RestorFX

Wedholms Allé 9, 611 39 Nyköping — Visa karta

Välkommen till RestorFX, marknadsledare inom lackrestaurering med lokal närvaro i över 45 länder. Vi har ca. 30 RestorFX Center i Skandinavien och vi växer snabbt!

Bra att veta om oss:
- Vi har marknadens bästa garantier
- Du får alltid kostnadsfri lackkontroll som utförs av våra utbildade tekniker
- Vi erbjuder rätt behandling för varje bil
- ClearFX,  vårt keramiska lackskydd, är testat och godkänt av The Boeing Company

RestorFX levererar den mest effektiva, permanenta och innovativa tekniken inom bilrestaurerings- och bilvårdsbranschen med målet att fortsätta leda utveckligen.
Vi är inte i branschen för att gå med strömmen utan för att förändra och förbättra den genom att investera våra resurser i innovativa lösningar som driver hela branschen framåt.

Du är välkommen att lämna in ditt fordon hos något av våra RestorFX Center. Vi finns på följande orter: Nyköping, Mönsterås, Halmstad, Helsingborg, Märsta och Lerum.

Läs vad 19 kunder tycker om RestorFX

• 2020-10-30

Bo P skrev om RestorFX
    Lackförsegling med glasbehandling. Mycket trevligt bemötande.
    Kvaliteten på behandlingen är svår att bedöma så här nära inpå. Blankt o fint just nu, men bilen är ju också helt ny. Frågan är väl hur länge lackförseglingen kommer att hålla min bil blank o fin. Läs mer
  • 2020-10-27

Bengt Åke K skrev om RestorFX
    Allt är till belåtenhet än så länge, nu är det bara att se hur länge min bil är lika blank och fin som nu. Läs mer
  • 2020-10-24

Ewa S skrev om RestorFX
    Trevligt bemötande . Och ett välgjort arbete Läs mer
    2020-10-26 RestorFX svarar Ewa S
    Hej Ewa,

Tack för det fina betyget. Det uppskattas.

• 2020-10-21

Håkan L skrev om RestorFX
    Keramisk lackförsegling.
    Proffesionellt och bra Läs mer
    2020-10-21 RestorFX svarar Håkan L
    Hej Håkan,

Tack för det fina betyget och för visat förtroende.

• 2020-10-13

André L skrev om RestorFX
    Ärligt talat så visste jag inte vad jag skulle förvänta mig när jag lämnade in bilen. Men när jag väl hämtade den nästa dag, då...
    Helt otroligt, bilen såg otroligt bra ut nästan för bra för att vara på riktigt. Jag hade gärna bockat i en extra stjärna om det hade gått. Värt resan från Stockholm. Jag är mer än nöjd! MVH André Läs mer
  • 2020-10-09

Alexander skrev om RestorFX
    Jättenöjd, bilen blev som ny, rekommenderas. Läs mer
    2020-10-09 RestorFX svarar Alexander
    Hej Alexander,

Tack, kul att du blev nöjd med bilen.

• 2020-06-17

Tomas K skrev om RestorFX
    Mycket proffsigt arbete, rekommenderas. Läs mer
    2020-06-21 RestorFX svarar Tomas K
    Hej Tomas,

Tack för din rekommendation, det uppskattas!

• 2020-06-03

Mirza M skrev om RestorFX
    Bäst helt enkelt, bra bemötande och professionellt arbete! Läs mer
    2020-06-05 RestorFX svarar Mirza M
    Hej Mirza,

Tack för din rekommendation. Uppskattas!

• 2020-05-30

Cicci S skrev om RestorFX
    Min bil har fått RestorFX behandling, som jag förstår nu ett "måste" om man bor i Oxelösund. Nedfallet från SSAB är förödande för bilens lack och framrutor, de små järnoxiderna bränner sig in i ruta och lack.
    Jag erhöll en "ny" bil ett sånt otroligt bra resultat , repor gammal beläggning i lack och ruta som bortblåst. Och invändig behandling av instrumentbräda och säten helt otroligt bra.

Att bilskötsel var en sån komplicerad historia visste jag ej innan, skönt att det finns proffs som har hand om detta som RESTOR FX
    Otroligt kunnig personal som på ett pedagogiskt sätt förklarar allt jag frågar, undrar om behandlingen och hur hålla bil i fortsatt bra skick.
    Jag rekommenderar varmt ett besök hos Restor FX Läs mer
    2020-06-15 RestorFX svarar Cicci S
    Hej Cicci,

Tack för din fina rekommendation. Det värmer att läsa den och vi är glada över att ha fått förtroendet att ta hand om din fina bil.

• 2020-05-27

Victor G skrev om RestorFX
    Min 17 år gamla trotjänare fick en RestorFX-behandling, dvs en restaurering av lacken. Härdad av erfarenhet är man så klart skeptisk till att det skall gå att "renovera" lacken på en gammal bil, men helt klart värt att testa tänkte jag.

Representanten för Nyköpings-stationen var enormt engagerad och förklarade både hur behandlingen går till och hur det skiljer sig från vanlig bilvård.

Resultatet? Jag är sjukt imponerad, bilen ser som ny ut, så när som på de djupare repor som vi på förhand konstaterade inte skulle gå att åtgärda.

Nu skall jag snart se till att de får restaurera min Alfa från -84 också! Läs mer
    2020-06-02 RestorFX svarar Victor G
    Hej Victor,

Hjärtligt tack för din fina recension.

Du är varmt välkommen med din Alfa!

• 2020-05-27

Tobias K skrev om RestorFX
    Sjukt bra resultat och kul med ny teknik som faktiskt fungerar. Min Volvo har aldrig någonsin sett bättre ut! Jag har hittills lämnat in mina bilar på polering men det kommer inte att hända igen! Kanonnöjd! Läs mer
    2020-06-02 RestorFX svarar Tobias K
    Hej Tobias,

Tack för ditt fina omdöme.

Erik skrev om RestorFX
    Jag är imponerad från början till slut. Bilen ser ut som en annan bil i positiv bemärkelse då. Väl värt resan till Nyköping. Läs mer

Peter T skrev om RestorFX
    Resultatet blev minst lika bra som utlovat. Läs mer
    2020-05-26 RestorFX svarar Peter T
    Hej Peter,

Tack för ditt fina omdöme. Vi är glada över att du är nöjd med hur båda bilar blev.

Adde skrev om RestorFX
    Supernöjd! Bilen blir otroligt fin, rekommenderar! Läs mer
    2020-06-02 RestorFX svarar Adde
    Hej Adde,

Tack för din rekommendation.

Svante L skrev om RestorFX
    Proffsigt bemötande från början till slut och vilket resultat!!! Läs mer
    2020-05-26 RestorFX svarar Svante L
    Tack Svante,

Otroligt kul att du är nöjd med resultatet och vårt bemötande.

Erika S skrev om RestorFX
    Nu Har det gått ett år sedan ni fick mig att prova på restorfx behandlingen inför bilinbytet. Om jag säger så här. Det blev inget inbyte. Jag fick ju en ny bil tillbaka av er!

Personalen är trevlig lokalerna är snyggt inredda och resultatet blev helt otroligt bra. Reporna och allt det tråkiga är som borttrollat. Så Om frågan är om jag rekommenderar andra att besöka dem så är svaret självklart ja! Jag vill tillägga att det var billigt också!

Erika och Pär Läs mer
    2020-05-25 RestorFX svarar Erika S
    Hej Erika,

Det värmer otroligt mycket att få ett så fint omdöme av dig. Detta var den första bilen vi gjorde åt dig och vi är tacksamma för den fina Porschen som vi fick förtroendet att restaurera också. Hoppas att ni är lika nöjda med den!

Tack än en gång för dessa värmande ord!

/RestorFX Team

Ahmad A skrev om RestorFX
    Bra service och blev nöjd med resultatet! Läs mer
    2020-05-25 RestorFX svarar Ahmad A
    Hej Ahmad,

Tack för det fina betyget. Vi är glada att du blev nöjd med resultatet.

/RestorFX Team

Anette L skrev om RestorFX
    Min bil blev bättre än ny. Jag är otroligt nöjd och kan rekommendera Restorfx till alla, verkligen. Läs mer
    2020-05-26 RestorFX svarar Anette L
    Hej Anette,

Det värmer att läsa ditt omdöme och din rekommendation. Tack!

Adnan K skrev om RestorFX
    Lämnade in min BMW 5 serien 09 vilken var ganska dålig i lacken för Clear FX behandling. När jag hämtade den var den som ny igen. Riktig bra kundbemötande och service. Kommer absolut och lämna in bilen där igen.. Läs mer
    2020-05-26 RestorFX svarar Adnan K
    Hej Adnan,

Tack för de fina orden. Vi lever på våra återkommande kunder och vi är tacksamma över att du ger oss förtroende för att ta hand om din bil. Varmt välkommen åter!

Wedholms Allé 9, 611 39 Nyköping

Tjänsteföretag lever på sitt goda ryckte