Restaurang la Copita AB

3.6 / 5 i betyg — 5 rekommendationer
Skorstenspojkarna AB
Skorstenspojkarna AB
Martin T:
Mycket nöjda med murning och installation av vedspis i vårt 165 år gamla hus! Noggrann, kompetent och efter våra önskemål! Rekommenderas var...
Adress
Allégatan 63
50337 BORÅS

Läs vad 5 användare tycker om Restaurang la Copita AB

• Björn W

2013-09-17

Björn W skrev om Restaurang la Copita AB
    Trevliga lokaler, väldigt bra service från avslappnad och charmig personal. Men framförallt riktigt bra Tapas, alla rätter var riktigt bra, råvarorna höll bra klass och var tillagade med omsorg!
    Rekommenderas varmt
  • Patrik T

2012-10-13

Patrik T skrev om Restaurang la Copita AB
    Överskattat och väldigt dyrt, varför skall man betala 400 kr för ett ok vin och i tillägg en dyr nota på maten, som var ok men inte speciellt bra. Lite småtrevligt ställe, men det står sej slätt jämfört med ett restaurangbesök i utlandet.
  • Chrille N

2008-11-29

Chrille N skrev om Restaurang la Copita AB
    Verkade mysigt och bra tills vi blev visade köket och såg att kocken hade väldigt mycket smuts under naglarna. Inte så trevligt tycker vi och gick vidare.
  • Elin J

2008-11-10

Elin J skrev om Restaurang la Copita AB
    La Copita är en mysig spansk restaurang som ligger centralt i Borås. De har mycket trevlig personal och riktigt god mat! En perfekt restaurang för en mysig date ;)
  • Anton Ä

2008-08-27

Anton Ä skrev om Restaurang la Copita AB
    Trevlig restaurang centralt belägen i borås, huvudsakligen spanska rätter och tapas, bra service och skön atmosfär. Kom ihåg att boka långt i förväg då dom ofta har fullbokat en vecka i förväg.

Företag nära Restaurang la Copita AB:

Fastighetsbyrån Borås

Allégatan 59, Borås
Fastighetsbyrån Borås
Stig E:
Allt fungerade mycket smidigt och bra. Vi fick genomgång av försäljning m.m. Vi är mycket nöjda!

Mäklarhuset Borås

Lorensbergsgatan 2, BORÅS
Mäklarhuset Borås
Hans Jörgen L:
Jag har använt Mäklarhuset vid en mängd olika tillfällen. Vid värderingar av fastighet, försäljning av bostadshus och lägenhet samt vid kont...

Mäklarhuset Bollebygd

Lorensbergsgatan 2, Borås
Mäklarhuset Bollebygd
Kent-erik N:
Vänligt bemötande och professionell service.