Restaurang Kött Kök & Bar

3.2

5 omdömen om Restaurang Kött Kök & Bar

Adam S
Skrev om Restaurang Kött Kök & Bar

Fick denna restaurang rekommenderad, men det är väl som med filmer, man måste tänka på vem som rekommenderar. Mat: 3+ Service: 3 Lokaler: 4 Maten var god och vällagad. Oxfilën beställdes 'blodig' och det var nog den absolut blodigaste biff jag någonsint ätit. Sällskapet beställde 'medium' och fick vad som på de flesta ställen skulle klassats som en 'blodig' biff. Restaurangens upplägg är att man komponerar ihop kött, sås och tillval (potatis etc) själv. Detta gör att man nog måste gå några gånger för att hitta de 'ultimata'...

Nikke L gillar detta
Paraden
4.2/5 i betyg av 4712 omdömen 4.2 av 4712 omdömen

Penelope S Penelope S
John
Skrev om Restaurang Kött Kök & Bar

Hyffsad personal. Ganska bra kött som man kan variera genom att addera olika tillbehör. Misserabelt fiskutbud tråkiga veg alternativ som mest känns som nödvändigt ont. Saknar Tonfisken som höll riktigt bra kvalitet vissa ggr.

Ida Å
Skrev om Restaurang Kött Kök & Bar

Jag har ätit på restaurang Kött kök och bar många gånger och jag gillar tanken med menyn. Maten har varit god varje gång och personalen har varit trevliga. Fin miljö.

Spanjorskan
4.0/5 i betyg av 4135 omdömen 4.0 av 4135 omdömen

Isabelle R Isabelle R
Cecilia H
Skrev om Restaurang Kött Kök & Bar

Mycket trevligt bemötande,först sitter man i baren och väntar påatt få ett bord, trevligt med en liten fördrink, sen blir man bjuden på baconchips som smakar ur gott! Personalen har otroligt mycket att göra, de borde annställaen till så väntetiden på maten var lite över det vanligamen ingen fara! Köttet och alla desssåser vägde lätt upp väntetiden, det smakade utsökt! De har även ett regält föråd för alla dess drinkar som man kan tänka sig! Går gärnasit igen :)

Tobias H
Skrev om Restaurang Kött Kök & Bar

Restaurang som fastnat i ett koncept: långsamt tillagat kött. Man väljer vilken bit av djuret man vill ha (så att säga), hur man vill ha det tillagat, vad man vill ha till i form av tillbehör och såser. Stället är i behov av en förnyelse - har man varit där två gånger så är man inte så sugen på en tredje.

Nybrogatan 38
4.3/5 i betyg av 8064 omdömen 4.3 av 8064 omdömen