Ryströms Måleri AB

Ring 070-100 88 08 rystroms.se

12 omdömen om Ryströms Måleri AB

Bengt N
Skrev om Ryströms Måleri AB

Ommålning av bostadsrättsföreningens fönster. Smidigt och med flexibilitet för att tillgodose olika krav från medlemmarna. Vänligt och tålmodigt bemötande.

Jf Måleriteam
4.9/5 i betyg av 246 omdömen 4.9 av 246 omdömen

Sten Herman F
Skrev om Ryströms Måleri AB

Bra kvalitet o gott kundbemötande

Caroline B
Skrev om Ryströms Måleri AB

Jättefint utfört arbete, fönstermålning senast och även reparationer av fönstren. Alltid trevliga, vänliga, yrkeskunniga hantverkare har hjälpt oss . Brf. Tegn’er Stockholm

M5 BYGG AB
4.7/5 i betyg av 168 omdömen 4.7 av 168 omdömen

Gun K
Skrev om Ryströms Måleri AB

Trapphus- och fönstermålning utvändigt. Trevligt bemötande. Professionellt utfört arbete och i tid. Kan rekommendera Ryströms måleri å det varmaste. Gun Karlberg, styrelseledamot brf Tegnér.

Christer J
Skrev om Ryströms Måleri AB

Måleriarbeten Informativt och vänligt Förväntningarna var höga —- kunskap och proffsighet. Företaget levde upp till mina stora förväntningar. Sammanfattning:ett företag jag varmt kan rekommendera.

BM Villatak & Måleri AB
4.9/5 i betyg av 252 omdömen 4.9 av 252 omdömen

Vårt projekt: ca 250 kvm valmat tak. Byte av en takstol, råspont, tegel, hängrännor och stuprör. Eftersom det är valmat så innebar det att v

Alexander O
Skrev om Ryströms Måleri AB

Ryströms Måleri är det överlägset bästa och mest professionella måleriföretag vi någonsin har anlitat! Dessutom är företagets företrädare synnerligen trevliga samt levererar högsta kvalitet vid utlovad tidpunkt till avtalat pris! Vi kan ge Ryströms Måleri våra varmaste och bästa rekommendationer! Alexander Oker-Blom

Andres L
Skrev om Ryströms Måleri AB

Målade mitt trä hus., skrapa trä rent innan. Trevligt bemötande rakt igenom även om jag ändrade saker som fick honom att jobba mer. Pålitlig, ärlig. Skulle anlita honom igen om jag behövde.

Värmdö Kakel & Design AB
4.0/5 i betyg av 100 omdömen 4.0 av 100 omdömen

Evelina T Evelina T
Joakim F
Skrev om Ryströms Måleri AB

Mycket bra resultat. Noggranna och pålitliga.

Carin Ö
Skrev om Ryströms Måleri AB

Anders målade och tapetserade vår lägenhet, blev både väldigt fint och enligt tidsplan, vi är väldigt nöjda.

Annedal entreprenad AB
4.7/5 i betyg av 123 omdömen 4.7 av 123 omdömen

therese b therese b
Gaby J
Skrev om Ryströms Måleri AB

Anders Ryström har målat om allt i vårt nyköpta radhus samt målade hela trapphuset där vi bodde tidigare i stan. Allt han gör bli noggrant och han är mycket pålitlig. Håller tidsschema och offert!

Jonas J
Skrev om Ryströms Måleri AB

Otroligt bra målare och fantastisk service. Otroligt bra bemött.

EnskedeByggarna AB
4.7/5 i betyg av 31 omdömen 4.7 av 31 omdömen
Badge2018

Karel F
Skrev om Ryströms Måleri AB

Har anlitat Ryströms Måleri för målning av en träfasad. Resultat efter målningen var skrämmande: En gaveln var inte målad alls, målning på ett rutet trä förekommit på några ställen, plåtdetaljer som fönsterbleck och stuprör krökta, blåsor i färgen på hela fasaden efter några dagar.Skrapmärke på ett nedsmutsat fönsterglas, tidigare vitmålad grund var nedstänkt av färgen.M a o en katastrof.Ryström tyckte att inget fel hade begåtts.Jag måste utfärda en VARNING:

Svar från Ryströms Måleri AB

Hej Nu har Reco öppnat upp möjligheten att besvara kommentarer, det har man inte kunnat göra tidigare. Vi på Ryströms måleri AB vill nu ge ett svar på kommentaren med rätt fakta. 2016 gjorde vår målerifirma ett jobb åt Karel F. När arbetet var slutfört vägrade kunden betala, detta trots att två oberoende besiktningsmän hade godkänt arbetet utan minsta nedslag på utfört arbete. Karel F vägrade ändå betala och hotade målerifirman med stämning. Hösten 2016 inleddes rättegången i Nacka Tingsrätt. Ryströms måleri AB vann...