Alla kategorier Restaurang Stockholms län Huddinge Restaurang Krönet i Kista AB

Restaurang Krönet i Kista AB

Björkallén 14, 142 66 Trångsund — Visa karta

Nytorget 6, 11640, STOCKHOLM
Marja S:
Mycket trevlig personal och mycket god mat. Vi kan verkligen rekommendera er restaurant.

Restauranger nära Restaurang Krönet i Kista AB:

Årstavägen 49, Årsta
I hjärtat av Årsta finns Två Små Svin, en högkvalitativ kvarterskrog med fokus p... Läs mer ›
Lasse L:
Trevlig personal, mycket bra mat, trevlig miljö

Nytorget 6, STOCKHOLM
Nytorget 6 har modern husman och smaker från södra Europa både som servering och... Läs mer ›
Marja S:

Läs vad 4 kunder tycker om Restaurang Krönet i Kista AB

• Maria S
    Maria S skrev om Restaurang Krönet i Kista AB
    Grym mat! Bästa sushin ever. Deras sallader är asgrymma!!
    Men en stort no no är personalen ibland. Otrevliga, sura, trötta och lata.

Tar evigheter att få betala fast det är folktomt.
    Personalen väljer hellre att stå och snacka skit om gårdagens fylla. Synd, men annars så jäkla go mat!
  • Linc H
    Linc H skrev om Restaurang Krönet i Kista AB
    Great place for dinner when you dont have time for a rez. Bar tenders can be slow, but only because they make great drinks. Music is always good. Crowd is never annoying like many other places. Definitely one of my favs.
  • Theresia C
    Theresia C skrev om Restaurang Krönet i Kista AB
    Bauer, ett medelstort kryp-in mitt på Götgatspuckeln, endast ett stenkast från T-banan. Inredningsmässigt en katastrof med stora musse pigg-liknande figurer på väggar och lampor. Sofforna vid entréen är dock mjuka och sköna, i vilka man lätt kan ta sig en härligt bakåtlutad drink/öl/te/kaffe bland några skrynkliga kuddar.
    Bauer har även en restaurangdel.

Dock tar det evigheter att betala i kassan, tom på en söndag kl 18.00 när lokalen är nästintill tom, då personalen hellre väljer att "skratta bäst som skrattar sist" över helgens privata händelser.
  • Annika T
    Annika T skrev om Restaurang Krönet i Kista AB
    Har aldrig ätit på Bauer, men gillar lokalen starkt. Med olika motiv och lampor, det enda negativa jag kan tycka att ljuset är lite för ljust för min smak. Men bartenderna är jätte trevliga och är duktiga på att göra alkoholfria drinkar som smakar ljuvligt :-)

Björkallén 14, 142 66 Trångsund