Restaurang la Copita AB

Ändra min profil

Läs vad 5 kunder tycker om Restaurang la Copita AB

• Björn W
    Björn W skrev om Restaurang la Copita AB
    Trevliga lokaler, väldigt bra service från avslappnad och charmig personal. Men framförallt riktigt bra Tapas, alla rätter var riktigt bra, råvarorna höll bra klass och var tillagade med omsorg!
    Rekommenderas varmt
  • Patrik T
    Patrik T skrev om Restaurang la Copita AB
    Överskattat och väldigt dyrt, varför skall man betala 400 kr för ett ok vin och i tillägg en dyr nota på maten, som var ok men inte speciellt bra. Lite småtrevligt ställe, men det står sej slätt jämfört med ett restaurangbesök i utlandet.
  • Chrille N
    Chrille N skrev om Restaurang la Copita AB
    Verkade mysigt och bra tills vi blev visade köket och såg att kocken hade väldigt mycket smuts under naglarna. Inte så trevligt tycker vi och gick vidare.
  • Elin J
    Elin J skrev om Restaurang la Copita AB
    La Copita är en mysig spansk restaurang som ligger centralt i Borås. De har mycket trevlig personal och riktigt god mat! En perfekt restaurang för en mysig date ;)
  • Anton Ä
    Anton Ä skrev om Restaurang la Copita AB
    Trevlig restaurang centralt belägen i borås, huvudsakligen spanska rätter och tapas, bra service och skön atmosfär. Kom ihåg att boka långt i förväg då dom ofta har fullbokat en vecka i förväg.