Alla kategorier Restaurang Västra Götaland Stenungsund Pizzeria Kopper

Koppersvägen 2, 444 42 Stenungsund — Visa karta

Läs vad 3 kunder tycker om Pizzeria Kopper

• Johan S
    Johan S skrev om Pizzeria Kopper
    Förut var de min favoritpizzeria. Men blir irriterad när vissa där svarar ohyffsat i telefon. LYSSNA innan du avbryter kunden.
    Sen att de häjde priserna med typ 5-10 spänn per pizza var inte okej, speciellt inte när vi beställde 10 pizzor för utkörning ( som vi gör flera gånger i veckan) och är stammisar på jobbet, och de inte ens berättade att de samma dag gjort en höjning. Till stammaisar borde man göra det.
  • Anders K
    Anders K skrev om Pizzeria Kopper
    Pizzeria som måste legat på denna gatan i över 30 år. Fortfarande skapar dom de näst bästa pizzorna i Stenungsund och man kan bo långt bort för att ändå vilja komma hit på söndag förmiddag. Personal med humor som höjjer stämningen den korta stund man är där.
  • Elisabeth G
    Elisabeth G skrev om Pizzeria Kopper
    Goda pizzor och det har blivit så himla bra det senaste åren med fräscha lokaler och trevlig och skämtsam personal.
    Snabba vid utkörning trots att de har många beställningar, en gång glömde de såsen, men kom tillbaka med den.

Koppersvägen 2, 444 42 Stenungsund