Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Haninge Primabygg Stockholm AB

Primabygg Stockholm AB

Cittravägen 3, 136 75 Vendelsö — Visa karta

Välkommen till oss på PrimaBygg!

Vi är ett byggföretag som erbjuder ett brett utbud av tjänster inom byggsektorn. Allt från helentreprenad till husrenovering, tillbyggnader, ombyggnader eller hjälp med mindre snickerier av möbler eller inventarier. Inget uppdrag är för litet eller för stort för oss.

Vi tar ansvar för hela byggprojektet, från början till slut, och håller kontakten med alla underleverantörer. Självklart har vi F-skattebevis och du kan även utnyttja ROT-avdraget.

Vill du veta mer? Kontakta oss så ger vi dig mer information och prisuppgifter.

Läs vad 6 kunder tycker om Primabygg Stockholm AB

• Andreas P skrev om Primabygg Stockholm AB
    Hej,
    Vi har använt oss av Primabygg Stockholm AB vid flertalet olika jobb, allt från dom mindre arbeten till hyresgästanpassningar. Bemötandet är alltid proffsigt och arbetet väl utfört. Jag kan verkligen rekommendera Primabygg Stockholm AB Läs mer
  • John E skrev om Primabygg Stockholm AB
    Väldigt bra jobb. Peter med team var bemötande i alla frågor och ändringar som man naturligt springer på vid ett husbygge, vi har byggt förr men inte med Prima Bygg och skulle vi bygga igen så skulle jag kontakta Peter direkt! Läs mer
  • Caroline K skrev om Primabygg Stockholm AB
    Supernöjd från början till slut! Kan varmt rekommendera Primabygg! Läs mer
  • Jan R skrev om Primabygg Stockholm AB
    Bra bemötande. Välgjort arbete. Håller tid och kostnader. Läs mer
  • Christine L
    Christine L skrev om Primabygg Stockholm AB
    Fantastiskt duktiga snickare. Noggranna, skickliga & punktliga. De kommer när de säger att de ska komma. Vi har anlitat dem vid flera tillfällen. De har bl.a. byggt till vårt hus, lagt om tak & byggt nytt kök.
    Kan varmt rekommendera dem !! Läs mer
  • Rickard W skrev om Primabygg Stockholm AB
    Primabygg hjälte oss att bygga vårat drömhus, vi fick ett väldigt bra intryck vid första mötet och under hela byggtiden var bemötandet och dialogen jätte bra!

Primabygg fick även uppdrag att bygga vårat uterum 2 år efter att huset blev klart.

Jag kan varmt rekommendera Primabygg till andra som vill ha bra service, kunskap och ett bra slutresultat!

// Rickard Läs mer

Cittravägen 3, 136 75 Vendelsö