Alla kategorier Bilvård Västra Götaland Mölndal Remelco Mölndal

Remelco Mölndal

LUNNAGÅRDSGATAN 13, 431 90 Mölndal — Visa karta

Remelco bilvård kan ge er bil den omvårdnad som den behöver för ett längre liv. Våra serviceprogram av olika behandlingar restaurerar, rengör, skyddar och höjer kvaliteten på er bil. Med Remelcos hjälp bevarar du nybilskänslan länge.
Södra Hildedalsgatan 7, 41705, GÖTEBORG
BRAB Autoservice
Marie P:
Nöjd med allt. God service. Det enda jag skall fråga är varför inte luftfiltret var bytt när de gjorde service.

Bilvårdare nära Remelco Mölndal:

BÖGATAN 46, Göteborg
Välkommen till Eco Bilvård. Hos oss får du bra service, personlig kontakt och et... Läs mer ›
Adriana K:
Världens bästa personal. Kunniga inom allt. Väldigt trevligt bemötande och alltid lika snabb service. Hittar alltid en lucka när min bil str...
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 16 kunder tycker om Remelco Mölndal

• Magnus L
    Magnus L skrev om Remelco Mölndal
    Oerhört proffsigt och vänligt bemötande. Alltid glatt och en "inga problem" anda som är underbar.
  • Michael A
    Michael A skrev om Remelco Mölndal
    Ett fantastiskt bra förlegat som ALLTID gör allt för att försöka hjälpa oss då vilägger uppdrag till dom.
    Dom lever alltid upp till våra krav, samt att leveransen alltid är över förväntan.
  • Ventab Göteborg Ab
    Ventab Göteborg Ab skrev om Remelco Mölndal
    Mycket bra, alltid glada försöker alltid hinna med och alltid bra resultat
  • Håkan D
    Håkan D skrev om Remelco Mölndal
    Jag köper tjänster i form av bilrecond, tvätt in och utvändigt samt vaxning och polering av våra bilar.Jag får alltid trevligt bemötande av Anders och Lars men känner ibland att när de inte är där så är servicegraden lägre ( viljan att snabbt försöka uppfylla kundens önskemål )
    Det är alltid bra utfört arbete som jag får när jag lämnar in någon av våra bilar.
    Sedan Anders övertog företaget är Remelco numera ett proffsigt företag som sätter kunden i focus. Priserna har dock ökat i orimligt hög takt de två senaste åren. När jag idag jämför Remelcos pris för exempelvis Tvätt & Lätt med andra firmor som jag ibland anlitar ligger priset ca 100kr för högt per Tvätt & Lätt och det gör stor skillnad om man har flera bilar och tvättar ofta.
    Slutsats:
    Träna personalen lite mer hur du vill att de skall representera firman när inte cheferna är där och ta en funderare på prissättningen. Det är lätt att bara höja priset och tänka att det gick ju bra men det är också lätt att ''slå i taket'' utan att kunderna säger något och helt plötsligt så byter kunden leverantör utan att du vet varför.

Hälsningar

Håkan Davidsson
  • Ulrika S
    Ulrika S skrev om Remelco Mölndal
    Lämnar min tjänstebil för tvätt där. Ett kanon gäng och super proffsiga. bra service.
  • Yamahacenter
    Yamahacenter skrev om Remelco Mölndal
    Ett fantastiskt varmt och fint bemötande av alla i företaget.
    Känns tryggt när man hämtar ut sin bil.
  • Wenche R
    Wenche R skrev om Remelco Mölndal
    Bra service från början till slut .
    Perfekt mottagande o våra förväntningar uppfylldes till fullo.
  • Jan-olof W
    Jan-olof W skrev om Remelco Mölndal
    BRA BEMÖTANDE. BRA UTFÖRDA JOBB.
  • Visutech Digital Ab
    Visutech Digital Ab skrev om Remelco Mölndal
    Alltid vänligt bemötande och perfekt service. Proffsigt från början till slut. Känns som man får en ny bil i retur varje gång, tack.

Jan-Olof Jungersten
    Visutech
  • Godhems Plåt Ab
    Godhems Plåt Ab skrev om Remelco Mölndal
    Bra service, hämtar våra bilar för tvätt.
    Öppettider som passar oss.
    Bra resultat på tvätten.
    Trevlig personal
  • Johan M
    Johan M skrev om Remelco Mölndal
    Det finns flera skäl att välja Remelco. Först och främst resultatet - bilen blir som ny! Det andra skälet är flexibiliteten - inget stök - det mesta går. Jag och min bil har hittat "hem".
  • S & A Västteknik AB
    S & A Västteknik AB skrev om Remelco Mölndal
    Jag vet inget om remelco Mölndal men dom killarna i remelco hisingen är vi riktigt nöjda med. Dom försöker hjälpa även om vi inte har bokat tid. Med vänlig hälsning, Martin Söderqvist
  • Johan B
    Johan B skrev om Remelco Mölndal
    Anders och personalen är bäst på allt de levererar.
  • Camfil A
    Camfil A skrev om Remelco Mölndal
    Bilen är jättefin när den har varit hos Remelco! Ett plus för den supergoa personalen!!
  • Anders B
    Anders B skrev om Remelco Mölndal
    Rekonditionering av bilar.
    Mycket bra!
  • Tommy W
    Tommy W skrev om Remelco Mölndal
    Man kan alltid lita på Remelco som leverantör finns aldrig några hinder bara möjligheter och lösningar!

LUNNAGÅRDSGATAN 13, 431 90 Mölndal