Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Södermalm Restaurang Ellora HB

Restaurang Ellora HB

Hornsgatan 85, 117 26 Stockholm — Visa karta

Läs vad 9 kunder tycker om Restaurang Ellora HB

• Nikola T
    Nikola T skrev om Restaurang Ellora HB
    Cool och annorlunda inredning. Jättegod mat! Läs mer
  • Henrik J
    Henrik J skrev om Restaurang Ellora HB
    En positiv överraskning bland alla indier som bara är "okej" på söder. Riktigt gott och vällagat, och ordentligt kryddat, precis som det ska vara. Rejäla portioner också, i en stor lokal med gott om plats. Maten kom väldigt fort också, på lunchen. Hit kommer jag definitivt att gå igen. Läs mer
  • Jimmy W
    Jimmy W skrev om Restaurang Ellora HB
    Bra och god mat men det tog för lång tid att få den. Inredningen är intressant och kul men inte under så lång tid. Portionen va lite i överkant och jag orkade inte allt, men är man hungrig så. Läs mer
  • Petter E
    Petter E skrev om Restaurang Ellora HB
    Stans bästa Chicken Madras och under lunchtider kostar den bara 75:-! Jag behöver inte säga mer än att om ni inte varit där så gå dit och få känsla för riktigt bra indisk mat! Läs mer
  • Albin C
    Albin C skrev om Restaurang Ellora HB
    En tvättäkta indisk restaurang som bjuder på lika god mat som trevligt bemötande. Stora, härliga potioner som får smaklökarna att dansa schottis! Lunchar där minst 2 ggr i veckan. Läs mer
  • Oll E
    Oll E skrev om Restaurang Ellora HB
    Mitt favorit lunchställe på söder. Väldigt bra mat för pengarna. Stor lokal som fortfarande är mysig. Personalen är väldigt trevlig och efter några besök där blir man behandlad som stammis. Rekommenderas verkligen! Läs mer
    Petter E gillar detta
  • David S
    David S skrev om Restaurang Ellora HB
    Underbart lunchställe, perfekt för möten inte minst. Alla som kommer hit för första gången blir förvånade över den stora lokalen. Lagom kitchig också. Vill definitivt prova på kvällstid. Läs mer
    Nikke L gillar detta
  • Torbjörn J
    Torbjörn J skrev om Restaurang Ellora HB
    En fyra plus. Ellora håller på att bli en av mina favoritrestauranger. Enda problemet är att man får ENORMA portioner då man bestället deras tvårätters alternativ, så man äter nästan ihjäl sig. Men det är ett angenämt problem!

PS

Spana in alla de indiska erotiska stayerna när du är där. Läs mer
  • Mia
    Mia skrev om Restaurang Ellora HB
    Supergott!Supertrevlig personal! GÅ DIT! Favoritrestaurang! Läs mer

Bästa restaurangerna i Stockholm:

Hilda B Hilda B tycker:
“Matupplevelsen var mycket bra,...” Läs mer

Bockholmen, 17078, SOLNA