Alla kategorier Kök Stockholms län Stockholm Bromma Ulvsunda Puustelli Bromma
Rekommenderat företag 2015 - Puustelli Bromma

Puustelli Bromma

Ulvsundavägen 21, 167 32 Bromma — Visa karta

Puustelli är Finlands ledande köks-, förvarings- och badrums- möbeltillverkare. Välkommen till Puustelli Bromma!

Läs vad 21 kunder tycker om Puustelli Bromma

• Gunnar Ö
    Gunnar Ö skrev om Puustelli Bromma
    Vi fick ett mycket bra bemötande av Jonas Engström som var mycket trevlig och som gav flera bra tips på smarta lösningar. Bra engagemang och kontinuerlig information.
    Är förstås mycket nöjda med kvaliten på inredning samt ett proffsigt montaget av snickaren Ronnie. Bra detaljfinnish och snabbt jobbat. Allt var över förväntan och vi har redan rekommenderat andra om våra positiva upplevelser med Puustelli.
    2016-05-14 Margareta O svarar Gunnar Ö
    Tack för fina ord och rekommendation.
    Hälsningar från Jonas, Ronnie och hela Puustelli Kök Bromma.
  • Mikael S
    Mikael S skrev om Puustelli Bromma
    mycket bra service trevligt bemötande snabba svar
  • Marie J
    Marie J skrev om Puustelli Bromma
    Jag beställde ett nytt kök, som jag fick levererat och uppsatt. Den firma som monterade köket gjorde även en del annat arbete som jag beställde direkt av dem. Det mesta har fungerat bra. Klagade endast på diskbänken, som var repig, men den fick jag utbytt. Det gick bra att diskutera med Puustellis personal i Bromma (Jonas Engström) och få tips på inredningen. Så över lag är jag nöjd och kan tänka mig att anlita Puustelli igen om det skulle bli aktuellt.
  • Frida J
    Frida J skrev om Puustelli Bromma
    Fint kök. Bra och personlig service.
    2016-05-06 Margareta O svarar Frida J
    Tack.
    Mvh/ Puustelli Kök Bromma
  • Kristina B
    Kristina B skrev om Puustelli Bromma
    Helt nytt kök planerades. Hade från början tänkt ett IKEA-kök, men snickaren Thomas (som jag kände sedan tidigare som en superbra snickare!) tyckte att jag skulle kontakta Jonas...Jonas kom och mätte ritade, och ansträngde sig verkligen att få med allt jag ville inom den budget jag hade. Sedan gick det ju inte att välja ett IKEA-kök...! Allt har varit mycket bra från början till slut, och jag fick verkligen det kök jag ville ha. Jag är supernöjd!
    2016-05-04 Margareta O svarar Kristina B
    Hälsningar/
    Jonas, hantverkarna och hela personal på Puustelli Bromma
  • Jonathan S
    Jonathan S skrev om Puustelli Bromma
    Proffsigt och bra förslag till lösningar. Dessutom duktiga hantverkare som installerade köket åt oss.
    2016-05-03 Margareta O svarar Jonathan S
    Tack för fina ord.
    Hälsningar/
    Jonas Engström, handverkarna och hela Puustelli Kök Bromma
  • Dimitrios
    Dimitrios skrev om Puustelli Bromma
    Kan varmt rekommendera Puustelli i Bromma med personal.
    Beställde nytt kök inklusive montering. Dominik (säljaren) såg till att ha kontinuerliga möten med oss både före, under och efter beställningen/monteringen -så allt flöt på alldeles perfekt. Har dessutom alltid fått väldigt snabb återkoppling på alla de frågorna jag har haft.
    Då jag själv arbetar i en bransch där kundnöjdhet är viktigt så kan jag med gott samvete säga att Puustelli i Bromma håller en väldigt hög standard, inget är för svårt och inget är omöjligt och det är ingen stress kring beslut. Konkreta förslag och rekommendationer med för och nackdelar på diverse utrustningar, lådor, skåp, belysning och färger.
    De från personalen vi har mött (varit i butiken minst 5gånger) har alltid haft ett bra bemötande - de är sympatiska, kompetenta och omtänksamma. Varför det blev just Puustelli kök och inget annat har nog mest med personalen att göra, de är seriösa och har kunden i fokus.
    Vi valde även deras rekommenderade hantverkare (full montering inklusive rivning och transport av gamla köket) vilket jag också varmt kan rekommendera. Allt blev klart i tid, och hanterverkarna var väldigt punktliga. Då vi är en småbarnsfamilj så var det också av stor glädje när vi insåg att man snyggt plockade undan alla vassa/tunga verktyg efter varje arbetspass. Vi hade även avstämning varje morgon om vad som skulle göras och när saker och ting skulle kopplas in, ex vatten och el.

//D
    2016-03-07 Margareta O svarar Dimitrios
    Tack för fina ord och rekommendationer.
    Mvh/ personal på Puustelli Kök Bromma
    2016-03-07 Dimitrios svarar Margareta O
    Tack själv.
    Återkommer när det är dags för badrumsrenovering :)
    //Mvh Dimitrios
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Therese W
    Therese W skrev om Puustelli Bromma
    Vi är mycket imponerade och nöjda över rådgivningen vi fått från Puustelli i Bromma. Köket är precis som vi drömt om.
    2016-05-02 Margareta O svarar Therese W
    Tack för fina ord.
    Hälsningar / personal på Puustelli Kök Bromma
  • Lena S
    Lena S skrev om Puustelli Bromma
    Varför kallas denna ruta för rutan till höger??? Hos mig är det rutan nedan eller vänster. Vi köpte Puustellikök och är mycket nöjda med det. Lena Sundström
  • Mia L
    Mia L skrev om Puustelli Bromma
    Mycket professionell och serviceminded personal.
  • namir l
    namir l skrev om Puustelli Bromma
    Mitt andra kök som jag beställt hos Margareta Olsson, hon är mycket professionell i sitt yrke och alltid hjälper att hitta de bästa lösningar även till de icke standarta problem. Margareta är också väldigt trevlig och positive person.
  • Björn L
    Björn L skrev om Puustelli Bromma
    Köpte två kompletta kök, det ena stort, det andra mindre. Fick MYCKET bra bemötande. Kreativt, noggrant och tålmodigt, lyssnade på våra önskemål och tog väl hand om de ändringar som vi förde in under planeringen.
  • Nikoletta S
    Nikoletta S skrev om Puustelli Bromma
    hej
    jag hade planer för en kök- köp bemötande var utmärkt!!!
    som kund kände mig bekväm o tillräckligt med servis!!!
  • Hannu O
    Hannu O skrev om Puustelli Bromma
    Mycket bra personlig och äkta vänlig service.
    Kan varmt rekommendera detta företag till andra.
  • Lena S
    Lena S skrev om Puustelli Bromma
    Jag kan varmt rekommendera Puustelli kök. Vi är otroligt nöjda med allt, kvalitet, service och arbete.
  • Claes H
    Claes H skrev om Puustelli Bromma
    Vi är väldigt nöjda med vårt nya kök. Installationen fungerade utmärkt. Tack
  • Niclas J
    Niclas J skrev om Puustelli Bromma
    Vi har köpt 3 st kök från Puustelli inklusive montering och har alltid varit mer än nöjda..
    2015-06-30 Margareta O svarar Niclas J
    Tack för varma ord och att ni rekommenderar Puustelli Kök Bromma. Ni är hjärtlig välkomna om ni behöver någon hjälp.
    Med vänlig hälsning/

Margareta Olsson/ Butikschef
  • teddy h
    teddy h skrev om Puustelli Bromma
    Jag fick mitt kök för ett tag sedan och make till service har jag aldrig varit med om. Säljare var grymt engagerad och kom med väldigt bra lösningar. Deras monteringsgubbar var jättetrevliga och när allt var klart kom säljaren med en present och önskade oss lycka till. Nu ska en kompis som behöver kök också beställa av Puustelli.
  • Hannu K
    Hannu K skrev om Puustelli Bromma
    Världens skönaste personal! Aldrig mött tidigare såna personer som gör köket precis så som man har tänkt sig, och hjälper till med extra idéer. Inte den billigaste men jag väljer dom för den fina service som man får.
  • Tobias H
    Tobias H skrev om Puustelli Bromma
    På rekommendation från två grannar vände vi oss till Puustelli (efter noggrann jämförelse av andra köksleverantörer) när vi skulle byta köket för några år sedan. Visserligen inte billigast i branschen, men samtidigt har jag aldrig varit med om så tillmötesgående, trevlig och engagerad personal - och det gäller allt från säljare till snickare/montörer. Dessutom har de inställningen "det fixar snickaren på plats, inga problem!" när man frågar "hmm, skulle man kunna tänka sig att ...". Vi fick massa specialanpassningar som verkligen gjorde skillnad i vårt köks underliga planlösning.
    Emma K, Karl E gillar detta

Ulvsundavägen 21, 167 32 Bromma