putsning av fönster och det var inget som meddelades till oss.

Svar från Öviks Städservice AB

Tack för feedback! Godkänt enligt hyresvärd som avtalat i alla fall men vi tar med dina synpunkter.

Ida L
Skrev om Öviks Städservice AB

Bra service, lätta och snabba att få kontakt med.

Svar från Öviks Städservice AB

Hej Ida, det låter bra, som det ska va, ha det så bra!

Mona F
Skrev om Öviks Städservice AB

Arbetet var mycket bra utfört!! Skulle vilja ge 5 i betyg av 5 möjliga om det inte vore för att du bara "Pratade" med företaget digitalt. Hade önskat en personlig kontakt. Men städningen var som sagt hur bra som helst!

Svar från Öviks Städservice AB

Hej, tack för beröm gällande städningen, det värmer att läsa! När det gäller personlig kontakt går det förstås att ringa om man så vill. Däremot så vet jag av erfarenhet att många tycker om att sköta bokning och så vidare via mail men jag tar med mig er åsikt absolut. Nästa gång ni vill boka städning så slå en signal till: 079-3189727

Ulrika L
Skrev om Öviks Städservice AB

Jag har bara haft telefon/mailkontakt med företaget, och det har fungerat bra. Har ingen aning om hur de utfört sitt jobb, men hoppas att de gjort det på föredömligt sätt. Har heller inte möjlighet att kontrollera det, då jag bor närmare 100 mil ifrån det beställda jobbet

Svar från Öviks Städservice AB

Hej Ulrika, så bra att tycker att kontakten med oss varit bra. Jag kan även meddela att städningen blev perfekt utförd.

Anita L
Skrev om Öviks Städservice AB

Bra bemötande. Perfekt fönsterputsning och mycket bra städning

Svar från Öviks Städservice AB

Kul att höra att ni blev nöjda med jobbet.

Maria C
Skrev om Öviks Städservice AB

Blev väldigt nöjd med allt bemötande och städ

Svar från Öviks Städservice AB

Hej Maria och tack för ert fina omdöme.

Allan B

Var bra jobb godkänd besiktnig så ni går helt klart betyg 5

Svar från Öviks Städservice AB

Hej Allan, ja en femma känns rimligt då. Tack så mycket!

Marie B
Skrev om Öviks Städservice AB

Fick snabba svar på mina mail m frågor! Smidiga och anpassningsbara! Städade väldigt noga och bra!

Svar från Öviks Städservice AB

Kul att höra att du blev nöjd med städningen Marie.

Malin W
Skrev om Öviks Städservice AB

Kontakt endast via e-post. Levererade flyttstäd med mycket gott omdöme.

Svar från Öviks Städservice AB

Hej Malin, tack för ditt fina omdöme!

Ulla J
Skrev om Öviks Städservice AB

Fönsterputsning köpte vi och vi blev bra bemötta både av företaget vid telefonkontakt och av de som utförde arbetet.

Svar från Öviks Städservice AB

Roligt att höra att vårt arbete betalar sig genom nöjda kunder.

Stefan M
Skrev om Öviks Städservice AB

Gjorde ett fantastiskt bra jobb. Ett bra bemötande.

Svar från Öviks Städservice AB

Kul att höra Stefan, tack för att du tog dig tid att skriva omdömet.

Hans L
Skrev om Öviks Städservice AB

Dom skötte sig bra och gjorde ett utmärkt arbete

Svar från Öviks Städservice AB

Kul att höra, tackar och bockar.

Arne E
Skrev om Öviks Städservice AB

Diskreta, noggranna och flitiga.

Svar från Öviks Städservice AB

Hej Arne, det var mycket uppmuntrande att läsa ert omdöme.

Elsa V

Noggranna och proffsiga. Rekommenderas

Svar från Öviks Städservice AB

Tack Elsa, för ditt omdöme, trevlig sommar.

Christina G
Skrev om Öviks Städservice AB

Snabb och bra service fönstren blev skinande rena.

Svar från Öviks Städservice AB

Roligt att höra att du uppskattar vår service och vårt arbete, mycket roligt. Jag kan även meddela att personalen uppskattar bemötandet vi får hos er varje gång också, mycket uppskattat. Ha en fin sommar.

Gitte L
Skrev om Öviks Städservice AB

De kom då de skulle och jag har fått godkänt av köparen

Svar från Öviks Städservice AB

Så bra att städningen blev godkänd av köparen, som det skall vara.

Martin N
Skrev om Öviks Städservice AB

Anlitade Öviks Städservice AB för en flyttstädning. Tycker hela processen fungerade klockrent. Från bemötande av företaget, flexibilitet vid tidsbokning till det färdiga resultatet efter städningen. Kan inte ge annat än 5 av 5 i betyg och varmt rekommendera Öviks Städservice.

Svar från Öviks Städservice AB

Hej Martin, det är jätteroligt att höra att du är nöjd med vårt jobb och vår service! Det är nöjda kunder som är vår drivkraft och vårt ständiga mål.

Britt-Marie K
Skrev om Öviks Städservice AB

Är inte alls nöjd detta år, varken fönsterbrädor eller fönsterkarm var inte torkade efter putsning o vid städning av kök var kakel ovanför spis fortfarande kladdigt o diskhoarna var inte alls städade. Kommer nog att välja en annan firma nästa år.

Svar från Öviks Städservice AB

Hej Britt-Marie, jag ber om ursäkt för att det blev ett litet missförstånd angående vad som skulle städas. Personalen hade tyvärr inte fått med sig att kakel och diskhoar skulle städas vilket förstås är beklagligt. Jag hoppas att du i alla fall är nöjd nu efter att vi har kommit tillbaka till dig och städat enligt din önskan. Väljer ni en annan firma nästa år så får jag väl ta tillfället i akt och tacka för de här åren, det har varit ett rent nöje.

Sarunrat T
Skrev om Öviks Städservice AB

Rent, fungerar utmärkt, jag rekommenderar.

Svar från Öviks Städservice AB

Som det skall vara, kul att höra 😀

Marlene Ö
Skrev om Öviks Städservice AB

Jätte trevlig personal! Bra utfört arbete.

Svar från Öviks Städservice AB

Hej Marlene och tack så mycket, det är alltid roligt med nöjda kunder.

Madelene S
Skrev om Öviks Städservice AB

Snabbt utfört arbete med perfekt resultat

Svar från Öviks Städservice AB

Hej Madelene så roligt att höra att ni blev nöjda och tack för att ni tog er tid att skriva ett omdöme.

Kerstin S
Skrev om Öviks Städservice AB

Öviks Städservice är ett företag som lever upp till de förväntningar jag har om att få välstädat i lägenheten. Dr allra flesta av personalen gör ett väldigt fint jobb! Har en städning i månaden, och av de tänker jag mej en storstädning var tredje mån. 👍

Svar från Öviks Städservice AB

Hej Kerstin, tack för ditt fina omdöme! Vår personal uppskattar det fina bemötandet de får varje gång de kommer för att städa också, det sätter guldkant på arbetsdagen.

Marie F
Skrev om Öviks Städservice AB

Företaget är flexibelt. Personalen är noggranna, glada och positiva lyhörda och måna om att det ska bli bra. Jag köper månadsstädning .jag känner mig trygg att resultatet ska bli bra.rekommenderar dem gärna.

Svar från Öviks Städservice AB

Hej Marie, roligt att höra att det fungerar bra med städningen 😊

Elisabeth J
Skrev om Öviks Städservice AB

Bra bemötande av dom som kom Bra städat mycket nöjd

Svar från Öviks Städservice AB

Hej. mycket roligt att läsa det fina omdömet. Tack så mycket!