Restaurang Indira

3.0

9 omdömen om Restaurang Indira

magnus a
Skrev om Restaurang Indira

Alltid bra mat och bra priser

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8051 omdömen 4.3 av 8051 omdömen

Johan Fredrik L
Skrev om Restaurang Indira

Maten var kanon god, vi provade chicken Indira och chicken madrass curry. Dock var nan bröden en stor besvikelse mot andra indiska restaurangers. Håller med nedanstående om deras dåliga service.

Ia J
Skrev om Restaurang Indira

De har jättebra mat men servicen är usel - de är inte serviceminded alls och "ser inte alls dig som kund" utan är bara intresserade utav dina pengar och deras inkomst. Bor själv på Bondegatan men kommer att välja en annan Indisk restaurang framöver då jag gett dem "en chans till att förbättra sig" under flera tillfällen, men tyvärr...

Djurgårdsbrunn
4.1/5 i betyg av 6252 omdömen 4.1 av 6252 omdömen
BadgeTwoYears

Caroline C Caroline C
Emma J
Skrev om Restaurang Indira

Varierande kvaliteét - från ok till fantastiskt, men aldrig dåligt! Oftare fantastiskt än dåligt dock! Gillar hörnet längst in, längst ner, på nedervåningen, där man kan däcka efter maten haha!

Diana  Z
Skrev om Restaurang Indira

Oprofessionell personal, slänge ut oss innan stängningstid. Tog upp stolarna och började rengöra golvet då vi fortfarande satt inne i restaurangen, en timme innan stängningstid. Visade öppet att de irriterades av våra frågor om maten då vi behövde veta om de innehöll exempelvis mjölk. Maten är helt okej, en aning för starkt för mig men god smak. Dock alldeles för dyrt med tanke på deras dåliga service. Behandlingen är något man kanske kan förvänta sig mer av kvarterets pizzeria men inte av en restaurang som Indira.

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7914 omdömen 4.3 av 7914 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Alias_
Skrev om Restaurang Indira

God mat! Har tyvärr höjt priserna en aning på sistone, var ett bra budgetalternativ förut..

John C
Skrev om Restaurang Indira

Testade deras Palak panir till middag, 90 kr. Det var inte som förväntat. Saknade kryddning och osten panir var lite torr och tråkig.

Österlånggatan 17
4.0/5 i betyg av 4102 omdömen 4.0 av 4102 omdömen

Jessica I Jessica I
Emma K
Skrev om Restaurang Indira

Indira har det man kan önska sig av en Indisk restaurang. Mysig inredning med bås för de romantiska middagarna, guldinredning med obligatorisk Budda, en nedervåning med gott om sittplatser om man tex skulle vara ett större sällskap och vill sitta avskilt. Maten var över förväntan, och kändes prisvärd. det blir fler gånger på Indira, lätt.

Robert N
Skrev om Restaurang Indira

På den här indiska restaurangen erbjuds indisk mat i toppklass. Restaurangen har alla rättigheter och maten är väldigt, väldigt god. Inredning är också tilltalande. Vill man äta här så kostar det dock en slant. En portion går på runt 100-lappen men det är det värt. En kall öl och chicken tikka masala är inget jag nekar direkt!

Paraden
4.2/5 i betyg av 4701 omdömen 4.2 av 4701 omdömen