Riddermark Bil Östersund

Riddermark Bil Östersund

Ring 0103-30 73 99 www.riddermarkbil.se
3.7

Välkommen till Riddermark Bil Östersund! Sälja eller köpa begagnad bil? Med oss på Riddermark Bil i Östersund är vi det självklara valet med över 130 bilplatser i vår bilhall. 2006 sålde Alexander Riddermark sin första bil och sedan dess har företaget utvecklats till att bli ett av de största i Sverige. Med fokus på ansvar,...

118 omdömen om Riddermark Bil Östersund

Bror Christer N
Skrev om Riddermark Bil Östersund

Vi har under en längre period haft kontakt med olika försäljare och inköpare på Riddermarks, men i flertalet fall har vi valt bort dessa på grund av oseriöst bemötande där vi känt att försäljaren försökt hasta fram en affär. Vi vill verkligen rekommendera Pontus Jönsson, bilförsäljare på Riddermarks i Östersund. Anledningen till detta är hans intresse, ambition och vilja att förmedla ett inbyte och hitta rätt bil för oss vilket har lett fram till ett tryggt beslut. Mvh Maria och Christer

First-Name L
Skrev om Riddermark Bil Östersund

Vi fick hjälp av en ung, framgångsrik kille, Robin. Han var väldigt hjälpsam och hittade oss en riktigt fin bil. Vi tackar honom jättemycket och är väldigt nöjda med resultatet. Vi rekommenderar honom starkt!

Svar från Riddermark Bil Östersund

Hej Zoltán! Stort tack för din recension. Det betyder mycket för oss att ha nöjda kunder och det är kul att Robin verkligen gjorde er affär så bra som möjligt. Tveka inte att höra av er om det skulle dyka upp några funderingar. Jag önskar er många fina mil med bilen och en fortsatt fin vecka som kommer. Bästa hälsningar Jacob Arvidsson Riddermark Bil Östersund

Zeeshan Ali C
Skrev om Riddermark Bil Östersund

Jag tackar Robin Eriksson, som uppfyllde mer än väl mina förväntningar och har en otroligt bra känsla för kundtillfredsställelse. Kan tänka mig göra fler affärer med Riddermark Bil Östersund.

Svar från Riddermark Bil Östersund

Hej Zeeshan! Det glädjer mig väldigt mycket att du är nöjd med Robin och vår service. Hoppas du får många fina mil med bilen. Tveka inte att höra av dig om det skulle dyka upp några frågor. Bästa hälsningar Jacob Arvidsson Riddermark Bil Östersund

Khalat Ameer Ahmed A
Skrev om Riddermark Bil Östersund

Byte min bil Audi mot en BMW 520 med hjälp Jacob och säljare sorena heidari vill tacka så mycket och mycket nöjd med en fin bil som ni levererade byter bilar mycket och har köpt från flera bilfirmor ni var bästa och Ärliga och trevligt av alla andra fint och rätt jobb lika till kommer alltid hos er och alla som jag känner 👌😊 Med vänliga hälsningar Khalat

Svar från Riddermark Bil Östersund

Hej Khalat! Stort tack för ditt förtroende och för att du tog dig tiden att skriva en recension. Jag hoppas du får många trevliga mil med bilen och att vi hörs av igen när det är dags att byta bil. Har du några frågor så tveka inte att höra av dig. Bästa hälsningar Jacob Arvidsson Riddermark Bil Östersund

First-Name L
Skrev om Riddermark Bil Östersund

Köpte bil av Riddermarks i Sundsvall. Säljaren (Lucas) lovade att skicka sommarhjul i efterhand samt bekräftelse på stor bilgaranti via mail. Hände inte. Efter tre månader och några försök att få kontakt med någon ansvarig, lyckades jag till sist genom att utge mig för att vara köpare. Försäljningschefen upplyste mig då om att Lucas slutat och att muntliga avtal inte gäller. Bollen är nu hos dem. Får se om jag måste gå vidare med detta eller om de väljer att sköta sitt åtagande.

ANDERS T
Skrev om Riddermark Bil Östersund

Köpte en Scoda Octavi Scout ifrån Riddermark Östersund. Enkelt köp med smidig hemleverans. Dock så fungerade inte dieselvärmaren som säljaren sa att den skulle. Togs dock som garantiärenden och Riddermark betalade reparationen. Varför ange att något fungerar när det inte gör det? Oklart vad som hade hänt ifall jag inte kollat upp det direkt. Största problemet var att Riddermark slarvat bort nyckeln till dragkroken. Att byta låscylinder kostar 2800 kr, vilket Riddermark vägrar betala.

Palle M
Skrev om Riddermark Bil Östersund

Simpelthen Sveriges största oberoende lurendrejeri bilfirma Allt gå lätt fram till dets att bilen blir leverat, även om den står i Trollhättan och köps via Östersund avdelningen. Kommer med ett skadat bakljus glas, inget allvarligt men ändå ett fel, plus att den vibrerar vid inbromsning, bromsskivor behöva bytas då. 2 till synes småfel. Sen saknas dokumentation på senaste service som enligt annonsen skulle ha blivit nyss och medans den var hos Riddermark. Nå ja den kommer inte den dag och tid den blev lovat, väntade...

MARKUS E
Skrev om Riddermark Bil Östersund

Krockad bil, fuktskadade LED huvudstrålkastare och ett bemötande som jag aldrig kommer glömma.. Nu har man sänkt priset på denna vita Alltrack - 17 med 10000, fast beslutna att lura nån annan.. Samma peng hos Berners gav en - 19 med samma mil, och ett bemötande man vill ha. Aldrig någonsin Riddermarks i Östersund.

EMIL G
Skrev om Riddermark Bil Östersund

Fick jättebra hjälp av Jacob att köpa min bil. Den kördes ner till Stockholm och innan så hade Jacob skickat bilder på alla anmärkningsvärda "skavanker" på bilen. Jacob och Riddermark var otroligt hjälpsamma när det efterhand dök upp lite mindre problem. Kommer definitivt köpa bil av Jacob och Riddermark nästa gång det är dags!

Margareta Marika Renée S
Skrev om Riddermark Bil Östersund

Jag har idag tingat en bil med hemleverans från Riddermarks bil i Östersund. Bilen kan jag inte betygssätta än, men däremot ett outstanding gott bemötande av Olivia som hanterade mina frågor kring bilen och till de på bilhallen som fotograferade och visade de delar jag hade frågor om. Proffsigt och kundvänligt så här långt.

KHAZHAW H
Skrev om Riddermark Bil Östersund

Köpte en Audi A6, Med leverans mer än en vecka, vilket dom lovade ska ha bilen efter tre dagar! När bilen kom fram hade knappt drivmedel i otvättat, väldigt skitit insidan och motorolja på minimum! väldigt stora skador på utsidan! Efter 2 dagar då lyser motorlampan! Så dåligt av er stäng ner verksamheten! 👎🏼

MARKUS E och Ivar J gillar detta
Jasmin M
Skrev om Riddermark Bil Östersund

Mejlade intresse på en bil men fick väldigt otrevlig mejl svar av deras säljare. När jag skrev till deras Platschef klagomål om den säljaren så svarade hans platschef att det är för honom "normallt mejl kommunikation "Då är helt fel med ledarskap om kundbemöttande. Tänker inte köpa bil hos otrevliga Riddemark Östersund. försäljnings personal (de som jag hade mejl kontakt )

CHRISTER A
Skrev om Riddermark Bil Östersund

Köpte en fin Audi A1. Stämde utmärkt i beskrivningen av bilen när den anlände till oss i Luleå. På minussidan är att det var lite struligt med återkoppling om när och hur bilen skulle fraktas. Om en säljare går på semester så lämna över till en kollega.

Jan Peter R
Skrev om Riddermark Bil Östersund

Riddermark, det värsta företaget is hela Sverige, jag blev JÄTTE JÄTTE lurad!!! Köpte en bil, Renault Trafik som var testad på 50 poäng, efter några dagar upptäckte jag att dieselvärmare var trasig och ac var trasig, det blev testad i Munkfors hos bilelektriska, och jag hade rätt. Men ingen garantie enligt Patrik Petersen som jobbar som säljare i Östersund, bilen var bra när dom testade...., jag var så dum att köpa till ett försäkringspaket för 9000 spän hos SOLID, jag reklamerade till dom också, men allt som drivs med vätska...

Svar från Riddermark Bil Östersund

Hej Jan. Tack för din recension. Vi beklagar att du känner så och att du fått uppleva detta. Jag kan tyvärr inte hitta dig i vår databas, kontakta oss gärna på kundservice@riddermarkbil.se och berätta mer om detta. Väl mött!

Kim L
Skrev om Riddermark Bil Östersund

Köpte bil från Riddermark Slagsta. Trevligt bemött av personal/säljare.

Svar från Riddermark Bil Östersund

Hej Kim. Tack för din recension. Vad kul att du är nöjd med vår service. Stort grattis till bilen och varmt välkomna åter :)

Göran F
Skrev om Riddermark Bil Östersund

Har svarat via annan länk till Riddermar Bil Arlanda, eftersom det var där köpet gjordes.

Svar från Riddermark Bil Östersund

Hej Göran. Tack för din recension. Tusen tack för att du tog din tid. Varmt välkomna åter och ha en trevlig helg :)

Lars H
Skrev om Riddermark Bil Östersund

Affären gick smidigt men sommardäcken blev vinterdäck är rättat nu Försäkringen blev helt fel pris och pålurad helförsäkring fastän det fanns vagnskadegaranti kvar nu väntar jag besked från Folksam sedan en dryg vecka sedan ska jag byta bolag så fort det går

Svar från Riddermark Bil Östersund

Hej Lars. Berätta gärna vad vi hade kunnat göra annorlunda för att förtjäna fullpott :-) Ha en fortsatt fin dag!

Lars L
Skrev om Riddermark Bil Östersund

Skicka hem mej med lång spricka i rutan gick byta ruta själv De bara bollade sej emellan försäljaren och försäljningschefen

Svar från Riddermark Bil Östersund

Hej Lars. Tack för din recension. Berätta gärna vad vi hade kunnat göra annorlunda, ni når oss på kundservice@riddermarkbil.se. Ha en trevlig helg! :)

Peter K
Skrev om Riddermark Bil Östersund

Bemötandet var bra Men när jag upptäckte att kopplingen var dålig efter 1månad garantitid slut, anmält till ARN, fick svar att riddermark inte vill betala något, ärendet inte slut ännu. Men rekommenderar ingen i nuläget att köpa bil från riddermark. Kopplingen har jag nu bytt och nu förstår jag att kopplingen var dålig redan första dagen jag provade bilen. Inte ens riddermark märkte detta, dom ska ju kunna detta,

Svar från Riddermark Bil Östersund

Hej Peter. Tack för din recension. Berätta gärna vad vi hade kunnat göra annorlunda för att förtjäna fullpott :-) Ha en fortsatt fin dag!

Lars G
Skrev om Riddermark Bil Östersund

Tillmötesgående service och intresserade av att göra affär, relativt stor flexibilitet.

Svar från Riddermark Bil Östersund

Hej Lars. Tack för din recension, vad kul att ni är nöjd med vår service, det gläds vi åt! Varmt välkomna åter.

Ingvar B
Skrev om Riddermark Bil Östersund

Köpte Volvo XC70 årsmodell 2016 som gått 12000 mil. Tog Härjedalingen ner till Arlanda där jag hämtades av er säljare. Säljaren såg att den svarta gummilisten på höger sida var skadad, han sa att den kunde jag åka in till Volvoverkstaden på hemorten och byta. När jag åkte hem visade den i inforutan att batterispänningen är låg försökte ladda batteriet men det tog inte emot laddning. Tog kontakt med säljaren och fick besked att åka in till min lokala Volvohandlare och få nytt batteri. När jag kom hem såg jag att även...

Ivar J gillar detta
Svar från Riddermark Bil Östersund

Hej Ingvar. Vad kul att problemen löste sig och att ni är nöjda. Varmt välkomna åter! :)

Lars H
Skrev om Riddermark Bil Östersund

Snabbt, tryggt och enkelt. Grymt smidig bilaffär. Rekommenderas!

Kjell N
Skrev om Riddermark Bil Östersund

Jag köpte bilen på Riddermark i Stockholm så jag kan inte uttala mej hur det är i Östersund.

Svar från Riddermark Bil Östersund

Hej Kjell. Hur tyckte du om anläggningen du köpte bil ifrån? Skriv gärna en recension. Varmt välkomna :)

Lars J
Skrev om Riddermark Bil Östersund

Bristfällig information om bilens status. Bilen hade gått över rekommenderad körsträcka för service och byte av växellådsolja var inte utfört vid 12000 mil enligt serviceplan. När jag frågade om sommardäckens status fick jag svaret att dom var nya, prislappen sitter kvar, vilket var en halv sanning eftersom bakdäcken INTE var nya och inte ens av samma modell. Om säljaren hade provkört bilen i 5 min hade han också hört att det knakar kraftigt från framvagnen, vilket förhoppningsvis bara är bussningarna till krängningshämmarna....

Svar från Riddermark Bil Östersund

Hej Lars. Vad tråkigt att höra. Vill du kontakta oss på kundservice@riddermarkbil.se så ska vi kika närmre på detta? Väl mött!

Klaus K
Skrev om Riddermark Bil Östersund

Har aldrig haft kontakt med Riddermarks i Östersund. Däremot Slagsta.

Svar från Riddermark Bil Östersund

Hej Klaus! Hoppas du är nöjd med bilköpet du gjorde i Slagsta. Väl mött! :-)

Peter Ö
Skrev om Riddermark Bil Östersund

Bra bemötande och fint utbud av bilar. Hade ett garantiärende som löstes utan problem och krångel med riktigt bra utfall.

Svar från Riddermark Bil Östersund

Hej Peter! Vad skönt att problemen som uppstod löste sig smidigt. Ha en fin dag!

Kim S
Skrev om Riddermark Bil Östersund

Lite besvärligt när man inte fick se på vinterdäcken samt fälg vid köp av bil. var inte nöjd med fälgarna som skickade upp. Riddermark skickade upp nya så de var väldigt hjälpsamma

Svar från Riddermark Bil Östersund

Hej Kim! Vad skönt att det löste sig med hjulen :-) Ha en fortsatt fin vecka!

Lars K
Skrev om Riddermark Bil Östersund

Jag haft problem med min bil efter 2månater jag köpte den Och utgick ifrån att dom hjälper mig men service jag fick va katastrofal och chefen jag pratade med va otrevlig och från bilförsäljaren va det samma sen tog det tid o få tag i någon o få svar och hjälpsam va dom inte direkt Snabbt i o sälja bilarna men Jätte dålig service överhuvudtaget kommer INTE rekommendera dom och avråda alla o köpa bilen hos riddermarks bil

Svar från Riddermark Bil Östersund

Hej Lars! Vad tråkigt att höra om din bil... Vi kan inte hitta dig i systemet, utan vi behöver mer uppgifter. Vill du inkomma med ett mail till kundservice@riddermarkbil.se så ska vi kika närmre på ditt ärende? Ha en fortsatt fin dag!

Kristian M
Skrev om Riddermark Bil Östersund

Affären gick bra, trevlig personal, fina utrymmen. Fick aldrig reg. bevisen skickade till Finland. Svårt att få tag på någon vid riddermark per epost eller telefon ( svarade nog direkt, men ingen person som jag blev kopplad till svarade ) när personen som sålde bilen inte var närvarande. Men det fixade sig endå, därav 3 stjärnor.

Svar från Riddermark Bil Östersund

Hej Kristian! Vi ber om ursäkt för strulet med registreringsbevisen, men vad skönt att det ordnade sig. Önskar dig en fin vecka :-)

Lars J
Skrev om Riddermark Bil Östersund

Smidig affär. Bilen motsvarade i stora drag det som säljaren beskrivit.

Svar från Riddermark Bil Östersund

Hej Lars! Vad skönt att affären gick smidigt. Förklara gärna vad vi hade kunnat göra annorlunda för att förtjäna fullpott :-) Ha en fin dag!

Stig B
Skrev om Riddermark Bil Östersund

Jag köpte en Volvo xc 70. Vi blev mycket bra bemött av personal på plats. Bra information och att företaget ställt upp snabbt efter det att affären var genomförd. Trevligt företag att besöka som jag gärna rekommenderar till andra. /stigö

Svar från Riddermark Bil Östersund

Hej Stig! Vad roligt att ni är nöjda med servicen hos oss, det gläds vi åt. Lycka till mer er bil, och varmt välkomna åter! :-)

Fredrik E
Skrev om Riddermark Bil Östersund

Köpte en passat årsmodell 13 Väldigt nöjd både med beskrivning av bilen över telefon och genomgång av densamma på plats.. Trevlig service med upphämtning på tågstation. Smidig affär, inget som doldes eller snackades bort i processen. All credd till Stina! Tack.

Svar från Riddermark Bil Östersund

Hej Fredrik! Vad kul att du är nöjd med din bilaffär, det gläds vi åt. Varmt välkomna åter och god fortsättning!

Rickard P
Skrev om Riddermark Bil Östersund

Bra kundbemötande. Trevliga, sakliga, lagom ”på”. Tog reda på alla detaljerade frågor jag hade om servicehistorik. Fick tydligt intryck att nöjd kund är viktigare än att bara kränga bilar. Rekommenderas!

Svar från Riddermark Bil Östersund

Hej Rickard! Vad kul att höra att du är nöjd med oss, det gläds vi åt. Vi önskar dig en riktigt fin jul!

Patric L
Skrev om Riddermark Bil Östersund

Jag fick den hjälp jag sökte när jag skulle köpa mig en bil. Det som är ut över det vanliga är den service och hjälp jag fick av teamet i Östersund när jag strax efter köpet råkade ut för problem med min ”nya” bil. De hjälpte mig SÅ proffsigt att jag blev alldeles paff. Jag kände att jag öste bjuda igen så jag köpte en stor tårta åt grabbarna o tjejerna som de fick delapå till fikat! Det var länge sedan jag upplevt sådan service i Sverige. Sist var när jag bodde i NYC för ettpar år sedan. SUPER NÖJD med Riddrmark!!!

Svar från Riddermark Bil Östersund

Hej Patric! Vad kul att du är nöjd med din bilaffär, det gläds vi åt. Och tack för tårtan... :-) Varmt välkomna åter och ha en fin jul!

Lars L
Skrev om Riddermark Bil Östersund

Så jäkla dåligt skitföretag man fåren månads garanti och pratar med personal så är det en gammal bil

Svar från Riddermark Bil Östersund

Hej Lars! Kontakta oss gärna på kundservice@riddermarkbil.se och förklara detta närmre. Önskar dig en god jul!

Magnus M
Skrev om Riddermark Bil Östersund

Jag köpte en lågmilad Saab 9-5. Bemötandet från säljaren Patrik var precis det man önskar. Förväntningarna var att få bilen från Östersund till Skåne på ett bra sätt. Detta fungerade mycket bra. Bilen var i skick ungefär som beskrivningen, bara mindre avvikelser. Jag kan iallafall rekommendera att köpa bil från Riddermarks, och skulle inte tveka att att göra det igen.

Svar från Riddermark Bil Östersund

Hej Magnus! Tack för din fina recension, vad kul att höra att du är nöjd med oss. Önskar dig en god jul & ett gott nytt år!

Göte T
Skrev om Riddermark Bil Östersund

Genomförde en bilaffär där och dom är tillmötesgående och uppstår det problem så verkar dom vara villiga att lösa dom.

Svar från Riddermark Bil Östersund

Hej Göte! Tack för din recension, vad kul att du verkar vara nöjd med oss. Vi önskar dig en trevlig jul & ett gott nytt år! :-)

Sven S
Skrev om Riddermark Bil Östersund

Köpte en Volvo V70 -12. Trevlig och bra säljare. Vid besiktning strax efter köpet upptäcktes att bakdäcken var utslitna. Löstes av säljaren med ersättning i pengar. Har fått dubbla budskap om försäkringen, har fått dubbla budskap om Riddermarksförsäkringen, dels papper på att jag inte ska betala de första sex månaderna och dels fakturor att betala. Har valt att initialt betala fakturorna. Varit i kontakt med säljaren, men inte fått helt klart för mig varför det blivit så.

Svar från Riddermark Bil Östersund

Hej Sven! Kontakta oss gärna på kundservice@riddermarkbil.se om du har frågor eller funderingar. Önskar dig en trevlig helg!

Kjell-erik H
Skrev om Riddermark Bil Östersund

Jag köpte en skoda Superb, blev mycket bra bemött av försäljaren och kom bra överens. Jag förväntade mig att bilen var i gott skick, men tyvärr var det begynnande rost (enligt rostkontroll senare) och möjligen ännu värre var att den kräver tre liter olja per 100 mil. Reparation bäräknas till mellan 50 000 och 70 000 kr. Ingen garanti eller återköp gäller. Jag är inte direkt nöjd, men kan tyvärr inte göra något åt det, bara bita i det sura äpplet.

Svar från Riddermark Bil Östersund

Hej Kjell-Erik. Vad tråkigt att höra att du fått problem. Vi kan inte hitta dig i vår databas, men du får jättegärna kontakta oss på kundservice@riddermarkbil.se så ska vi kika på detta. Väl mött!

Frida Z
Skrev om Riddermark Bil Östersund

Köpte en ny bil, bytte in vår gamla, fick hjälp med ett jättebra paketpris på bil och nya vinterdäck. Jättebra bemötande och fått svar på alla funderingar vi haft i efterhand.

Svar från Riddermark Bil Östersund

Hej Frida. Vad kul att du är nöjd med din bilaffär, det gläds vi åt! Varmt välkomna åter och ha en fin jul!

Karin F
Skrev om Riddermark Bil Östersund

Köpte en bil som gick sönder, dårlig service dom inte hjälpte mig med min trasiga bil. Fick ringa o bråka i 2 månader.köper man bil på en firma förväntar man sig att få hjälp om nåt händer. Riddemarks bil måste nog skärpa sig om dom ska ha kvar sina kunder, ryktet sprider dig jäkligt fort.

Svar från Riddermark Bil Östersund

Hej Karin. Vad tråkigt att höra att du fått problem. Vi kan inte hitta dig i vår databas, men du får jättegärna kontakta oss på kundservice@riddermarkbil.se så ska vi kika på detta. Väl mött!

Susanne O
Skrev om Riddermark Bil Östersund

Köpte bil årsmodell 2014. Bor långt ifrån och fick betala en handpenning för att de skulle hålla bilen jag var intresseras av tills jag kunde åka och titta på den. Fick extra bilder och info innan utan att behöva fråga. Bra service, tydlig information, trevligt bemötande, bra deal på vinterdäck till bilen då det inte ingick från början. Leverans av däck till däckhotell i min hemstad samt förvaring fram till bytet. Allt gick smidigt och bra, och jag är mycket nöjd med bilen. En kompis fick allvarliga problem med...

Svar från Riddermark Bil Östersund

Hej Susanne. Vad kul att du är nöjd med din bilaffär, det gläds vi åt! Varmt välkomna åter och ha en fin jul!

Ahmed A
Skrev om Riddermark Bil Östersund

bil, bra bra samarbete. jag är glad att har köpte bil hos er, men jag var lite besviken, jag har fått problem med bilen från när jag var hos er i Barkarby(Stockholm), fortförande har inte löst,

Svar från Riddermark Bil Östersund

Hej Ahmed. Vad tråkigt att höra att du fått problem. Vi kan inte hitta dig i vår databas, men du får jättegärna kontakta oss på kundservice@riddermarkbil.se så ska vi kika på detta. Väl mött!

Kent E
Skrev om Riddermark Bil Östersund

Bra bemötande. Fick prova ett flertal bilar i följd för att kunna känna skillnaden. Slutade med att jag köpte en bil för 100.000kr mer än jag hade tänkt.

Svar från Riddermark Bil Östersund

Hej Kent. Vad kul att du är nöjd med din bilaffär, det gläds vi åt! Varmt välkomna åter och ha en fin jul!

Ruth L
Skrev om Riddermark Bil Östersund

Vi köpte en Volvo xc60,vi fick väldigt bra bemötande,kunnig personal,vi kan rekommendera detta företag till andra 👍

Svar från Riddermark Bil Östersund

Hej Ruth. Vad kul att du är nöjd med din bilaffär, det gläds vi åt! Varmt välkomna åter och ha en fin jul!

Oskar L
Skrev om Riddermark Bil Östersund

köpte en bil och tänkte att det va säkert eftersom det är en bilfirma. men vart lurad

Svar från Riddermark Bil Östersund

Hej Oskar. Vad tråkigt att höra om detta. Vi kan inte hitta dig i vår databas, men du får jättegärna kontakta oss på kundservice@riddermarkbil.se så ska vi kika på detta. Väl mött!

Håkan O
Skrev om Riddermark Bil Östersund

Köpte en bil helt ok de fixade ett par små fel i efterhand , undrar bara varför säljaren jag gjorde affär med inte slutförde den gick heller inte att nå på telefon, i övrigt ok

Svar från Riddermark Bil Östersund

Hej Håkan. Tack för din recension. Kontakta oss gärna på kundservice@riddermarkbil.se och berätta vad vi kunnat göra bättre. Varmt välkomna åter och ha en fin jul!

Gunilla J
Skrev om Riddermark Bil Östersund

Köp av bil. Försäljaren var bara så "på" och pratade oavbrutet. Om jag frågade en sak svarade han typ enligt en "manual", så opersonligt!. När jag påpekade saker som inte var bra på bilen/bilarna kontrade han hela tiden med att " det kostar oss si och så mycket att åtgärda" , vilket är mig totalt oviktigt vad företaget har för kostnader. Han pratade också väldigt fort och pratade om olika rabatter jag skulle få om jag gjorde si eller så, allt blev bara så förvirrande. Valde Riddermarks för de hade flera Audibilar,...

Svar från Riddermark Bil Östersund

Hej Gunilla. Tack för din recension. Kontakta oss gärna på kundservice@riddermarkbil.se och berätta vad vi kunnat göra bättre. Varmt välkomna åter och ha en fin jul!

Michael M
Skrev om Riddermark Bil Östersund

Hejsan. Jag köpte en Audi a4 årsmodell 2018 som jag är mycket nöjd med. Säljaren var mycket trevlig vart mycke bra bemött fast han var norsk. 🤣🤣🤣

Håkan J
Skrev om Riddermark Bil Östersund

Jag köpte en VW Pasaat. Som jag förväntar mig av en bilfirma, att man får hjälp om man vill. Jag är väl ganska nöjd, än så länge.

Svar från Riddermark Bil Östersund

Hej Håkan! Vad kul att höra att du är nöjd, du får gärna förklara vad vi hade kunnat göra för att du skulle gett oss fullpott. Önskar dig en fin jul!