Primabygg Stockholm AB

Primabygg Stockholm AB

Ring 070-729 58 62 www.primabygg.se

Välkommen till oss på PrimaBygg! Vi är ett byggföretag som erbjuder ett brett utbud av tjänster inom byggsektorn. Allt från helentreprenad till husrenovering, tillbyggnader, ombyggnader eller hjälp med mindre snickerier av möbler eller inventarier. Inget uppdrag är för litet eller för stort för oss. Vi tar ansvar för hela...

6 omdömen om Primabygg Stockholm AB

Andreas P
Skrev om Primabygg Stockholm AB

Hej, Vi har använt oss av Primabygg Stockholm AB vid flertalet olika jobb, allt från dom mindre arbeten till hyresgästanpassningar. Bemötandet är alltid proffsigt och arbetet väl utfört. Jag kan verkligen rekommendera Primabygg Stockholm AB

PJ Parkettgolv AB
4.8/5 i betyg av 478 omdömen 4.8 av 478 omdömen

Seriöst företag. Mycket nöjd.

John E
Skrev om Primabygg Stockholm AB

Väldigt bra jobb. Peter med team var bemötande i alla frågor och ändringar som man naturligt springer på vid ett husbygge, vi har byggt förr men inte med Prima Bygg och skulle vi bygga igen så skulle jag kontakta Peter direkt!

Caroline K
Skrev om Primabygg Stockholm AB

Supernöjd från början till slut! Kan varmt rekommendera Primabygg!

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Jan R
Skrev om Primabygg Stockholm AB

Bra bemötande. Välgjort arbete. Håller tid och kostnader.

E K Christine L
Skrev om Primabygg Stockholm AB

Fantastiskt duktiga snickare. Noggranna, skickliga & punktliga. De kommer när de säger att de ska komma. Vi har anlitat dem vid flera tillfällen. De har bl.a. byggt till vårt hus, lagt om tak & byggt nytt kök. Kan varmt rekommendera dem !!

Jf Måleriteam
4.9/5 i betyg av 246 omdömen 4.9 av 246 omdömen

Rickard W
Skrev om Primabygg Stockholm AB

Primabygg hjälte oss att bygga vårat drömhus, vi fick ett väldigt bra intryck vid första mötet och under hela byggtiden var bemötandet och dialogen jätte bra! Primabygg fick även uppdrag att bygga vårat uterum 2 år efter att huset blev klart. Jag kan varmt rekommendera Primabygg till andra som vill ha bra service, kunskap och ett bra slutresultat! // Rickard