Alla kategorier Restaurang Stockholms län Stockholm Södermalm Restaurang Indira

Bondegatan 3B, 116 23 Stockholm — Visa karta

Läs vad 9 kunder tycker om Restaurang Indira

• magnus a
    magnus a skrev om Restaurang Indira
    Alltid bra mat och bra priser Läs mer
  • Johan l
    Johan l skrev om Restaurang Indira
    Maten var kanon god, vi provade chicken Indira och chicken madrass curry. Dock var nan bröden en stor besvikelse mot andra indiska restaurangers. Håller med nedanstående om deras dåliga service. Läs mer
  • Ia J
    Ia J skrev om Restaurang Indira
    De har jättebra mat men servicen är usel - de är inte serviceminded alls och "ser inte alls dig som kund" utan är bara intresserade utav dina pengar och deras inkomst. Bor själv på Bondegatan men kommer att välja en annan Indisk restaurang framöver då jag gett dem "en chans till att förbättra sig" under flera tillfällen, men tyvärr... Läs mer
  • Emma J
    Emma J skrev om Restaurang Indira
    Varierande kvaliteét - från ok till fantastiskt, men aldrig dåligt! Oftare fantastiskt än dåligt dock!
    Gillar hörnet längst in, längst ner, på nedervåningen, där man kan däcka efter maten haha! Läs mer
  • Diana  Z
    Diana Z skrev om Restaurang Indira
    Oprofessionell personal, slänge ut oss innan stängningstid. Tog upp stolarna och började rengöra golvet då vi fortfarande satt inne i restaurangen, en timme innan stängningstid. Visade öppet att de irriterades av våra frågor om maten då vi behövde veta om de innehöll exempelvis mjölk. Maten är helt okej, en aning för starkt för mig men god smak. Dock alldeles för dyrt med tanke på deras dåliga service. Behandlingen är något man kanske kan förvänta sig mer av kvarterets pizzeria men inte av en restaurang som Indira. Läs mer
  • Alias_
    Alias_ skrev om Restaurang Indira
    God mat! Har tyvärr höjt priserna en aning på sistone, var ett bra budgetalternativ förut.. Läs mer
  • John C
    John C skrev om Restaurang Indira
    Testade deras Palak panir till middag, 90 kr. Det var inte som förväntat. Saknade kryddning och osten panir var lite torr och tråkig. Läs mer
  • Emma K
    Emma K skrev om Restaurang Indira
    Indira har det man kan önska sig av en Indisk restaurang. Mysig inredning med bås för de romantiska middagarna, guldinredning med obligatorisk Budda, en nedervåning med gott om sittplatser om man tex skulle vara ett större sällskap och vill sitta avskilt. Maten var över förväntan, och kändes prisvärd. det blir fler gånger på Indira, lätt. Läs mer
  • Robert N
    Robert N skrev om Restaurang Indira
    På den här indiska restaurangen erbjuds indisk mat i toppklass. Restaurangen har alla rättigheter och maten är väldigt, väldigt god. Inredning är också tilltalande. Vill man äta här så kostar det dock en slant. En portion går på runt 100-lappen men det är det värt. En kall öl och chicken tikka masala är inget jag nekar direkt! Läs mer

Bästa restaurangerna i Stockholm:

Inga L Inga L tycker: