Alla kategorier Restaurang Uppsala Uppsala Restaurang Java

Svartbäcksgatan 68, 753 33 Uppsala — Visa karta

Dalagatan 28, 11324, STOCKHOLM
Hemma Vasastan
Jan S:
Mycket trevlig middag. Maten var bra, service/personalen var utmärkt och miljön i restaurangen var var lugn och gemytlig.

Restauranger nära Restaurang Java:

Heidenstamsgatan 75 och Fulleröbacke 101, UPPSALA och STORVRETA
Tobias H:
Stora portioner och väldigt god mat. Vi anlitade dem för bröllopsbuffe och de var väldigt trevliga och tillmötesgående. De kan starkt rekomm...

Läs vad 4 kunder tycker om Restaurang Java

• Petri L
    Petri L skrev om Restaurang Java
    Fick grova metallflisor i maten som såg ut att komma från stålull för grytrengöring.
    När jag påpekade och visade detta för personalen så ryckte dom lite på axlarna och vände ryggen och gick!?
    Maten var för övrigt under all kritik.
  • Mary
    Mary skrev om Restaurang Java
    Har besökt Java två gånger, men kommer tyvärr inte återvända. När jag kom dit fick jag välja mellan tre olika bufféer med olika priser. Frågade om jag fick titta på maten (som ligger öppet) innan och det fick jag, men det var inte populärt (hur ska man annars veta vad som ingår? Det står inte på menyn). Alla lådor som maten låg i var nästan tomma. Lite mat på botten. Tom riset var halvslut. Väljer man sushibuffén lär man inte bli mätt, det fanns endast några få sorter att välja mellan. Så tyvärr, med tanke på kvaliteten på maten och servicen återkommer jag inte. Finns mycket bättre bufféer i Uppsala.
  • Stefan L
    Stefan L skrev om Restaurang Java
    Dåligt bemötande,skulle servera lunch till 14.30
    men denna dag ville de sluta med lunchen 13.30.

Frånvarande personal, möjligen billigt men inte om
    man har barn som ska äta då det vill ha fullt pris för ganska små barn.
  • Reinard O
    Reinard O skrev om Restaurang Java
    Fullständigt otillgängligt för den som använder rullstol. Rekommenderas ABSOLUT INTE!
    Mary gillar detta

Svartbäcksgatan 68, 753 33 Uppsala