Alla kategorier Begagnade bilar Östergötland Linköping Roxens Bilservice i Linköping

Roxens Bilservice i Linköping

O G Svenssons Väg 8C, 590 71 Ljungsbro — Visa karta

Läs vad 4 kunder tycker om Roxens Bilservice i Linköping

• Hans K
    Hans K skrev om Roxens Bilservice i Linköping
    Var ute hos Roxen Bilservice AB för att kolla efter en bil! man kan ju undra hur de tänker! Egna bilar på kundparkeringen, salu bilar kors o tvärs! hittade inga priser på bilarna det fanns inga saluskyltar i bilarna med varudeklaration om bilen. Jag frågade en kille med förmodad anknytning till firma varför det inte fanns prislappar i bilarna?
    han svarade att man fick titta på blocket ang detta!!!!! seriöst eller!!!
    Det fanns mycket finna bilar där men intresset att leta bil försvann när jag inte kunde se vad priset, miltal osv fanns utan att jag skulle gå om kring med mobil och titta på blocket.
  • Isak V
    Isak V skrev om Roxens Bilservice i Linköping
    Så här står det på deras hemsida.

Det ska gå smidigt när du köper din bil hos oss!
    Välkommen till en personligare bilhandlare med kunden i fokus!

Vi jobbar konstant med att sätta kunden i fokus.
    - Vårt mål är alltid att skräddarsy lösningar efter just dina behov!

Vi ser inte kunden enbart som en bilaffär, utan början på en lång och god affärsrelation där kunden kommer tillbaka med glädje och tillit. Vi på Roxens Bil kommer att göra allt för att just din affär ska gå så snabbt och effektivt som möjligt!

Där står det inget om att bilarna säljes som Reparationsobjekt utan garanti. Varför säljer dom bilar som är "nybesiktade och går bra med motor och växellåda" som reparationsobjekt?

Läge med ett tillägg på hemsidan. Vi sätter kunden i fokus så länge han inte klagar.
  • Jim B
    Jim B skrev om Roxens Bilservice i Linköping
    Best car service in Linköping.
  • Roland T
    Roland T skrev om Roxens Bilservice i Linköping
    Sålde en bil med ett bekant elfel!...och ej åtgärdat!!...det räcker inte att lackera bromsoken o låtsas som inget ting! VARNING!!

O G Svenssons Väg 8C, 590 71 Ljungsbro