Restaurang Ellora HB

4.4

8 omdömen om Restaurang Ellora HB

Nikola T
Skrev om Restaurang Ellora HB

Cool och annorlunda inredning. Jättegod mat!

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8075 omdömen 4.3 av 8075 omdömen

Jimmy W
Skrev om Restaurang Ellora HB

Bra och god mat men det tog för lång tid att få den. Inredningen är intressant och kul men inte under så lång tid. Portionen va lite i överkant och jag orkade inte allt, men är man hungrig så.

Petter E
Skrev om Restaurang Ellora HB

Stans bästa Chicken Madras och under lunchtider kostar den bara 75:-! Jag behöver inte säga mer än att om ni inte varit där så gå dit och få känsla för riktigt bra indisk mat!

Paraden
4.2/5 i betyg av 4724 omdömen 4.2 av 4724 omdömen

Penelope S Penelope S
Albin C
Skrev om Restaurang Ellora HB

En tvättäkta indisk restaurang som bjuder på lika god mat som trevligt bemötande. Stora, härliga potioner som får smaklökarna att dansa schottis! Lunchar där minst 2 ggr i veckan.

Oll E
Skrev om Restaurang Ellora HB

Mitt favorit lunchställe på söder. Väldigt bra mat för pengarna. Stor lokal som fortfarande är mysig. Personalen är väldigt trevlig och efter några besök där blir man behandlad som stammis. Rekommenderas verkligen!

Petter E gillar detta
Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
David S
Skrev om Restaurang Ellora HB

Underbart lunchställe, perfekt för möten inte minst. Alla som kommer hit för första gången blir förvånade över den stora lokalen. Lagom kitchig också. Vill definitivt prova på kvällstid.

Nikke L gillar detta
Torbjörn J
Skrev om Restaurang Ellora HB

En fyra plus. Ellora håller på att bli en av mina favoritrestauranger. Enda problemet är att man får ENORMA portioner då man bestället deras tvårätters alternativ, så man äter nästan ihjäl sig. Men det är ett angenämt problem! PS Spana in alla de indiska erotiska stayerna när du är där.

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7923 omdömen 4.3 av 7923 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Mia
Skrev om Restaurang Ellora HB

Supergott!Supertrevlig personal! GÅ DIT! Favoritrestaurang!