Pizzeria Rimin AB

3.8

6 omdömen om Pizzeria Rimin AB

Camilla A
Skrev om Pizzeria Rimin AB

mkt god mat. generösa portioner och väl tillagat.. pastan al dente som det ska till helt oki pris. jag rekomenderar detta ställe varmt! mkt trevlig personal, servisminded och snabb (varit några ggr och varierar lite beroende vem jobbar, men de gamla ansikterna e säkra kort) även husets" vin väldigt bra. på återseende! =)

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8056 omdömen 4.3 av 8056 omdömen

Linda S
Skrev om Pizzeria Rimin AB

Du Johan måste ha varit på en helt annan restaurang än mig. Åt Pizza där i Fredags och det var en av de godaste pizzorna jag har ätit och jag har ätit många i mina dar. Personalen var jätte trevliga, både pizzabagaren och servitrisen som jag pratade med. Rekomenderar absolut den här restaurangen till er alla.

Johan Fredrik L
Skrev om Pizzeria Rimin AB

Ok pizzor när man är bakis men inte annars, men för liten meny, stället var lite mysigt men personalen ointresserad av sina kunder och flera bord klagade på servicen och jag kan bara hålla med, undvik detta ställe om du vill ha goda pizzor!!

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7915 omdömen 4.3 av 7915 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Gussun A
Skrev om Pizzeria Rimin AB

Jättefint ställe med as goda pizzor!

Caroline H
Skrev om Pizzeria Rimin AB

Smarriga pizzor så fort du är sugen! Hur många pizzerior finns det inte? Bra och dåliga! Den här är helt okey, variationer och smakligt. Inte en av de bästa men helt klart godkänd. Kanske inget man tar med sig dejten på dock.

Paraden
4.2/5 i betyg av 4702 omdömen 4.2 av 4702 omdömen

Penelope S Penelope S
Inger J
Skrev om Pizzeria Rimin AB

Vi är ett gäng glada pensionärer som reser en hel del i Sverige. För några veckor sedan var vi alla på Pizzeria Rimini på Hornsgatan i Stockholm och åt pizza. Vi brukar inte vara överens om mycket, men den här gången var vi alla överens om att det var de godaste Pizzorna vi någonsin ätit, vilket vi också talade om för Pizzabagaren. Personalen var också ttevlig och gav snabb service. Så vi kommer absolute att äta där igen nästa gång vi är i Stockholm. Ett riktigt smultronställe på Hornsgatan. Inger