Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Södermalm Pizzeria Rimin AB

Hornsgatan 148, 117 28 Stockholm — Visa karta

Läs vad 6 kunder tycker om Pizzeria Rimin AB

• Camilla A
    Camilla A skrev om Pizzeria Rimin AB
    mkt god mat. generösa portioner och väl tillagat.. pastan al dente som det ska till helt oki pris. jag rekomenderar detta ställe varmt! mkt trevlig personal, servisminded och snabb (varit några ggr och varierar lite beroende vem jobbar, men de gamla ansikterna e säkra kort) även husets" vin väldigt bra. på återseende! =) Läs mer
  • Linda S
    Linda S skrev om Pizzeria Rimin AB
    Du Johan måste ha varit på en helt annan restaurang än mig. Åt Pizza där i Fredags och det var en av de godaste pizzorna jag har ätit och jag har ätit många i mina dar. Personalen var jätte trevliga, både pizzabagaren och servitrisen som jag pratade med. Rekomenderar absolut den här restaurangen till er alla. Läs mer
  • Johan l
    Johan l skrev om Pizzeria Rimin AB
    Ok pizzor när man är bakis men inte annars, men för liten meny, stället var lite mysigt men personalen ointresserad av sina kunder och flera bord klagade på servicen och jag kan bara hålla med, undvik detta ställe om du vill ha goda pizzor!! Läs mer
  • Gussun A
    Gussun A skrev om Pizzeria Rimin AB
    Jättefint ställe med as goda pizzor! Läs mer
  • Caroline H
    Caroline H skrev om Pizzeria Rimin AB
    Smarriga pizzor så fort du är sugen! Hur många pizzerior finns det inte? Bra och dåliga! Den här är helt okey, variationer och smakligt. Inte en av de bästa men helt klart godkänd. Kanske inget man tar med sig dejten på dock. Läs mer
  • Inger J
    Inger J skrev om Pizzeria Rimin AB
    Vi är ett gäng glada pensionärer som reser en hel del i Sverige. För några veckor sedan var vi alla på Pizzeria Rimini på Hornsgatan i Stockholm och åt pizza. Vi brukar inte vara överens om mycket, men den här gången var vi alla överens om att det var de godaste Pizzorna vi någonsin ätit, vilket vi också talade om för Pizzabagaren. Personalen var också ttevlig och gav snabb service. Så vi kommer absolute att äta där igen nästa gång vi är i Stockholm. Ett riktigt smultronställe på Hornsgatan.

Inger Läs mer

Bästa restaurangerna i Stockholm:

Monica L Monica L tycker:
“Jag fick tillgång till mitt bo...” Läs mer
4.6 i betyg av 2069 omdömen

Österlånggatan 17, 11131, Stockholm