Alla kategorier Restaurang Stockholms län Sundbyberg Rhodos Grekiska Kolgrillen HB

Rhodos Grekiska Kolgrillen HB

Tulegatan 4, 172 78 Sundbyberg — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Rhodos Grekiska Kolgrillen HB

• Anette N
    Anette N skrev om Rhodos Grekiska Kolgrillen HB
    Aldrig blivit besviken på denna restaurang. Generösa portioner av god grekisk mat. Personalen är omtänksam och mån om gästerna Läs mer
  • olof f
    olof f skrev om Rhodos Grekiska Kolgrillen HB
    Det finns inget ställe i Sumpan som är så prisvärt som detta, som har så bra mat, med så bra råvaror till så bra pris. Kanske inte ens i hela Stockholm... Jag borde veta, jag bor i samma hus, ovanpå, men har ätit på varenda hak i Sumpan. Detta är mitt första kök, hemma mitt andra. Har ätit varenda rätt på menyn. Jag rekommenderar den inbakade köttfärsbiffen fylld med kryddad fårost att börja med, som en inkörsport. Ta gärna ett grönsaksspett till istället för ris eller bulgur, så blir det extra nyttigt. Grillat som alla deras mat är har vi ätit sedan vi lärde oss kontrollera elden, så nyttigare än det finns inte. Servicen är mycket bra också, personlig och engagerad. Engagerade serviceproffset ägaren Metin är där nästan varje dag. Läs mer
  • Björn H
    Björn H skrev om Rhodos Grekiska Kolgrillen HB
    Käkat här två gånger. En lunch och en kvällsmiddag. Fattar inte varför jag gick in en andra gång, men mitt hjärta ville väl ge dem en andra chans. Maten sög båda gångerna och servicen var t o m sämre än käket. Solklar etta. Läs mer
  • Therese J
    Therese J skrev om Rhodos Grekiska Kolgrillen HB
    Vi har ätit där massvis av ggr och de har VARJE gång haft mycket god mat och fina råvaror vid tillagning.Priserna är rimliga (400-500 för varmrätt och dricka x 4). Personalen är trevlig. Ett litet minus är isf den kanske något omysiga "lokalen". Läs mer

Bästa restaurangerna i Sundbyberg:

Alexandra L Alexandra L tycker: