Rhodos Grekiska Kolgrillen HB

3.5

4 omdömen om Rhodos Grekiska Kolgrillen HB

Anette N
Skrev om Rhodos Grekiska Kolgrillen HB

Aldrig blivit besviken på denna restaurang. Generösa portioner av god grekisk mat. Personalen är omtänksam och mån om gästerna

Paraden
4.2/5 i betyg av 4713 omdömen 4.2 av 4713 omdömen

Penelope S Penelope S
olof f
Skrev om Rhodos Grekiska Kolgrillen HB

Det finns inget ställe i Sumpan som är så prisvärt som detta, som har så bra mat, med så bra råvaror till så bra pris. Kanske inte ens i hela Stockholm... Jag borde veta, jag bor i samma hus, ovanpå, men har ätit på varenda hak i Sumpan. Detta är mitt första kök, hemma mitt andra. Har ätit varenda rätt på menyn. Jag rekommenderar den inbakade köttfärsbiffen fylld med kryddad fårost att börja med, som en inkörsport. Ta gärna ett grönsaksspett till istället för ris eller bulgur, så blir det extra nyttigt. Grillat som alla...

Björn H
Skrev om Rhodos Grekiska Kolgrillen HB

Käkat här två gånger. En lunch och en kvällsmiddag. Fattar inte varför jag gick in en andra gång, men mitt hjärta ville väl ge dem en andra chans. Maten sög båda gångerna och servicen var t o m sämre än käket. Solklar etta.

Bockholmen Hav & Restaurang
4.3/5 i betyg av 7920 omdömen 4.3 av 7920 omdömen

Per-olof G Per-olof G
Therese J
Skrev om Rhodos Grekiska Kolgrillen HB

Vi har ätit där massvis av ggr och de har VARJE gång haft mycket god mat och fina råvaror vid tillagning.Priserna är rimliga (400-500 för varmrätt och dricka x 4). Personalen är trevlig. Ett litet minus är isf den kanske något omysiga "lokalen".