Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Kungsholmen Stora Essingen Pizzeria Ll Carpaccio

Pizzeria Ll Carpaccio

Essingetorget 46, 112 66 Stockholm — Visa karta

Läs vad 5 kunder tycker om Pizzeria Ll Carpaccio

• Marcus L
    Marcus L skrev om Pizzeria Ll Carpaccio
    Åt precis deras panpizza Arizona. Skitgod!! Bakad i en riktig pan. Lagom med ingredienser, bra deg och god ost. Full pott!! Läs mer
  • daniel c
    daniel c skrev om Pizzeria Ll Carpaccio
    Best pizza's & best service in town! Läs mer
  • Robin G
    Robin G skrev om Pizzeria Ll Carpaccio
    Enorma pizzor och tillsynes bra råvaror, mängden pålägg är i min mening klart tillräcklig.

Plus för att man kan få bearnaise eller vitlökssås för fem kronor. Det var längesedan.

Enormt prisvärt och något jag kommer sakna om jag flyttar från Essingen. Läs mer
  • Filip B
    Filip B skrev om Pizzeria Ll Carpaccio
    Mycket stora pizzor, men ganska snålt med pålägg.

Bra service och trevlig lokal. Läs mer
  • Annika T
    Annika T skrev om Pizzeria Ll Carpaccio
    En av dom bästa pizzeriorna jag har varit på. Killarna som jobbar på Il Carpaccio är sjukt trevliga BÄSTA servicen och självklart GODASTE pizzorna. Jag kan rekommendera (kommer tyvärr inte ihåg namnet tror det var Monica) som hade gorgonzola ost, fläskfilé bitar, kantareller och en massa ruccola. Har provat flera av deras pizzor som är hur stora som helst (e man liten i maten så kan jag rekommendera att man kan dela på en pizza el ta en barnpizza).
    Dom har även en schysst Pasta Carbonara.

Om du är sugen på god pizza åk till Stora Essingen och sätt dig vid vattnet, du blir inte besviken JAG LOVAR!!! Läs mer

Bästa restaurangerna i Stockholm:

jonas H  jonas H tycker:
“Bra service och god mat. helhe...” Läs mer
4.6 i betyg av 1954 omdömen
4.0 i betyg av 2058 omdömen