Rz Måleri & Bygg

abrahamsbergsvägen 81, 168 30 Bromma — Visa karta

Välkommen till Rz Måleri & Bygg AB!

Vi är företaget där resultatet alltid överträffar förväntningarna och vi besitter den kompetens som krävs för att ta ditt projekt från start till mål. Vi erbjuder tjänster inom målning, tapetsering, sprut/lackering, fönsterrenovering, spärrmålning/patentering och renovering.

Vi kan garantera att jobbet alltid blir klart i tid, att ni får personlig service och att vi alltid levererar resultat enligt överenskommelse. Låter det för bra för att vara sant. Det är så vi jobbar då vi tror på kundorienterade lösningar och feedback från kunden. Välj oss, det hade vi själva gjort. Eller läs vad våra kunder tycker om oss innan du bestämmer dig. Varmt välkommen!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 19 kunder tycker om Rz Måleri & Bygg

• 2020-09-14

Agneta N skrev om Rz Måleri & Bygg
    Målning av tak och väggar.
    Jag blev mycket bra bemött och resultatet överträffade min förväntan.
    Jag beställer gärna fler tjänster och känner stort förtroende för företaget.
    Jag kan varmt rekommendera företaget. Läs mer
  • 2020-06-09

Maria Ö skrev om Rz Måleri & Bygg
    Målningsarbete i hall och trappuppgång. Mycket bra bemötande, vi hade en bra dialog om resultatet och målaren var lyhörd och mottaglig för idéer mm. och kom också med egna. Ett bra samarbete tills arbetet var klart och jag var helt nöjd. Läs mer
  • 2020-05-30

Maria A skrev om Rz Måleri & Bygg
    Trevligt bemötande .Snabba svar vid frågor .Bra utfört arbete .Målning av väggar tak golv socklar .kan rekommendera dessa hantverkare Läs mer
  • 2020-05-29

Anders J skrev om Rz Måleri & Bygg
    Pålitliga, kunniga och snabba. Läs mer
  • 2019-11-21

Lisa H skrev om Rz Måleri & Bygg
    Målning/spackling av hall.
    Trevlig/smidiga killar som gjorde ett fint jobb.

Mycket nöjd! Läs mer
  • lina Å

2019-11-21

lina Å skrev om Rz Måleri & Bygg
    Snabb, proffsig och extremt ansvarstagande. Jag blev så nöjd när Sundbybergsmåleri målade om min nya lägenhet. Tack! Läs mer
    2019-11-21 Roham Zoulgharnian svarar lina Å
    Tack, ditt omdöme, men vi är Rz måleri
  • 2019-11-04

Jacqueline R skrev om Rz Måleri & Bygg
    Vi har fått hjälp av RZ måleri när vi gjorde om vårt golv och målade om väggarna. Vi är otroligt nöjda då Rz la ner stort engagemang att hitta rätt nyans och kommunicerade hela tiden med oss så det skulle bli bra.
    Kort sagt ett mycket trevligt bemötande och snyggt slutfört arbete! Läs mer
  • 2019-10-20

Mikael L skrev om Rz Måleri & Bygg
    Bemötande mycket trevligt och bra. Kändes tryggt och professionellt. Inga anmärkningar Läs mer
  • 2019-10-17

Gunnar A skrev om Rz Måleri & Bygg
    Målning efter vattenskada. Jobbet gjordes på utsatt tid och med hög kvalitet. Rent och snyggt när jobbet var klart. Läs mer
  • 2019-10-15

Kim N skrev om Rz Måleri & Bygg
    Proffsigt och noggrant utfört arbete Läs mer
  • 2019-09-23

Hans E skrev om Rz Måleri & Bygg
    Tjänsten.spackling och målning av 2 nyuppsatta innertak och målning av väggar och alla snickerier i bägge rummen.
    Bemötande.Mycket bra-vänligt och proffsigt.
    Förväntningar.Uppfyllda till 100%.
    Sammanfattning.Proffsigt jobb vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2019-09-19

Björn Dannberg Juridik & Pension A skrev om Rz Måleri & Bygg
    Målning av fönster på övervåningen av villa. Samt renovering av ett fönster med rötskador.

Bra bemötande och bra slutresultat Läs mer
  • 2019-08-22

Andreas B skrev om Rz Måleri & Bygg
    Rz Måleri & Bygg målade mina fönster i lägenheten invändigt. Snabb och smidig kontakt samt offert. Väldigt lyhörda och måna om att göra ett gott arbete som vi båda var nöjda med. Målaren var proffsig och noggrann från grundarbete till slutfinish.

Mycket nöjd med slutresultatet, tack! Läs mer
  • 2019-07-24

Linus L skrev om Rz Måleri & Bygg
    Anlitade RZ för renskrapning och målning av fasad. De var snabba med att ta fram ett pris, och det satte in extra personer när jobbet tog mer tid än de räknat med. Framförallt, de stod för sitt ord när de sannolikt underskattat omfattningen, inga försök om att göra diverse olika tillägg. Och resultatet blev bra. Läs mer
  • 2019-05-19

Helene B skrev om Rz Måleri & Bygg
    Mycket professionellt jobb! Snabbt och perfekt utförande och trevligt bemötande Läs mer
  • 2019-05-16

Björn H skrev om Rz Måleri & Bygg
    Målning vid renovering. Mycket trevligt bemötande av företaget som helhet och framförallt av målaren på plats. Vi är väldigt nöjda. Läs mer
  • Ola L

2019-04-03

Ola L skrev om Rz Måleri & Bygg
    Spackling, väv och målning av stora ytor på väggar och tak i hall och ekonomiutrymmen. Renovering och lackering av kökstrappen. Målning av golv i hall och ekonomi utrymmena.
    Spackling och målning även med struktur i entréhall.
    Spackling målning och tapetsering i entréroalett.

Som helhet är jag mycket nöjd även om det är ett par knepiga skruvar som borde kommit på plats vi återfästningen av ledstängerna. Läs mer
  • 2019-03-11

Siv B skrev om Rz Måleri & Bygg
    Ommålning av gamla stolar

Blev riktigt fina och snabbt jobbat. Läs mer
  • Erica J

2019-03-07

Erica J skrev om Rz Måleri & Bygg
    Jättetrevliga och toppenservice. Jag fick mitt sovrum ommålat. Bra pris och fint resultat. Rekommenderar verkligen! Läs mer

abrahamsbergsvägen 81, 168 30 Bromma