PS Tak

PS Tak

Ring 073-987 09 43 pstak.se
3.5

PS Tak är ett byggföretag som har specialiserat sig på takarbeten. Vi har många års erfarenhet av takläggning! Är ansvarsförsäkrade hos Vardia. Är med i Villaägarnas riksförbund.

2 omdömen om PS Tak

Eva E
Skrev om PS Tak

Behövde en takläggare för att lägga ny takpapp, samt byta vindskivor på vår kolonistuga. De var snabba att ta kontakt och snabbt utfört arbete. Jag var mycket nöjd med arbetet. Det enda aber jag har är att det stänktes färg på min nymålade ytterdörr samt det droppades färg lite här och där på staket och grinden. Det är det som drar ner mitt betyg lite.

Vesivek Sverige AB
4.8/5 i betyg av 1086 omdömen 4.8 av 1086 omdömen

Efter att ha granskat offerter från olika företag så föll vårt val på Takexpress. Orsaken var att de lovade att göra arbetet på mindre än e

Patrick S Patrick S
Leif J
Skrev om PS Tak

Byte takpapp på garage: Snabbt svar med offert, ringde och stämde av mina behov osv, kom på utsatt tid, städade efter sig så helhetsintrycket är ett bra utfört arbete. Några mindre anmärkningar från min sida på utfört arbete men de bristerna fixades till utan några invändningar. Jag är mycket nöjd med leveransen, personlig kontakt och att arbetet utfördes på den tid som utlovats.