Alla kategorier Restaurang Stockholms län Botkyrka Restaurang Indian Sitar AB

Falkvägen 18, 147 32 Tumba — Visa karta

Greta Garbos Väg 4, 16940, SOLNA
Restaurang Backstugan
Mikael L:
Mycket bra lunchmat (jag har ännu inte besökt dom kvällstid), med bra variation, utmärkt kvalitet och trevligt personal.

Läs vad 7 kunder tycker om Restaurang Indian Sitar AB

• Jessica
    Jessica skrev om Restaurang Indian Sitar AB
    Vi (två personer) var där för att äta lunch på en vardag, och fick veta att maten skulle dröja ca 5 minuter. Efter 35 min fick vi vår sallad, och 10 min senare kom maten. Ingen ursäkt, ingenting. Maten var smaklös. Vi rekommenderar inte det här stället.
  • Henrik J
    Henrik J skrev om Restaurang Indian Sitar AB
    En riktig sunk-indier med allt vad det innebär. Jättetrist och sliten lokal som luktar "konstigt", och inte av kryddor som man ofta förväntar sig på en indier. Maten var minst sagt medioker. Den smakade i stort sett, ingenting, vilket är tvärt emot det man förväntar sig när man äter indiskt.

Det finns så otroligt många indier på söder, så jag ser ingen anledning överhuvudtaget att gå hit igen. En besvikelse helt enkelt.
  • Dennis
    Dennis skrev om Restaurang Indian Sitar AB
    Mycket trevligt ställe med bra personal och fin inredning, god mat med bra pris !
  • Victoria L
    Victoria L skrev om Restaurang Indian Sitar AB
    Grymt bra Indisk mat. Vi har prövat igenom de flesta Indier i Sthlm och den här är bäst. Han som har restaurangen bakade bröd med smält smör till vår 1 1/2 årskille. Gulligt.
  • Sanna D
    Sanna D skrev om Restaurang Indian Sitar AB
    Deras Prawn Pathias som förätt är underbar!
  • David L
    David L skrev om Restaurang Indian Sitar AB
    Dålig service, fattigaste salladen och riktigt tråkig mat.
  • Fredrik L
    Fredrik L skrev om Restaurang Indian Sitar AB
    Indisk mat i toppklass. Ägaren är väldigt trevlig och noggrann med råvarorna. Troligtvis den bästa Indiska maten jag ätit i Sverige.

Falkvägen 18, 147 32 Tumba