Restaurang Java

1.2

6 omdömen om Restaurang Java

Daniel P
Skrev om Restaurang Java

Lördag kväll o buffé. Det mesta är slut och fylls på lite sporadiskt. När det väl fylls på är mycket att det populära snabbt snut. Vid borden sitter människor med tomma tallrikar och väntar spänt på nästa runda. Ja, om de nu hinner fram... Helhetsbilden får den ryska lanthandeln att se frodig o inbjudande ut. Att driva en resturang på detta sätt är närmast att likna vid en halvt nerlagt hobbyverksamhet. Det enda som står stadigt är det fasta priset.

Daniel P gillar detta
Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7920 omdömen 4.3 av 7920 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Jim Robert P
Skrev om Restaurang Java

Var ett sällskap på 10 personer, vi hade bokat bord. Det tog 15 min innan personalen kom och fråga vad vi ville dricka, vi fick själva springa och hämta grattis vatten för att släcka törsten av den översaltade och sjukt överkryddade maten. Efter 20 min kom vår dryck. Sushin var konstant slut och vi åt från de 2 grytorna som fanns kvar av allt. Bedrövligt.

Daniel P gillar detta
Petri L
Skrev om Restaurang Java

Fick grova metallflisor i maten som såg ut att komma från stålull för grytrengöring. När jag påpekade och visade detta för personalen så ryckte dom lite på axlarna och vände ryggen och gick!? Maten var för övrigt under all kritik.

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4137 omdömen 4.0 av 4137 omdömen

Isabelle R Isabelle R
Mary
Skrev om Restaurang Java

Har besökt Java två gånger, men kommer tyvärr inte återvända. När jag kom dit fick jag välja mellan tre olika bufféer med olika priser. Frågade om jag fick titta på maten (som ligger öppet) innan och det fick jag, men det var inte populärt (hur ska man annars veta vad som ingår? Det står inte på menyn). Alla lådor som maten låg i var nästan tomma. Lite mat på botten. Tom riset var halvslut. Väljer man sushibuffén lär man inte bli mätt, det fanns endast några få sorter att välja mellan. Så tyvärr, med tanke på kvaliteten...

Östuna Schakt & Transport AB

Dåligt bemötande,skulle servera lunch till 14.30 men denna dag ville de sluta med lunchen 13.30. Frånvarande personal, möjligen billigt men inte om man har barn som ska äta då det vill ha fullt pris för ganska små barn.

Paraden
4.2/5 i betyg av 4712 omdömen 4.2 av 4712 omdömen

Penelope S Penelope S
Reinard O
Skrev om Restaurang Java

Fullständigt otillgängligt för den som använder rullstol. Rekommenderas ABSOLUT INTE!

Mary gillar detta