RCD Bil AB, sid 2

Västbergavägen 24, 126 30 Hägersten — Visa karta

Hos RCD Bil AB får du service av en bilhandlare i världsklass! Som vår kund är du alltid i fokus och vi skräddarsyr affären precis som du vill ha den. Trygghet är A och O för oss och vi gör allt för att skapa tillit och för att försöka uppnå dina förväntningar.

Vi har massor av erfarenhet och kan garanterat hitta en lösning som passar dina behov. En bilmäklare ska se till att både köpare och säljare blir så nöjda som möjligt, och det är något vi alltid strävar efter.

Kontakta oss om du har en bilaffär på gång - vi ser fram emot att hjälpa dig!

Läs vad 121 kunder tycker om RCD Bil AB

• 2020-03-13

MAGNUS L skrev om RCD Bil AB
    Snabbt, smidigt o seriöst.
    Väldigt trevliga att göra affär med o följde upp proffsigt efter. Läs mer
  • 2020-03-13

Nathalie A skrev om Ramjar Rasul en del av RCD Bil AB
    Bra samspel, kommunikation, trevliga Läs mer
  • ROBERT B

2020-03-10

ROBERT B skrev om RCD Bil AB
    Sålde en Mercedes CLA och fick fantastiskt och trevligt samt mycket seriöst bemötande av bilhandlaren Rabaz. Har gjort många bilaffärer men aldrig lika positiv som denna. Ska ni köpa bil kolla hos RCD först. De har välvårdade och fina bilar till bra pris. De förmedlar seriositet och är mycket hjälpsamma samt lösningsinriktade. Bara positivt👍 Läs mer
  • 2020-03-09

MARCUS B skrev om Ramjar Rasul en del av RCD Bil AB
    Bought a car from Ramjar and I can say that it was a great deal and I received good help and got great tips on my new car. Thanks Ramjar and RCD for great service. Läs mer
  • 2020-03-09

Daniella Vienne N skrev om Ramjar Rasul en del av RCD Bil AB
    Smidigaste bilköpet jag gjort! Hög servicenivå genom hela affären. Ramjar hade svar på alla mina frågor och var supertrevlig! Jag ger både Ramjar och RCD Bil mina varmaste rekommendationer! Läs mer
  • Emina J

2020-03-06

Emina J skrev om RCD Bil AB
    Jag sålde min bil till RCD. Allting gick så smidigt och snabbt. Pengarna fanns på konto inom några timmar (innan bilen hämtades).
    Professionellt bemötande rakt igenom! Läs mer
  • 2020-03-04

Carina L skrev om Ramjar Rasul en del av RCD Bil AB
    Jag köpte en bil och blev bemött på ett proffsigt sätt. Kan rekommendera RCD Bil AB och Ramjar Rasul varmt.

Mvh Carina Lindell Läs mer
  • 2020-03-02

Thomas E skrev om Ramjar Rasul en del av RCD Bil AB
    Köpte en BMW X1 och blev väl omhändertagen på RCD. Allt som allt mycket trevlig upplevelse och inget att klaga på. De fixade det jag hade synpunkter på på bilen. Läs mer
  • Ali E

2020-03-01

Ali E skrev om RCD Bil AB
    Jag fick en väldigt bra bemötande och god service av Rebaz. Fick en bra inbytesvärde på min bil och passade på att köpa en bil av honom. Kan varmt rekommendera RCD Bil om du funderar på att byta bil. Läs mer
  • 2020-02-28

Hind H skrev om Ramjar Rasul en del av RCD Bil AB
    Mycket bra service är mer än nöjd! Läs mer
  • 2020-02-08

PEDER N skrev om RCD Bil AB
    Snabb och smidig försäljning. Ett företag man kan lita på Läs mer
  • 2020-02-05

Hasse A skrev om RCD Bil AB
    Jag rekommenderar starkt detta företag. mycket proffsiga. köpte en Volkswagen passat 2,0 r-line, fick exakt den service och det lilla extra som man inte ens kan förvänta sig hos en bilhandlare idag. Rebaz ägaren för bilfirman gick väldigt grundligt igenom bilen, allt som gjorts med bilen och skicket i helhet, fel som fanns på bilen åtgärdades helt och jag kunde köra ut en bil i perfekt skick, sparade mig en massa huvudvärk. älskar företag som har korten på bordet och tänker långsiktigt med alla sina kunder. jag kommer alltid i första hand vända mig till RCD Bil Hägersten vid bilköp. tusen tack för en fin upplevelse och en bil som jag och familjen kan köra med gott samvete. 💕 Läs mer
  • 2020-01-07

GUSTAF C skrev om RCD Bil AB
    Kan inte annat än ge högsta betyg till RCD bil. Mycket pålitlig och trevlig säljare som skötte hela affären mycket snyggt, och lösningsorienterat. Kommer återkomma som kund när det är dags igen. Läs mer
  • 2019-12-22

Jag köpte en seat av Rebaz , super bra affär och en toppen säljare 👌 Läs mer
  • Anders L

2019-11-14

Anders L skrev om RCD Bil AB
    Man tänker ju, hur kan någon bara ha högsta betyg på Reco, och i bilbranschen finns det mycket fuffens...? Men nej, här var det the real deal. Sålde min bil till RCD idag, till rimligt pris. Otroligt smidig och trevlig affär. Tack! Fräsch och stor bilhall förresten, väl värd ett besök. Läs mer
  • 2019-10-28

Arda A skrev om RCD Bil AB
    Kunnig och professionell säljare. Kändes tryggt hela processen! Läs mer
  • 2019-10-11

Mikael E skrev om RCD Bil AB
    Professionellt bemötande rakt igenom. Allt gick mycket smidigt och Rebaz är pålitlig och mycket serviceorienterad. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-09-30

Elin M skrev om RCD Bil AB
    Köpte en BMW 390L, bra bemötande och superfin bil! /Nöjd kund Läs mer
  • 2019-08-08

Johnny R skrev om RCD Bil AB
    Bra service med schysst personal. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-06-12

Urban L skrev om RCD Bil AB
    Kunnig och tillmötesgående personal. Läs mer
  • 2019-05-18

Per Olov B skrev om RCD Bil AB
    Köpte en begagnad bil. Utmärkt service. Vänligt bemötande. Bra information som har visat sig vederhäftig. Kan absolut rekommendera denna firma. Läs mer
  • 2019-05-14

Ebru T skrev om RCD Bil AB
    Köpte min Audi A6 i april och kunde inte vara mer nöjd med både bilen och servicen vi fick. Sjukt smidig affär och en otroligt bra säljare. Rekommenderas starkt! Läs mer
  • 2019-04-19

Christer J skrev om RCD Bil AB
    Köpte en begagnad bil träffade säljaren som var rak trevlig bilen hade inte allt som jag ville men han fixade det..bilen var snabbt klar för leverans jag var jätte nöjd. Affären mellan oss var som det skall vara båda nöjda .Jag rekommenderar verkligen RDS bil AB. Läs mer
  • Md K

2019-03-20

Md K skrev om RCD Bil AB
    Sålde min bil inbyte till rcd bil och köpte en av dom, strålande service jag kommer definitivt köpa fler bilar av dom. Läs mer
  • 2019-03-04

Rebin A skrev om RCD Bil AB
    Köpte en BMW 535 och riktigt nöjd med servicen jag har fått från RCD bil, bra bemötande samt kunnig säljare, tack och på återseende. Läs mer
  • Tobias W

2019-03-04

Tobias W skrev om RCD Bil AB
    Köpte en Audi a5. Nöjd med bilen samt att dom hade bra finansiella lösningar. Läs mer
  • 2019-03-02

Yousef A skrev om RCD Bil AB
    Erfaren bilhandlare med ett bra bemötande, lösningorientierad! Helt klart proffs på sin sak.

Min upplevelse var en väldigt smidig och problemfri affär. Kunnig säljare som hjälpte mig få bättre insikt i marknaden och min bils faktiska värde. Läs mer
  • 2019-02-20

Jasmin T skrev om RCD Bil AB
    Extremt bra service! Super nöjd med min Jaguar! Läs mer
  • 2019-02-04

Alexander P skrev om RCD Bil AB
    Efter kontakt med ett flertal bilhandlare så valde jag att sälja min bil via RCD bil.
    Från första kontakt till sista kontakt med företaget så har jag fått ett kanon bemötande.
    Jag upplevde att de tänkte på mitt bästa längs hela affären. Kan inte minnas när jag fick ett sådant professionellt bemötande senast.
    Kommer absolut kontakta Rebaz på RCD bil nästa gång jag skall sälja eller köpa bil Läs mer
  • 2019-02-01

Michael R skrev om RCD Bil AB
    Mycket proffesionellt och trevligt. Väldigt smidig bilaffär. Läs mer
  • 2019-01-26

Philip G skrev om RCD Bil AB
    Bra personal, bra service.
    Rekommenderar starkt. ! Läs mer
  • 2019-01-18

Jamal J skrev om RCD Bil AB
    Grymt trevligt och bra service, rekommenderas ! Läs mer
  • 2019-01-07

Glenn S skrev om RCD Bil AB
    Jag har blivit mycket bra bemöt av företaget i samband med mitt bilbyte.jag kan rekommendera för andra att göra affärer med detta företag.
    Jag är mycket nöjd.
    Mvh Glenn Söderholm västervik. Läs mer
  • 2018-12-14

Lennart A skrev om RCD Bil AB
    Utmärkt service och bemötande. Läs mer
  • Jens B

2018-11-17

Jens B skrev om RCD Bil AB
    Första bilköpet för mig så jag har svårt att jämföra med andra bilhandlare, men jag kan inte minnas att jag fått så god service i någon affär någonsin tidigare.
    Räknar med att byta upp mig om något år och kommer garanterat se vad RCD har att erbjuda innan jag söker på andra sätt. Kan och kommer varmt rekommendera firman till alla jag känner.
    Fem stjärnor med plus i kanten.

Köpte en Volvo V50, allt var som beskrivet eller bättre. Fick vägbeskrivning till närmsta busshållplats och hämtad där med bilen jag var intresserad av. Alla frågor jag hade blev besvarade på ett bra sätt. Lugnt, trevligt och förtroendeingivande bemötande. Läs mer
  • Steinar D

2018-11-07

Steinar D skrev om RCD Bil AB
    Från första telefonsamtalet till leverans av fordon, så har RCD BIL uppträtt exemplarisk. Jag köpte bilen genom Blocket och det som stod om bilen stämde till 100%. Nästa gång jag skall köpa bil, kommer jag utan tvekan att vända mig till RCD BIL.
    Tack för en god affär! Läs mer
  • Mats I

2018-10-28

Mats I skrev om RCD Bil AB
    Min far köpte en begagnad bil av rcd bil och bytte in sin gamla och vi åkte tur och retur 240 km för denna affär och vi fick ett utmärkt bemötande och förstaklassig service. Fem stjärnor av fem möjliga 😃 Läs mer
  • 2018-10-19

Christopher T skrev om RCD Bil AB
    Rebaz var väldigt ärlig och väldigt hjälpsam. Affären gick snabbt och smidigt utan problem. Jag kan rekommendera RCD Bil. Läs mer
  • 2018-10-09

Andreas B skrev om RCD Bil AB
    När man köper bil så är resan mellan olika hemsidor och bilföretag en del i processen. Drömmen är att hitta bilen man önskar med all utrustning och framförallt till vettigt pris. Väl där så behöver känslan av förtroende mellan försäljare och köpare infinna sig, då är cirkeln sluten.
    På RCD-bil hittade jag alla dessa parametrar vilket gör att jag varmt kan rekommendera dem till alla som känner att man vill göra en bra och trygg bilaffär.
    /Andreas Läs mer
  • 2018-09-10

Robert S skrev om RCD Bil AB
    Köpte en V60, som var klar att hämta 3 arbetsdagar TIDIGARE än vad Rebaz utlovade. Riktigt jävla bra service :-)...faktiskt den bästa jag varit med om hittills i samband med att köpa bil.
    Rebaz är seriös, genuin.....rakt igenom en otroligt schysst kille.

Att köpa bil......! Det blir inte bättre än såhär. Läs mer
  • Victoria E

2018-09-10

Victoria E skrev om RCD Bil AB
    Rekommenderar RCD BIL AB starkt⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
    Fantastiskt trevlig säljare, enkel och smidig.
    Bytte in min passat och fick med mig en fin touran hem som vart precis i de skick säljaren beskrivit över telefon.

Kommer absolut att besöka RCD BIL igen när det är dags för ett nytt köp! Läs mer
  • 2018-09-05

Sven-olof D skrev om RCD Bil AB
    Bra bemötande och smidig affär Sam hjälp med alla papper Läs mer
  • 2018-08-18

Roger W skrev om RCD Bil AB
    Bra service utan en massa floskler! Rekommenderas! Läs mer
  • 2018-07-16

Geovorg K skrev om RCD Bil AB
    Utmärkt service, snabb och smidig affär med trevlig personal! Läs mer
  • 2018-07-08

Lars N skrev om RCD Bil AB
    Hade försäljaren bara haft rätt fotbolls lag som intresse så hade han fått 10 i omdöme . Som sagt en kanon kille utan bekymmer. Mvh Lars Nilsson Borås Läs mer
  • 2018-07-05

Oscar V skrev om RCD Bil AB
    Bra bemötande och utmärkt service! Rekommenderar att handla via RCD! Läs mer
  • 2018-06-30

Omar skrev om RCD Bil AB
    Mycket bra service, jag ringde dagen innan för att kolla om en bil fanns kvar, säljaren gick igenom bilen för mig till punkt och pricka, när jag väl var där stämde allt överens med det han sa och jag fullföljde köpet. Rekommenderar starkt denna firma. Läs mer
  • 2018-05-24

Youcef H skrev om RCD Bil AB
    Utmärkt service. Sålde min bil hos RCD bil AB på uppdrag. Allt sköttes mycket smidigt och fick min bil såld på mindre än en vecka. Läs mer
  • Arda C

2018-05-21

Arda C skrev om RCD Bil AB
    Grymt bra service. Vi köpte en Audi A3 där och återkommer när det är dags för nästa bilbyte. Tack för all hjälp RCD bil. Läs mer

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte