Remelco Mölndal

Remelco Mölndal

Ring 031-67 83 30 www.remelco.se

Remelco bilvård kan ge er bil den omvårdnad som den behöver för ett längre liv. Våra serviceprogram av olika behandlingar restaurerar, rengör, skyddar och höjer kvaliteten på er bil. Med Remelcos hjälp bevarar du nybilskänslan länge.

16 omdömen om Remelco Mölndal

Magnus L
Skrev om Remelco Mölndal

Oerhört proffsigt och vänligt bemötande. Alltid glatt och en "inga problem" anda som är underbar.

Ditec Sisjön
4.7/5 i betyg av 448 omdömen 4.7 av 448 omdömen

Fått tips om er av en jobbarkompis, lämnade in bilen och är helt nöjd med resultatet

Gun Catarina E Gun Catarina E
Michael A
Skrev om Remelco Mölndal

Ett fantastiskt bra förlegat som ALLTID gör allt för att försöka hjälpa oss då vilägger uppdrag till dom. Dom lever alltid upp till våra krav, samt att leveransen alltid är över förväntan.

Ventab göteborg ab
Skrev om Remelco Mölndal

Mycket bra, alltid glada försöker alltid hinna med och alltid bra resultat

Håkan D
Skrev om Remelco Mölndal

Jag köper tjänster i form av bilrecond, tvätt in och utvändigt samt vaxning och polering av våra bilar.Jag får alltid trevligt bemötande av Anders och Lars men känner ibland att när de inte är där så är servicegraden lägre ( viljan att snabbt försöka uppfylla kundens önskemål ) Det är alltid bra utfört arbete som jag får när jag lämnar in någon av våra bilar. Sedan Anders övertog företaget är Remelco numera ett proffsigt företag som sätter kunden i focus. Priserna har dock ökat i orimligt hög takt de två senaste åren....

Ulrika S
Skrev om Remelco Mölndal

Lämnar min tjänstebil för tvätt där. Ett kanon gäng och super proffsiga. bra service.

Yamahacenter
Skrev om Remelco Mölndal

Ett fantastiskt varmt och fint bemötande av alla i företaget. Känns tryggt när man hämtar ut sin bil.

Wenche R
Skrev om Remelco Mölndal

Bra service från början till slut . Perfekt mottagande o våra förväntningar uppfylldes till fullo.

Jan-olof W
Skrev om Remelco Mölndal

BRA BEMÖTANDE. BRA UTFÖRDA JOBB.

Visutech digital ab
Skrev om Remelco Mölndal

Alltid vänligt bemötande och perfekt service. Proffsigt från början till slut. Känns som man får en ny bil i retur varje gång, tack. Jan-Olof Jungersten Visutech

Godhems plåt ab
Skrev om Remelco Mölndal

Bra service, hämtar våra bilar för tvätt. Öppettider som passar oss. Bra resultat på tvätten. Trevlig personal

Johan M
Skrev om Remelco Mölndal

Det finns flera skäl att välja Remelco. Först och främst resultatet - bilen blir som ny! Det andra skälet är flexibiliteten - inget stök - det mesta går. Jag och min bil har hittat "hem".

S & a västteknik ab
Skrev om Remelco Mölndal

Jag vet inget om remelco Mölndal men dom killarna i remelco hisingen är vi riktigt nöjda med. Dom försöker hjälpa även om vi inte har bokat tid. Med vänlig hälsning, Martin Söderqvist

Johan B
Skrev om Remelco Mölndal

Anders och personalen är bäst på allt de levererar.

Camfil A
Skrev om Remelco Mölndal

Bilen är jättefin när den har varit hos Remelco! Ett plus för den supergoa personalen!!

Anders B
Skrev om Remelco Mölndal

Rekonditionering av bilar. Mycket bra!

Tommy W
Skrev om Remelco Mölndal

Man kan alltid lita på Remelco som leverantör finns aldrig några hinder bara möjligheter och lösningar!