RME BIL

Ring 076-776 76 07 www.blocket.se

5 omdömen om RME BIL

Daniella V
Skrev om RME BIL

Enkelt, smidig och kunnig är tre starka ord för denna bilfirma. Rekommenderar starkt! Kommer absolut att komma in till er igen när det är dags för en ny bil! Tusen tack för allt! 👍🏽

Svar från RME BIL

Tack för din fina kommentar. 🙏🏽 Vi ser fram emot din nästa bilaffär hos oss. välkommen åter :)

Haninge Bilpark
4.6/5 i betyg av 1312 omdömen 4.6 av 1312 omdömen

Professionell och väldigt kunnig Bästa bemötandet jag någonsin fått Bra bilar och superbra priser Kommer rekommendera dom till alla mi

Susanne G Susanne G
Abdio N
Skrev om RME BIL

Kundtjänsten var väldigt bra, de va trevliga och omtänksamma gällande försäljningen av bilen. De var också hjälpsamma och hjälpte till vid alla tillfällen gällande försäljningen. Jag är mycket nöjd företaget. Bra bra bra bra bra bra bra

Hej Abdiyo, Tack för omdömet och lycka till med din nya bil. 😊

Fatma C
Skrev om RME BIL

Ett trevligt bemötande med bra service!

Svar från RME BIL

Tack Fatma och grattis till din nya bil. :)

Fordonsbolaget
4.8/5 i betyg av 1027 omdömen 4.8 av 1027 omdömen

Firat K
Skrev om RME BIL

Jag köpte bil och kan starkt rekommendera RME!! Vi är jätte nöjda med köpet. Det var en enkel och smidig affär samt snabbt och proffsigt!

Svar från RME BIL

Hej Firat, Tack för ditt omdöme Firat.

Maria T
Skrev om RME BIL

Jag köpte bil från RME bil och fick utmärkt service och upplevde man va lyhörd , trevlig , samt väldigt kunniga . Bemötandet va över förväntan och jag åkte därifrån som nöjd kund med min nya bil . Jag kan starkt rekommendera RME bil . Tack för smidig och proffsigt bemötande.

Svar från RME BIL

Tack för ditt omdöme Maria och grattis till din nya bil. :)

STHLM BIL
4.8/5 i betyg av 209 omdömen 4.8 av 209 omdömen