Alla kategorier Övrigt Stockholms län Stockholm Norrmalm Drottninghof

Drottninggatan 67, 111 36 Stockholm — Visa karta

Sollentunavägen 163 c, 19122, Sollentuna
Spolvision AB
Joel E:
Mycket trevligt bemötande. Snabbt och effektivt jobb. Dock väldigt dyrt för 5 min arbete.

Läs vad 1 kund tycker om Drottninghof

• Jessica K
    Jessica K skrev om Rest Drottninggården AB
    Kom in med min väninna en tidig eftermiddag för en sista minuten lunch. Ack vad vi blev besvikna! Vi borde anat oråd redan från början men höll ut.

Personalen var otrevlig, att byta t.ex. ris till pommes fick vi betala en 10a extra för.. okej visst.

Till maten skulle dryck ingå, tyvärr gällde det bara vatten och inte läsk...men även lättöl ingick??

Maten var ljummen och min rätt såg inte ut och vara det jag "blivit lovad". dissikerade kycklingen ut o in men hitta inge mozzarella och basilika någonstans? Deras tzatziki har de lagt i DILL i!!!? smakade skit.

Personalen var störande - gick ofta förbi och nynnade eller hummade på melodier....

Mitt i allt började lampan ovanför oss o spöka med och "blinka" samt gå från ljust till mörkt till ljust osv.... något personalen la märke till men inte åtgärdade.

Nej, första och sista gången!!! Min pappa brukade jobba där innan det gjordes om och blev ny ägare. Det har gått från det bästa till det sämsta!

Drottninggatan 67, 111 36 Stockholm