Restaurang C.f.r. AB

8 omdömen om Restaurang C.f.r. AB

Erika N

Izabell E
Skrev om Restaurang C.f.r. AB

Gillar maten men personalen säger en sak med munnen och en annan med ögonen... kanske lite trötta på sitt jobb...

Anton Ä
Skrev om Restaurang C.f.r. AB

Den grekiska maten är väldigt bra, det finns mycket att välja på i menyn, men uteserveringen har inte det bästa läget tyvärr. Annars ett ställe som man återkommer till.

Anton Ä

Björn S
Skrev om Restaurang C.f.r. AB

Ibland finns det mycket som ser gott ut på Olivens lunchmeny, som även visar sig smaka gott när man fått in det också. Tyvärr tycker jag ändå att maten är medelmåttig, alldeles för ofta. Däremot skulle vissa kypare kunna anstränga sig för att åtminstone låtsas vara trevliga, utan korta toner och sura miner.

Lena H
Skrev om Restaurang C.f.r. AB

God mat på kvällstid då det är grekiskt, men man ska ha tur med servitör. På dagarna ganska medioker lunch men trevlig personal.

Chrille N
Skrev om Restaurang C.f.r. AB

Helt ok mat, men servitören vi fick var kort i tonen och verkade sur.

Louice L
Skrev om Restaurang C.f.r. AB

Är du sugen på en härlig middag från det underbara grekiska köket. Då är Oliven det rätta valet i Borås. De har ett fint utbud med de vanligaste rätterna från grekland, restaurangen är en liten mysig med en god service. Själv kan jag rekommendera deras vitlöksbröd under tiden du väntar på huvudrätten. Sen kan jag även rekommendera deras pastarätter.