Alla kategorier Lokalvårdare Blekinge Ronneby ProffsCleaner Blekinge

Parkdalavägen 2, 372 37 Ronneby — Visa karta

Läs vad 2 kunder tycker om ProffsCleaner Blekinge

• Anna S
    Anna S skrev om ProffsCleaner Blekinge
    Jag tyckte att det var lätt att få en tid. Timmen innan ringde de för att kolla att jag skulle vara hemma, det är ju bra.
    De skulle städa övervåning+undervåning damma, dammsuga och tvätta golvet.
    Vet inte egentligen vad de gjorde från klockan 10.00 till närmare klockan 15.00, två stycken!!!
    Kalaset gick på hela 1300 kronor någonting och jag tänkte aldrig mer. Värst var att förklara för min sambo, jag skämdes så jag höll på att dö. Det var liksom inte värt det, visst var det rent och fint, men jag visste inte vad som förväntades, vissa lister var fulla med damm osv. Men missa kan ju alla göra.
    Jag hade sagt att städa allt jag betalar, så kanske jag får skylla mig själv att man inte satte någon övre gräns. Skulle sagt att det städas från 10-12 kanske och så får de hinna så mycket de kan...

Jag kommer aldrig mer att vilja att de kommer hit, drog ut alldeles på tiden. Jag tror också att de hade sönder vår toalettspegel men det upptäckte vi efter tre dagar och då är det ju så dags att ringa :-(
  • Micke S
    Micke S skrev om ProffsCleaner Blekinge
    Har uteblivit 2 gånger på avtalad tid! Har tagit ledigt 2 gånger från jobbet för att dom skulle komma och provstäda men de har uteblivit bägge gångerna. Första gången hade de glömt bort och andra gången var de på väg men fick förhinder. De är så fega att de inte svarar när jag ringer för en muntlig förklaring. Anlita dom inte ...skitfirma.

Parkdalavägen 2, 372 37 Ronneby