Rz Måleri & Bygg

Rz Måleri & Bygg

maleribygg.se
  • Badge2022

Välkommen till Rz Måleri & Bygg AB! Vi är företaget där resultatet alltid överträffar förväntningarna och vi besitter den kompetens som krävs för att ta ditt projekt från start till mål. Vi erbjuder tjänster inom målning, tapetsering, sprut/lackering, fönsterrenovering, spärrmålning/patentering och renovering. Vi kan garantera...

50 omdömen om Rz Måleri & Bygg

Sedan starten hos Reco 2019

Martin S
Skrev om Rz Måleri & Bygg

Målning av tak i badrum - proffsigt och välgjort i både utförande och bemötande. Roham var tillgänglig och flexibel och målaren gjorde jobbet efter alla konstens regler. Kan varmt rekommenderas!

Martin O
Skrev om Rz Måleri & Bygg

Kanonjobb med tapetsering i sovrum! Planering och utförande klaffade tidsmässigt som utlovat. Bra dialog, Inga konstigheter. Snyggt och städat efter. Kan bara rekommendera. Martin Solna

Emma L
Skrev om Rz Måleri & Bygg

Jag behövde återställa mina väggar efter en fuktskada, sen målades även mina lister och fönster. Allt gick så snabbt och blev så snyggt. Det va också trevligt bemötande, bra kommunikation och rimlig pris. Jag blev jättenöjd!

Lorraine S

Perfekt Inga speciella Bättre än förväntat

Carl L
Skrev om Rz Måleri & Bygg

Snyggt och bra arbete och trevlig personal

Mikael J
Skrev om Rz Måleri & Bygg

Utförde arbetet enligt tidplan. Hög kvalitet på utfört arbete. Tydlig kommunikation gällande förväntat resultat.

Kerstin N
Skrev om Rz Måleri & Bygg

Trevliga killar, skickliga, mycket nöjda med resultatet

Reza S
Skrev om Rz Måleri & Bygg

Ärendet var att återställa ett rum efter fuktskada. Arbetet påbörjades i tid, jobbet utfördes professionellt och i tid, bra bemötande, bra attityd, väldigt bra service. Tusen tack!

Henrik G
Skrev om Rz Måleri & Bygg

Arbetet var att återställa efter en fuktskada samt att återställa ett rum efter renovering. Mycket bra bemötande och trevlig attityd. Bra utfört arbete. Invändningar: arbetet drog ut lite på tiden, och vi kände ibland att vi blev nedprioriterade.

Svar från Rz Måleri & Bygg

Hej Henrik, Tack för din ärliga feeback, och det hjälper oss att bli ännu bättre, Vi försöker göra så gott vi kan för att ha så nöjda kunder som möjligt.

Katrin L
Skrev om Rz Måleri & Bygg

Enkelt att kommunicera med de, de gjorde ett jobb över mina förväntningar och uppdaterade mig under resans gång. De höll tiden och lämnade lägenheten städad och fin! Jag är så nöjd och skulle verkligen rekommendera de till mina vänner!

Monica F

Trevligt bemötande Bra resultat

Jonatan O

Kenneth M
Skrev om Rz Måleri & Bygg

Mycket trevlig målare. Punktlig och ordentlig

Corina N
Skrev om Rz Måleri & Bygg

Väldigt nöjd med resultatet - proffsiga i såväl bemötande och resultatet. Utförde måleriuppdraget inom utsatt tid och var alltid tillgängliga att bistå oss och svara på frågor. Rekommenderas!

Janne M
Skrev om Rz Måleri & Bygg

Bra kundsupport, diskussion om hur och när och rådgivning. Gediget jobb.

Andreas F
Skrev om Rz Måleri & Bygg

Proffsigt och bra bemötande och snyggt resultat, vi gjorde om i vardagsrummet med nya tapeter, mkt nöjda!

Pia G
Skrev om Rz Måleri & Bygg

Jag är väldigt nöjd med bemötandet, de är serviceminded, trevliga och återkopplar snabbt. De målade köket och vardagsrummet som blev jättebra.

Rania H
Skrev om Rz Måleri & Bygg

Jag har blivit bemött på väldigt trevligt o proffsigt sätt. Har varit jättenöjd med det mesta!

Peter H
Skrev om Rz Måleri & Bygg

Perfekt resultat och bra kommunikation!

Unckel C
Skrev om Rz Måleri & Bygg

Fick målat och tapetserat på det mest professionella och omsorgsfulla sätt. Är utomordentligt nöjd. Särskild eloge till Mattias som fick en match med tapeten. Titti Unckel

Gustav H
Skrev om Rz Måleri & Bygg

Snabb och bra offert på ommålning av 50m2 kontor där allt ingick. Lätt att kommunicera med målaren på sms och telefon. Önskemål om ändringar sköttes perfekt, absolut toppbetyg!

Dan J
Skrev om Rz Måleri & Bygg

Bara bäst fantastiska arbeten. Att måla är en konst

Jan A
Skrev om Rz Måleri & Bygg

Bra bemötande och bra utfört arbete.

Birgitta
Skrev om Rz Måleri & Bygg

Bra bemötande, tillmötesgående och anpassningsbara.. Målning och tapetsering som blev väl utfört. Mycket nöjd.

Kicki E
Skrev om Rz Måleri & Bygg

Lätt att få kontakt med och fint jobb

Jan G
Skrev om Rz Måleri & Bygg

Jag köpte underarbete och målning av väggar i en 22 kvm hall. Blev väldigt väl bemöt av trevliga hantverkare. Eftersom jag tidigare haft att göra med företaget var mina förväntningar höga vilket företaget levde upp till. Väldigt väl utfört arbete med stor noggrannhet av trevlig hantverkare.

Nina P
Skrev om Rz Måleri & Bygg

Vi hade en väldigt trevlig och duktig målare som gjorde ett riktigt bra arbete hos oss. Han var inte heller rädd för hundar vilket underlättade en hel del för oss som har varit med om det motsatta👍🏻Vi skulle garanterat anlita dem igen!

Johan L
Skrev om Rz Måleri & Bygg

Killarna gjorde ett jättejobb med att fräscha upp ytskikten, spackla strukturtapet och måla nästan alla väggar på 150 kvm, måla alla tak och snickerier, laga puts och även flytta väggar och fixa golv. Bra kvalitet och kommunikation hela vägen.

Birgitta J
Skrev om Rz Måleri & Bygg

Tapetsering av hela huset! Blev mycket vackert och välgjort😊

Sten W
Skrev om Rz Måleri & Bygg

Målning av stor hall och montage av taklister. Trevligt bemötande och proffesionellt utfört arbete. Bra dialog med ansvariga.

Susanne H
Skrev om Rz Måleri & Bygg

Trevlig målare som utförde ett bra arbete

Agneta N
Skrev om Rz Måleri & Bygg

Målning av tak och väggar. Jag blev mycket bra bemött och resultatet överträffade min förväntan. Jag beställer gärna fler tjänster och känner stort förtroende för företaget. Jag kan varmt rekommendera företaget.

Maria Ö
Skrev om Rz Måleri & Bygg

Målningsarbete i hall och trappuppgång. Mycket bra bemötande, vi hade en bra dialog om resultatet och målaren var lyhörd och mottaglig för idéer mm. och kom också med egna. Ett bra samarbete tills arbetet var klart och jag var helt nöjd.

Maria A
Skrev om Rz Måleri & Bygg

Trevligt bemötande .Snabba svar vid frågor .Bra utfört arbete .Målning av väggar tak golv socklar .kan rekommendera dessa hantverkare

Anders J
Skrev om Rz Måleri & Bygg

Pålitliga, kunniga och snabba.

Lisa H
Skrev om Rz Måleri & Bygg

Målning/spackling av hall. Trevlig/smidiga killar som gjorde ett fint jobb. Mycket nöjd!

lina Å
Skrev om Rz Måleri & Bygg

Snabb, proffsig och extremt ansvarstagande. Jag blev så nöjd när Sundbybergsmåleri målade om min nya lägenhet. Tack!

Svar från Rz Måleri & Bygg

Tack, ditt omdöme, men vi är Rz måleri

Jacqueline R
Skrev om Rz Måleri & Bygg

Vi har fått hjälp av RZ måleri när vi gjorde om vårt golv och målade om väggarna. Vi är otroligt nöjda då Rz la ner stort engagemang att hitta rätt nyans och kommunicerade hela tiden med oss så det skulle bli bra. Kort sagt ett mycket trevligt bemötande och snyggt slutfört arbete!

Mikael L
Skrev om Rz Måleri & Bygg

Bemötande mycket trevligt och bra. Kändes tryggt och professionellt. Inga anmärkningar

Gunnar A
Skrev om Rz Måleri & Bygg

Målning efter vattenskada. Jobbet gjordes på utsatt tid och med hög kvalitet. Rent och snyggt när jobbet var klart.

Kim N
Skrev om Rz Måleri & Bygg

Proffsigt och noggrant utfört arbete

Hans E
Skrev om Rz Måleri & Bygg

Tjänsten.spackling och målning av 2 nyuppsatta innertak och målning av väggar och alla snickerier i bägge rummen. Bemötande.Mycket bra-vänligt och proffsigt. Förväntningar.Uppfyllda till 100%. Sammanfattning.Proffsigt jobb vi är mycket nöjda.

Björn Dannberg Juridik & Pension A

Målning av fönster på övervåningen av villa. Samt renovering av ett fönster med rötskador. Bra bemötande och bra slutresultat

Andreas B
Skrev om Rz Måleri & Bygg

Rz Måleri & Bygg målade mina fönster i lägenheten invändigt. Snabb och smidig kontakt samt offert. Väldigt lyhörda och måna om att göra ett gott arbete som vi båda var nöjda med. Målaren var proffsig och noggrann från grundarbete till slutfinish. Mycket nöjd med slutresultatet, tack!

Linus L
Skrev om Rz Måleri & Bygg

Anlitade RZ för renskrapning och målning av fasad. De var snabba med att ta fram ett pris, och det satte in extra personer när jobbet tog mer tid än de räknat med. Framförallt, de stod för sitt ord när de sannolikt underskattat omfattningen, inga försök om att göra diverse olika tillägg. Och resultatet blev bra.

Helene B
Skrev om Rz Måleri & Bygg

Mycket professionellt jobb! Snabbt och perfekt utförande och trevligt bemötande

Björn H
Skrev om Rz Måleri & Bygg

Målning vid renovering. Mycket trevligt bemötande av företaget som helhet och framförallt av målaren på plats. Vi är väldigt nöjda.

Ola L
Skrev om Rz Måleri & Bygg

Spackling, väv och målning av stora ytor på väggar och tak i hall och ekonomiutrymmen. Renovering och lackering av kökstrappen. Målning av golv i hall och ekonomi utrymmena. Spackling och målning även med struktur i entréhall. Spackling målning och tapetsering i entréroalett. Som helhet är jag mycket nöjd även om det är ett par knepiga skruvar som borde kommit på plats vi återfästningen av ledstängerna.

Siv B
Skrev om Rz Måleri & Bygg

Ommålning av gamla stolar Blev riktigt fina och snabbt jobbat.

Erica J
Skrev om Rz Måleri & Bygg

Jättetrevliga och toppenservice. Jag fick mitt sovrum ommålat. Bra pris och fint resultat. Rekommenderar verkligen!