Qlip4you Vännäsby

Qlip4you Vännäsby

Ring 4693-52 05 20 www.qlip4you.se

Välkommen till Qlip4you Vännäsby! Vi på Qlip4you Vännäsby är en modern frisörsalong som erbjuder skräddarsydda lösningar för dig som kund. Vi lägger stor vikt vid att sätta kunden i fokus och att alla ska känna sig välkomna. Vi har gått samman med det italienska hårmärket Davines för att kunna erbjuda våra kunder det bästa...

686 omdömen om Qlip4you Vännäsby

Mattias C

Hon gör alltid ett bra jobb, och hon är lyhörd för om kunden känner för att prata mycket, lite eller inget alls. Verkar verkligen bry sig om sina kunder.

Madelene J

Jag blev väldigt bra bemött och mina förväntningar gick hon över och anpassade sig jättemycket och kom på nya ideer eftersom mitt hår förändrades till det oförväntade. väldigt bra upplevelse, väldigt duktig frisör, väldigt bra resultat

Signild N

Kunnig och lyhörd för mina önskemål.

Wilma L

Den är jätte bra blev super nöjd med resultatet

Mikael S

Sofia fixade mitt hår och skägg. Väldigt proffsig, kunnig och trevlig. Blev väldigt nöjd och kommer att komma tillbaka

Helena F

Kunnig och trevlig! Rekommenderas!

Susanne H

Har roliga och bra med ideer, lång erfarenhet. Trevlig atmosfär i butikerna!

Katja J

Alltid professionellt bemötande och bra idéer om frisyr.

Elisabet Ann-Kristin M

Varmt och förstående bemötande. Förklarade vad hon hade i håret vid tvätt. Eftersom det var en klippning jag köpt. Är väldigt nöjd.

Anne-Liss L

Mycket duktig som frisör kunnig och fint bemötande.

Barbro K

Rebecca har allt en frisör behöver social kompetens samt skicklig med sax och färg Att gå från frisören snygg och nöjd, det blev jag helt klart Alltid lika skönt att gå till Clip4 You, trevliga människor, lyhörda och mycket kompetenta

Ingrid M

Snyggt klippt av proffsiga Rebecca. Trevligt bemötande gav en härlig avkoppling mitt I vardagen.

Maria P

Fantastiskt bemötande: lugnt, tryggt och professionellt. Alla förväntningar möttes och mer därtill. Klippte min son som är 6år. Han är inte så glad att gå till frisören, men hennes lugn och effektivitet, gjorde att han kunde slappna av och det gick jättebra, blev så snyggt. Hon fångade även hans intresse genom att prata med honom, ta reda på hans intressen och prata om dem. Är så glad och tacksam.. kan absolut rekomendera henne som frisör..

Elisabet B

Var till Anneli som är en väldigt trevlig person och fick fotvård vilket hon är väldigt duktig på att göra.

Daniel A

Trevligt och glatt bemötande samt grym på att klippa

Maria J

Lyhörd. gått hos henne länge, kan mitt hår

Peder N

Helnöjd med Sandras klippning👍

Birgitta E

Trevlig och noggrann. Bra klippning och styling!

Marcus L

Min dotter på 12 klippte sig och blev jättenöjd.

Pia B

Tycker Rebecca bemötte mitt barnbarn som klippte sig på ett bra sätt

Olivia E

Nogrannt genomklippt hår. Väldigt nöjd!

Maria F

Som alltid- bästa frisören. Tack!

Ulrika F

Bra kommunikation med mig som kund, lyssnade in men kom även med sina professionella synpunkter. Tog även emot hjälp av en mer erfaren frisör när det behövdes, det kändes tryggt.

Helen M

Jag har varit kund hos just Rebecca I massor av år, provat många andra frisörer (jag är korthårig och klipper mig ofta). Återkommer alltid till Rebecca för hon är lyhörd, mkt kunnig och ger bra tips. En frisör utöver det vanliga, rekommenderar henne varmt!

Marita L

Trevligt bemötande , tog hand om en på ett bra sätt. Lite mer massage av ben hade uppskattats efter en lång dag på jobbet . Men kommer att besöka fotvården igen. Blev nöjd.

Sam P

Hon va ju som trevlig, jag vart av ve lång håre så se man få vell va nöjd

Leif S

Lyhörd och har koll på mig som kund, bara positivt att säga om den frisörskan

Sven F

Trevligt och proffsigt bemötande, uppfyllde mina förväntningar.

Malin J

Sandra är helt fantastisk hon är noggrann och trevlig och mitt hår blev magiskt. Jag gjorde färg och klipp.

Anneli H

Bra bemötande, trevlig och pratglad, väldigt duktig på att klippa. Jag fick det jag bad om.

Andrea R

Briljant, inlyssnande, kreativ och alla andra existerande superlativer ❤️

Marina D

Oerhört trevlig, visste vad hon gjorde!

Tommy Å

En trevlig och lagom pratig tjej . Och naturligtvis duktig på att klippa.

Ammi I

Omtyckt utav våra boenden på gruppbostaden. De säger att hon alltid är glad o snäll... Duktig på fotvård

Eva-Marie L

Anneli är duktig på fotvård. Lugn och trevlig.

Skrev om Qlip4you Vännäsby

Trevligt bemötande och fint arbete av frisören.

Ulrika F

Trevligt bemötande och proffsigt arbete. Mycket nöjd

Mattias L

supernöjd med besöket! noggrann och trevlig!

Anna T

Fick ett trevligt bemötande och min fotvård var välbehövlig! Är jättenöjd med hur fina mina fötter blev och att jag inte har ont längre av min förhårdnad. Kan varmt rekommendera fotvården av Anneli!

Lina O

Alltid ett trevligt bemötande med ett leende på läpparna. Kunnig och proffesionell. Lyhörd och inkännande.

Monica H

Jag har gått hos Ulrika i 15 års tid. Är mycket nöjd med henne. Hon besitter mycket kunskap och man får bra tips och råd av henne. Man får alltid ett bra bemötande.

Åza S

Hon är lugn och respektfull och klipper jättebra.

Christer T

Trevligt bemötande och lyhörd för önskemål.

Runa H

Mjukt och trevligt bemötande. En god lyssnare och inkännande sätt. Glad och mjuk i sättet. Trevligt samtal under klippningen. Jag blev väldigt nöjd med både stunden och resultatet av klippningen.

Johanna H

Alltid lika glatt bemötande, superduktig med både sax och maskin. Har alltid bra råd/guidning om man är lite velig. Blir aldrig fel när man klipper sig hos Rebecca :)

Maire J

Känner mig väldigt nöjd med både klippningen och av fix med brynen. Sofia känns lugn och trygg i det hon gör.

Jessica A

Hon är väldigt professionell och kunnig. Blir alltid superbra bemött. Har aldrig känt mig missnöjd. Hon brinner för sitt yrke. Jag rekommenderar alla att klippa dig och färga håret här.

Annukka S

Bra jobb och fötterna håller sig fina flera veckor efteråt

Annukka S

Bra resultat, snäll och vänlig frisör

Annica L

Mycket trevlig och bra service gäller alla som jobbar där