RestorFX

RestorFX

restorfxnykoping.se
  • Badge2022

Välkommen till RestorFX, marknadsledare inom lackrestaurering med lokal närvaro i över 45 länder. Vi har ca. 30 RestorFX Center i Skandinavien och vi växer snabbt! Bra att veta om oss: - Vi har marknadens bästa garantier - Du får alltid kostnadsfri lackkontroll som utförs av våra utbildade tekniker - Vi erbjuder rätt behandling...

64 omdömen om RestorFX

Sedan starten hos Reco 2020

Mihail Julian J

Vit Tesla model 3 - 2020 Riktigt bra service och fantastiska resultat med Clear FX. Bilen är 3 år gammal och blev som ny i lacken. Tack för insatsen, jag är riktigt nöjd med resultatet och finishen! Jag kan bara rekommendera bilvård på RestorFX!

Mikael L
Skrev om RestorFX

Blev så väldigt glad för bemötandet och den otroliga finish, min fina Z:a 4 fick efter lackskyddsbehandlingen. Kommer definitivt tillbaka.

Mats E
Skrev om RestorFX

Trevligt och kompetent bemötande.

Inger S
Skrev om RestorFX

Väldigt positivt bemötande och förtroendeingivande. Även hört från andra som rekommenderade er firma till oss.

Patrik Andreas F

Mycket bra kvalitet och jättetrevligt bemötande!

Peter S
Skrev om RestorFX

Bra bemötande! Kan ju inte riktigt ännu säga om produkten håller vad som lovas!! Men hittills riktigt bra jobb!

Johnny H
Skrev om RestorFX

Super nöjd både med resultatet och bemötandet 😊

Erika B
Skrev om RestorFX

Lysande bemötande, väldigt proffsigt hela vägen. Superfint polerad och ClearFX-behandlad, min svarta bil glänser mer än någonsin. Toppbetyg med stjärna i kanten.

Danne A
Skrev om RestorFX

Grymt bemötande och mkt nöjd med jobbet som ni gjorde med min bil. Kan varmt rekommenderas

Lasse T
Skrev om RestorFX

Suveränt bemötande hade höga förväntningar som dom levde upp till på alla sätt dom räddade min bil den blev som ny med total make over och samma trevliga omhändertagande efteråt jag kommer att rekommendera FX restiden till alla mina kompisar

Joakim Z
Skrev om RestorFX

Trevliga och väldigt förklarande och detaljerade. Dem gjorde ett utmärkt jobb med att fixa några bucklor på dörr och huv samt måla samma area.

Janerik H
Skrev om RestorFX

Jag lämnade min bil på lackförsegling samt interiör behandling och hämtade ut den betydligt blankare än när den var ny.mycket nöjd med resultatet.Är väldigt seriösa och noggranna på RestoreFX.Nöjd Ionic5 ägare.

Tommy F
Skrev om RestorFX

Bra bemötande. Hade bra kunskap och förklaringar om alla behandlingar till bilen. Rekommenderar dom gärna till andra. Resultatet av våran lackförsegling blev ju kalasbra.👍👍

Hussein Alaa M

Vi fick ett jätte fint bemöttande. De fixade vår bil som när vi fick den som ny. Väldigt kunnig perosnal som förklarade allt dem hade gjort med bilen. Lyckas man repa sin bil som vi gjorde... det är dom man ska till !

Patrick S

Kunniga trevliga killar. Rekommenderas varmt

Urban W
Skrev om RestorFX

Fick mina matta lyktor åtgärdade. Har själv gjort det en gång om året, Men har aldrig fått ett så bra resultat. Ser ut som nya. Mycket nöjd

Ulf E
Skrev om RestorFX

Utmärkt utfört arbete, strålkastarna blev som nya. Trevligt bemötande.

Christer B
Skrev om RestorFX

Trevligt bemötande och kunnig personal.

Sebastian L
Skrev om RestorFX

Väldigt trevlig personal och vilket otroligt resultat på bilen! Rekommenderar verkligen Restor FX om man vill ta hand om bilen på riktigt.

Svar från RestorFX

Hej Sebastian, Tack för din fina rekommendation! Varmt välkommen åter! Med vänlig hälsning, RestorFX Team

Birgitta P
Skrev om RestorFX

Vi blev väldigt trevligt bemötta! Vi hade höga förväntningar, och vi blev väldigt nöjda med resultatet. Vi gjorde en lackrenovering och även polering av strålkastarna. Den matta plasten blev som ny. Vi är jättenöjda med resultatet och rekommenderar företaget varmt.

Bo K
Skrev om RestorFX

Bra. Trevligt bemött. Köpte ett erbjudande innehållande in å utvändig behandling samt rutor

Svar från RestorFX

Hej Bo, Tack för din fina rekommendation, det uppskattas! Varmt välkommen åter! Med vänlig hälsning, RestorFX Team

Tobias M
Skrev om RestorFX

Trevligt och professionellt bemötande med ett grymt fint resultat!

Svar från RestorFX

Hej Tobias, Stort tack för ett fint omdöme. Vi kan nog enas om att du numera har den finaste och vitaste Teslan i Nyköping med omnejd! Med vänlig hälsning, RestorFX Team

Mikael E
Skrev om RestorFX

Bra kunnig personal. Sakliga runt bilvård utan att vara för säljinriktade.

STIG LENNART H

Trevligt bemötande och ett mycket bra jobb

Magnus P
Skrev om RestorFX

Trevligt bemötande som kändes uppriktigt, ärligt och engagerat!!

Göran C

Optimering av 1st BMW 435I och en BMW X2. Super nöjd med båda bilarna 👍

Hej Göran, Stort tack för visat förtroende! Med vänlig hälsning, RestorFX Team

Kenn C
Skrev om RestorFX

Supertrevligt bemött och blev mycket nöjd med optimering på min 535d. Kan varmt rekommendera RestorFX.

Svar från RestorFX

Hej Kenn, Man kan inte säga annat än att din bil fin en ny personlighet! Se nu bara till att köra försiktigt också! Stort tack för ett fint omdöme! Med vänlig hälsning, RestorFX Team

Christer D
Skrev om RestorFX

Köpte motoroptimering, Trevlig personal, bra bemötande, seriös behovsbedömning och ett bra slutresultat.

Jimmy F
Skrev om RestorFX

Optimerat en vw transporter och är helnöjd med det extra vridet, mycket trevligt bemötande av kunnig personal. Rekommenderar dom.

Jesper L
Skrev om RestorFX

Bokade Optimering till min golf 1.6 tdi Bra service och kund bemötande. Riktigt nöjd med optimeringen hade inte förväntat mig sån stor skillnad, helt ny bil att köra. Rekommenderar stark att optimera hos RestorFX

Stefan F
Skrev om RestorFX

Bra bemötande inget och klaga på

Svar från RestorFX

Hej Stefan, Tack för visat förtroende, det uppskattas! Med vänlig hälsning, RestorFX Team

Marcus V
Skrev om RestorFX

Bra bemötande och trevlig personal

Svar från RestorFX

Hej Marcus, Stort tack för åter visat förtroende. Med vänlig hälsning, RestorFX Team

Christer H
Skrev om RestorFX

Lackförsegling utfört på en helg av en Volvo XC-60 med ett mycket gott resultat gjort av en mycket proffsig och tillmötesgående/förstående personal. Totalupplevelse. +++++. Mycket bra.

Svar från RestorFX

Hej Christer, Tack för dina fina ord. De värmer nåt oerhört!. Med vänlig hälsning, RestorFX Team

Anita R
Skrev om RestorFX

Bra utfört arbete samt ett bra bemötande.

Hej Anita, Stort tack för visat förtroende. Med vänlig hälsning,, RestorFX Team

Mats N
Skrev om RestorFX

Bilen blev som ny. Mycket Bra service mm. Kan varmt rekommendera dom.

Svar från RestorFX

Hej Mats, Tack för din fina rekommendation, det uppskattas! Med vänlig hälsning,, RestorFX Team

Ludvig J
Skrev om RestorFX

Jag vann en tävling. Så jag lämnade in min Mazda rx7 en måndag och hämtade ut den på onsdagen. Vart ett riktigt bra resultat, men några ställen där bilen var omlackerad så kunde man se skillnad. Bra firma och trevlig personal

Svar från RestorFX

Hej Ludvig, Kul att du nöjd med restaureringen av din bil. Vi önskar dig en trevlig sommar med fina Mazdan! Med vänlig hälsning, RestorFX Team

Björn R
Skrev om RestorFX

Hög kompetens, bra service och bemötande, bra system

Svar från RestorFX

Hej Björn, Tack för din fina rekommendation, det uppskattas! Med vänlig hälsning,, RestorFX Team

Boo B
Skrev om RestorFX

Bra personal. Lackförsegling,interiör o glas.Det ser bra ut idag i alla fall får se över tid.

Hej Boo, Stort tack för visat förtroende! Varmt välkommen åter /RestorFX Team

Hans Gunnar S

Bra bemötande och proffsigt jobb

Hej Hans, Tack för din fina rekommendation. Med vänlig hälsning, RestorFX Team

Sonny J

Keramikbehandling Jätte bra bemött och trevlig personal Nöjd med resultatet

Adam
Skrev om RestorFX

Jätte trevlig personal och väldigt bra resultat.

Svar från RestorFX

Hej Adam, Tack för ditt fina omdöme. Vi är glada över att du nöjd med oss och resultatet av din behandling. Med vänlig hälsning, RestorFX Team

Erik A
Skrev om RestorFX

Köpte deras restor program. Det var ett bra och trevligt bemötande av personalen. Resultatet blev betydligt bättre än vad jag trodde att det kunde bli!

Svar från RestorFX

Hej Erik, Tack för visat förtroende. Varmt välkommen åter. Med vänlig hälsning, RestorFX Team

Amanda U
Skrev om RestorFX

Behandlingen på bilen levde upp till mina förväntningar!

Svar från RestorFX

Hej Amanda, Tack för din fina betyg. Vi är glada över att ha fått förtroendet att ta hand om din fina bil. Med vänlig hälsning, RestorFX Team

Pontus A
Skrev om RestorFX

Keramiskt lackskydd och glansoptimering. Blev bemött mycket bra, resultatet blev mycket bättre än mina förväntningar. Otroligt nöjd!

Svar från RestorFX

Hej Pontus, Vi jobbar alltid hårt för att överträffa kundernas förväntningar. Stort tack för visat förtroende. Med vänlig hälsning, RestorFX Team

Peter P
Skrev om RestorFX

Mycket bra kundbemötande och perfekt utfört jobb.

Svar från RestorFX

Hej Peter, Tack för det fina betyget. Vi är glada över att du är nöjd med det utförda jobbet! Välkommen åter, RestorFX Team

Bo P
Skrev om RestorFX

Lackförsegling med glasbehandling. Mycket trevligt bemötande. Kvaliteten på behandlingen är svår att bedöma så här nära inpå. Blankt o fint just nu, men bilen är ju också helt ny. Frågan är väl hur länge lackförseglingen kommer att hålla min bil blank o fin.

Bengt Åke K

Allt är till belåtenhet än så länge, nu är det bara att se hur länge min bil är lika blank och fin som nu.

Ewa S

Trevligt bemötande . Och ett välgjort arbete

Svar från RestorFX

Hej Ewa, Tack för det fina betyget. Det uppskattas. Med vänliga hälsningar, RestorFX Team

Håkan L

Keramisk lackförsegling. Proffesionellt och bra

Svar från RestorFX

Hej Håkan, Tack för det fina betyget och för visat förtroende. Med vänliga hälsningar, RestorFX Team

André L
Skrev om RestorFX

Ärligt talat så visste jag inte vad jag skulle förvänta mig när jag lämnade in bilen. Men när jag väl hämtade den nästa dag, då... Helt otroligt, bilen såg otroligt bra ut nästan för bra för att vara på riktigt. Jag hade gärna bockat i en extra stjärna om det hade gått. Värt resan från Stockholm. Jag är mer än nöjd! MVH André