Restaurang Åtta Glas

2.0

11 omdömen om Restaurang Åtta Glas

Ann-Cathrine P
Skrev om Restaurang Åtta Glas

Tråkig och mörk restaurang som gav ett kallt och sterilt intryck. Lunchmaten är bara snäppet bättre än grillkiosk/pizzeria. Fet mat med dålig smak, man gick därifrån hungrig. Potatisgratäng som smakade storkökslagad. Mängder av fett istället för kvalité på råvaror, kryddor etc. Så gott som inga grönsaker till. Lunchpriset avspeglas definitivt i kvaliteten på maten. Rekommenderas EJ!

Sara A
Skrev om Restaurang Åtta Glas

Sämsta stället någonsin! Vanligt kranvatten kostar 10 kronor i baren trots att man beställer annat. Kaos i garderoben, 30 minuter kö. Otrevlig personal, dålig musik. Aldrig mer!

gabriella c
Skrev om Restaurang Åtta Glas

mycket trevlig och kompetent personal, mycket kunniga. mer än väl godkänt, mycket fräsch sommarmeny .. gemytlig miljö, rent och fräscht, det är det alltid, värt vartenda krona, de har mycket rimliga priser, med andra ord så rekommenderar jag restaurang åtta glas till samtliga.

Emma K
Skrev om Restaurang Åtta Glas

Äcklig och ofräsh mat, otrevlig och okunnig personal! behöver inte säga mer.

Anders C
Skrev om Restaurang Åtta Glas

Till åtta glas går man om man vill ha en öl med polarn o softa en fredagskväll. Inte mycket till restaurang då servicen och standarden på maten är riktigt uselt. Personalen samt chefen borde gå en kurs på hur man hanterar kundreklamationer. Sjukt överskattat!

Fredrik W
Skrev om Restaurang Åtta Glas

Åt där igår tillsammans med min familj och hade en mycket trevlig måltid. Vår servitör var mycket trevlig och snabb och var precis sådär lagom personlig utan att vara för "på" så att säga. Maten, som i min mening har lyft på sistone var helt fantastisk även om den är lite väl dyr kanske (min huvudrätt kostade 200 spänn). Men trots det var det lätt värt pengarna och jag kommer gärna tillbaka igen.

Johannes K
Skrev om Restaurang Åtta Glas

Har aldrig blivit så förudmjukad på en restaurang som på detta hak. Dom glömmer att ge oss vår mat så när den kommer in så är den knappt ljummen, Vi får prata med ägaren och han tar ut maten och bara värmer på den visar det sig. Maten kommer åter in, varm men köttet har nu blivit segt som en skosula. Vi klagar igen men då vänder han det till att detta skulle vara vårt fel och mer eller mindre slänger ut oss. Fy fan för detta hak. Rekommenderar INGEN att gå dit om man inte vill ha ett otrevligt bemötande.

Martina G
Skrev om Restaurang Åtta Glas

Har varit där tre år i rad, förra året var jag där två gånger. Tyvärr så har matstandarden sjunkit radikalt från första gången. Ibland smakade det inget alls och nästa gång bara svartpeppar. De borde ta tag i det innan skeppet sjunker.

Pekka  M
Skrev om Restaurang Åtta Glas

Tyvärr - Åtta Glas är en restaurang i fritt fall. Förr var det ett av Jönköpings riktigt få bra ställen - nu är servicen nästan lika dålig som på Jensens Böfhus och maten får Dafgårds micromat att framstå som trestjärninga Guide Michelin-delikatesser

Anders C och Emma K gillar detta
Eric L
Skrev om Restaurang Åtta Glas

Nja helt klart överreklamerad restaurang. Påkostad fin miljö men kunskapen är ganska fattigt att driva en fin krog. Maten är medelmåttig och smakar inget vidare. Inget kvalitet på tallriken även om skenet skulle vilja säga annat. Det finns bättre alternativ.

Anders C och Emma K gillar detta
Linus P
Skrev om Restaurang Åtta Glas

Mycket fräscha lokaler. God mat, lite dyrt kanske.... De skulle kunnat få bättre betyg men för lite sedan så hade jag bokat ett bord till kvällen men blev tyvärr sjuk under dagen och ringde ca 4 timmar innan vi skulle kommit dit och fick mig en ordentlig utskällning för att jag avbokade, "vi låter inte folk göra så" löd deras förklaring... Helt sjukt tycker jag.

Anders C och 3 andra gillar detta